Endnu et indlæg om parforhold :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Gaia

KaMa skriver:

Altså det jeg mener er, at DU skal være kvinden. Du giver plads til at han finder ud af om bilen trænger til rep., du lader ham finde på gode ideér. Du roser ham, anerkender ham og ikke mindst så griner du, når han siger noget sjovt. Lad være med at toppe det med noget, der er enndu sjovere.

Mænd elsker kvinder, der griner af dem. Du skal jævnligt fortælle, at du aldrig havde klaret det og det uden hans hjælp.

Læg dig i støvet, spræl og vær hjælpeløs. Lad ham redde dig.

Jeg tror egentlig ikke, at det handler så meget om make-up, langt hår, røde negle og god stram krop. Det handler om, at du er det svage køn og han får lov at være det stærke køn.

Altså det er ren lommefilo.

Godt råd og værd at prøve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Bare en ide, hvad med om i afsatte en dag eller nogle dage, hvor i tog ud og lavede noget sammen, noget som han er god til! Jeg ved ikke hvad han er god til, men det må gerne være noget fysisk. Bare noget han er sikker i! Og meget gerne noget du er lidt usikker i.

Det vil gøre at han føler selvtillid i øjeblikket og give ham et godt flow, hvilket måske tænder manden i ham, for nu skal han da liige vise dig hvordan man gør. Det vil vise ham at HAN altså er manden i forholdet og måske er det dét han har brug for at finde ud af. Han vil måske gerne se sin kæreste beundre ham for den mand han er, som du valgte.

Jeg synes i hvert fald forholdet er værd at kæmpe for, det er bare lige at tage kampen, for jeg tror godt den kan vendes det handler ikke LATID om kommunikation som vi kvinder tænker... for så føler manden sig altså bare ikke som en mand hvis vi skal stå her og snakke om alting til hudløshed... næh, han skal opleve at DU oplever ham som en mand det tror jeg vil hjælpe.

I har helt sikkert ret   aner bare ikke hva pokker det skulle være , sørgeligt egentlig , han spiller fodbold men jeg magter ikk at rende rundt på en folbold bane med ham   Det er helt sikkert sådan noget der spiller ind .. tak for svar

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Nej ikke som sådan men kom da med hints om at jeg var/er for fed..

Men han lagde aldrig op til noget og afviste mig hvis jeg gjorde...

Det gør min kæreste ikke , han afviser mig aldrig og kommer ikke med hints   ville da bare gerne have han elskede min krop og mig og slet ikke kunne lade mig være ,,

Anmeld

23. august 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

I har helt sikkert ret   aner bare ikke hva pokker det skulle være , sørgeligt egentlig , han spiller fodbold men jeg magter ikk at rende rundt på en folbold bane med ham   Det er helt sikkert sådan noget der spiller ind .. tak for svar

Kan jeg godt forstå du ikke orker, men tænkt hvis det liige er det der skal til .. forestil dig hans ansigt hvis du siger; "så skat? jeg har tænkt på om du ikke vil tage mig med ud en dag, så vi kan spille lidt bold sammen? Det er ikke så nemt for mig, så du skal passe på mig "

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Det er bare heller ikke en holdbar løsning..

Det ved jeg   er bare så desperat efter opmærksomhed .

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Kan jeg godt forstå du ikke orker, men tænkt hvis det liige er det der skal til .. forestil dig hans ansigt hvis du siger; "så skat? jeg har tænkt på om du ikke vil tage mig med ud en dag, så vi kan spille lidt bold sammen? Det er ikke så nemt for mig, så du skal passe på mig "

Ha ha ha ha jeg griner   han ville dø ,, han ved jeg hader fodbold , men sjovt kunne det være

Anmeld

23. august 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Det har været sådan her rigtigt længe og har taget snakken rigtigt mange gange , så tror han at han har stress .. Så måske lidt små dep.  Så er selvtilliden dårlig over der er kommet et par kg for meget  ,, nu føler han sig ikke som et sexuelt objekt ?????

Er det hele ikke bare undskyldninger for ikke at tænde på sin kæreste mere ??

Kunne ikke lade være med at falde over det med kiloen og stressen. Her hjemme har vi haft samme problem. Og jeg følte som dig. Hvad er der i vejen med mig? hvorfor sker det lige?

Da vi mødte hinanden kom han fra et ægteskab hvor hun havde en spiseforstyrelse og de havde levet i mange år med at få deres mad vejet af.. Så han var rigtig veltrænet og der sad ikke et gram forkert på ham. Så lærte vi hinanden og kende og jeg ELSKER og hygger.. Med god mad osv. Og min mand kan virkelig lave mad og kager (han er bager) og han elsker det. Så inden vi fik set os om havde han taget 30 kilo på. også kom alle problemerne med sex og lysten og han gad ingen ting.

Nu har vi lagt vores kost om, han er begyndt og træne og har tabt sig snart 15 kilo på 4 md. og lysten til sex er kommet tilbage fra hans side..  At jeg jo så er gravid og føler mig lidt som en hval er jo så noget andet.

