Anonym skriver:
Det har været sådan her rigtigt længe og har taget snakken rigtigt mange gange , så tror han at han har stress .. Så måske lidt små dep. Så er selvtilliden dårlig over der er kommet et par kg for meget ,, nu føler han sig ikke som et sexuelt objekt ?????
Er det hele ikke bare undskyldninger for ikke at tænde på sin kæreste mere ??
Kunne ikke lade være med at falde over det med kiloen og stressen. Her hjemme har vi haft samme problem. Og jeg følte som dig. Hvad er der i vejen med mig? hvorfor sker det lige?
Da vi mødte hinanden kom han fra et ægteskab hvor hun havde en spiseforstyrelse og de havde levet i mange år med at få deres mad vejet af.. Så han var rigtig veltrænet og der sad ikke et gram forkert på ham. Så lærte vi hinanden og kende og jeg ELSKER og hygger.. Med god mad osv. Og min mand kan virkelig lave mad og kager (han er bager) og han elsker det. Så inden vi fik set os om havde han taget 30 kilo på. også kom alle problemerne med sex og lysten og han gad ingen ting.
Nu har vi lagt vores kost om, han er begyndt og træne og har tabt sig snart 15 kilo på 4 md. og lysten til sex er kommet tilbage fra hans side..
At jeg jo så er gravid og føler mig lidt som en hval er jo så noget andet.
Men snak med ham om det kan være kiloen der trykker? og om stressen kunne være han kunne få ud med noget træning. Og du kan få din frække mand tilbage, før det er for sent 
Jeg elsker at træne stressen væk og det samme gør min mand. Det kræver ikke det vilde og ligge sin kost om. heller ikke selv om man har børn 
og du kan bare skrive hvis der er noget.. kram fra en der godt ved hvordan det er og være dig 
Anmeld