uenig om opdragelse, mishandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Lilje82

det har han

Jeg får ærligtalt klump i halsen, ondt i maven og tåre i øjnene af at læse dette - Jeg ville ikke kunne leve med en mand, der behandlede vores barn sådan.

Jeg har fakstisk ondt af din mand, at han er så forstyrret, at han mener og tror det er det eneste rigtige. Du må gøre noget, for mener bestemt dte ligger på grænsen til at være mishandling af barnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

FruStolpe

Muhmi skriver:

Tænker lidt på at anmelde så moderator evt. kan finde ud af hvem der står bag så de kan blive meldt til kommunen......

Kan man det?
Det ville være en go ide. For hvis det er seriøst, så er det absolut en sag for kommunen...

Carina

Anmeld

25. august 2011

camilla28

TROR SERIØST  din mand bare skal blande sig uden om opdragelsen  sikke en syg stodder

undskyld

synes han selv skal spules med en brandslange med iskoldt vand

SERIØST

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg stoppe med at læse med her.
Indlægget må være en joke. Ingen ansvarlig mor ville lade sit barn blive udsat for det der, med undskyldningen. "jeg elser ham jo". Det er bare ikke godt nok

Carina

jeg syntes også han er en joke .... men ja, jeg føler mig også skyldig, fordi jeg har "kigget" på.. og vil aldrig lade det ske igen.. men hvad skal jeg gøre....  han vil overhovedet ikke lytte til hvad jeg siger.. han siger at hvis jeg får et bevis på at det er direkte ulovligt skal han no stoppe.. undskyld stavefejl men sidder med baby...

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Kan man det?
Det ville være en go ide. For hvis det er seriøst, så er det absolut en sag for kommunen...

Carina

det er lang tid siden, og det er stoppet! jeg leder efter hjælp til hvis der sker lign. ting i fremtiden...

Anmeld

25. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

jeg syntes også han er en joke .... men ja, jeg føler mig også skyldig, fordi jeg har "kigget" på.. og vil aldrig lade det ske igen.. men hvad skal jeg gøre....  han vil overhovedet ikke lytte til hvad jeg siger.. han siger at hvis jeg får et bevis på at det er direkte ulovligt skal han no stoppe.. undskyld stavefejl men sidder med baby...

så ring til en advokat eller kommunen og stil det anonyme spørgsmål om det er iorden!!!

Anmeld

25. august 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg vil da gerne personligt melde det.... Det skal ikke røre mig det mindste!!!!!!

Det er et BARN det handler om.... FOR FANDEN DA "BIB"

Anmeld

25. august 2011

serinasmor

jeg ved godt dette måske er et dumt spørgsmål ...

men snakkede i børneopdragelse inden i fik børn ??

vidste du godt hvad hans holdning var til børneopdragelse eller hvordan han selv var opdraget .??

jeg ville ikke have fået børn med sådan en mand ...

jeg ville flytte med det samme og søge om fuld forældremyndighed UDEN sæmværdsret ....

det der er børnemishandling i mine ører

og det er synd for drengen at han skal vokse op med sådan en far

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

vi elsker begge vores børn overalt på jorden! haner bare blevet pådraget forkert, og han har svært ved at se hvordan man opdrager rigtigt... nu skriver jeg jo kun alt det negative (de to ting), og syntes ikke der er grund ait at melde nogen... i hverdagen er han den kærligste far.. men en gang i mellem kommer han på sidespor pga sin barndom... har tænkt mig at snakke med en der har forstand på børn, altså både min mand og jeg, så han kan få et "kursus"

Anmeld

25. august 2011

Zeus

Anonym skriver:

Hvis han er så sikker på, at det er en super god ide at smide jeres 3-årige søn under den kolde bruser, så lad ham selv smutte ned på kommunen og spørge dem ad.. Det tror jeg næppe du får ham til, for inderst inde ved han godt, at det er dybt forkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.