Men snak med ham om det kan være kiloen der trykker? og om stressen kunne være han kunne få ud med noget træning. Og du kan få din frække mand tilbage, før det er for sent

Jeg elsker at træne stressen væk og det samme gør min mand. Det kræver ikke det vilde og ligge sin kost om. heller ikke selv om man har børn

og du kan bare skrive hvis der er noget.. kram fra en der godt ved hvordan det er og være dig

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Kunne ikke lade være med at falde over det med kiloen og stressen. Her hjemme har vi haft samme problem. Og jeg følte som dig. Hvad er der i vejen med mig? hvorfor sker det lige?

Da vi mødte hinanden kom han fra et ægteskab hvor hun havde en spiseforstyrelse og de havde levet i mange år med at få deres mad vejet af.. Så han var rigtig veltrænet og der sad ikke et gram forkert på ham. Så lærte vi hinanden og kende og jeg ELSKER og hygger.. Med god mad osv. Og min mand kan virkelig lave mad og kager (han er bager) og han elsker det. Så inden vi fik set os om havde han taget 30 kilo på. også kom alle problemerne med sex og lysten og han gad ingen ting.

Nu har vi lagt vores kost om, han er begyndt og træne og har tabt sig snart 15 kilo på 4 md. og lysten til sex er kommet tilbage fra hans side..  At jeg jo så er gravid og føler mig lidt som en hval er jo så noget andet.

Men snak med ham om det kan være kiloen der trykker? og om stressen kunne være han kunne få ud med noget træning. Og du kan få din frække mand tilbage, før det er for sent

Jeg elsker at træne stressen væk og det samme gør min mand. Det kræver ikke det vilde og ligge sin kost om. heller ikke selv om man har børn

og du kan bare skrive hvis der er noget.. kram fra en der godt ved hvordan det er og være dig

Årh hvor dejligt du har haft det som mig ( eller rettere det er synd for dig ) For det er ikke sjovt  Det er jo ikke bare fordi jeg er et sex monster og bare vil det frække her og nu ellers kan du ryge og rejse . Jeg har levet med at få sex måske 10 gange de sidste 6 mdr ..  Jeg mangler omsorg og kærlighed , savner ham   syntes bare at jeg har prøvet alt og prøvet at snakke med ham , føler ikke han fortæller mig sandheden . Føler han ind i mellem ser mig som en slags konkurrent , i hvad ved jeg ikke   Da vi mødtes var han mumss   virkelig veltrænet og jeg var så stolt og forundret over hvordan han kunne falde for mig  Han har altid sagt at han virkelig følte at det var ham der havde scoret helt uden for hans rækkevidde så glade var vi Den lækre krop forsvandt stille og rolig og det gjorde min også i form af en graviditet og 30 ekstra kg   I dag er vi dog rimelig pæne og helt almindelige så tror ikke det er vægten mere der generer ham  Aner simpelthen ikke hvad det er

Anmeld

23. august 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Årh hvor dejligt du har haft det som mig ( eller rettere det er synd for dig ) For det er ikke sjovt  Det er jo ikke bare fordi jeg er et sex monster og bare vil det frække her og nu ellers kan du ryge og rejse . Jeg har levet med at få sex måske 10 gange de sidste 6 mdr ..  Jeg mangler omsorg og kærlighed , savner ham   syntes bare at jeg har prøvet alt og prøvet at snakke med ham , føler ikke han fortæller mig sandheden . Føler han ind i mellem ser mig som en slags konkurrent , i hvad ved jeg ikke   Da vi mødtes var han mumss   virkelig veltrænet og jeg var så stolt og forundret over hvordan han kunne falde for mig  Han har altid sagt at han virkelig følte at det var ham der havde scoret helt uden for hans rækkevidde så glade var vi Den lækre krop forsvandt stille og rolig og det gjorde min også i form af en graviditet og 30 ekstra kg   I dag er vi dog rimelig pæne og helt almindelige så tror ikke det er vægten mere der generer ham  Aner simpelthen ikke hvad det er

Det er jeg ked af og høre

Ja så ved jeg det sku ikke. For kys knus og kram er kommet igen her hjemme i takt med manden er blevet mere fit for fight igen.

Syntes du skulle sætte ham ned og fortælle ham at nu må han sku tage sig sammen og fortælle hvad der går ham på for det gør også dig nede og i trist humør over ikke vide hvad det er.

Ved ikke helt hvad jeg skal skrive, syntes det er vildt træls for

Men håb på en snak med ham om nu bliver han sku nød til og tage sig sammen må virke

Anmeld

23. august 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Men det giver faktisk mening   Gosh vores biler ville bare ende som skrot   he he , , , men du har nok ret i at han har brug for at føle sig som mand , jeg må prøve

Jeg læser jo lige med på sidelinien da jeg synes jeg kender problemet, men jeg tænker da også bare at vores biler ville falde fra hinanden....

Men det er virkelig frygteligt at det til sidst er frygten for afvisning der gør at man ikke tager initiativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.