Anonym skriver:
Du rammer hovedet på sømmet
omsorg , tryghed, bekræftigelse
Har manglet det alt alt for længe , det gør mig trist helt ind i hjertet 
Jeg elsker ham og tænder stadig helt vildt på ham , men føler ikke det er gensidigt og har prøvet at tage snakken 100 gange ,, Efter sådan en snak " tager han sig lidt sammen" og så kører det lidt igen . Men ingen skal tage sig sammen til mig
Jeg skal ikke være en sur pligt for nogen ..
"ingen skal tage sig sammen til mig - jeg skal ikke være en sur pligt for nogen" er noget af det jeg ville fortælle ham... At han får dig til at føle at du er en sur pligt. Men husk at være åben overfor at han måske slet ikke kan forstå at du føler det sådan, og at han har et andet syn på sagen.... Tænker at når det kommer til sex-delen der skriver du at du ikke VIL leve uden den... Fik JEG det at vide af min mand, ville det slukke enhver gnist jeg end måtte føle. Jeg vil ikke presses eller trues til sex, og jeg vil fandme ikke have sex medmindre jeg har lyst til det ( og jo, nogen gange daler min sexlyst, og så må JEG ha fokus på at komme igang igen). Det er et stykke arbejde, men et arbejde der viser min mand og mig selv at det her stadig er det rigtige for os, og at jeg stadig vil ham. Nå, nu blev det vist noget rod jeg fik skrevet :0) tror jeg kom til at sætte mig i din mands sted, er ikke sikker på at det er sådan han har det jo, men kunne forestille mig det som en mulighed. Hovedsagen er at I skal få snakket om det.... Evt med en prof. Du skriver at du har prøvet at få hul på bylden mange gange, men at han ikke rigtig åbner op... Måske er det en på forhånd tabt kamp (håber det virkelig ikke for dig), men hvis du vitterlig beslutter dig for at det her forhold ikke er nok for dig som det kører nu, må du jo gøre ham forståelig at du mener business. Evt pakke en taske, forklare ham at du har behov for at i taler sammen, og at ham kan sige til når han er klar, for nu tager du over til en veninde...
Anmeld