Endnu et indlæg om parforhold :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Årh tak for svar   Har taget det til mig , må lige høre , var din mand sådan fra starten ???

At du skulle tage initiativ hver gang ??

Holder han nogensinde om dig og fortæller at han elsker dig ?

Krammer i og putter ??

Det jo alt sådan noget jeg også mangler

Vi har måske haft sex 10 gange de sidste 6 mdr . Mig der har taget initiativ hver gang og jo det er god sex , men føer at ligeså snart vi er færdige , så snakker vi bestemt ikke mere om det   som om det er noget skamfuldt   Svært at forklare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Vial

Han lider af luder/madonna komplekset som mange andre unge mænd gør i dag. Det er simpelthen en fejlvævning i deres opdragelse. Alt for stærke kvinder, at for få mandlige rollemodeller, der tør være mænd.

Hans seksuelle drift bliver simpelthen lammet, når han begynder at nære dybere følelser for dig.

Jeg tror ikke på, at der er en løsning. Desværre. Livet er for kort til at spille hard to get i et parforhold. Jeg vil dog råde jer til at dyrke jeres kønsroller lidt mere - måske det kunne vække en tiger i ham.

Hilsner og pøj pøj fra en pisse pessimistisk singlekvinde

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg er ked af at høre hvordan du har det, men lad mig lige spørge; hvordan vil det hjælpe jeres forhold/nærhed hvis du tager en elsker?

Det vil jo bare blive en slags hævn over for din kæreste, og ja, du vil få sex, men du vil ikke få det fra den person du elsker og ønsker det fra. Så vil det være mere fair og respektfuldt at gå fra ham...

Jeg tror langt de fleste par oplever det du gør; at man ikke har samme nærhed som i starten af forholdet; nyforelskelsen er væk og det bliver hverdag på godt og ondt.

Alle kan få perioder med "lavvande" hvor sexlivet måske bliver rutine eller bare en sjældenhed, og selvom det er surt, så er det jo ganske naturligt. Det samme kan jo ske for dig, selvom du måske ikke lige tror det; du kan sikkert også ramme en periode hvor du ikke føler dig oplagt og ikke har lyst til sex.

Men jeg forstår dine følelser og det er surt når det går ud over din selvtillid. Mit bedste råd vil være at blive ved med at snakke om det og overvej om det er noget du vil kunne leve med i et forhold, for den "døde periode" kan desværre vare længe (især hvis man ikke snakker det igennem).

Men en elsker? Nej, det vil kun få dig til at føle dig som en dårlig person og skubbe din kæreste længere væk; hvis forholdet skal ødelægges, så afslut det i det mindste på en ordentlig måde

Du har nok ret  en elsker vil nok være en dårlig ide . Det jeg foreslog var at vi måske skulle prøve at eve i et åebnt forhold da jeg føler det er mig der er problemet , føler ikke han tænder på mig , jeg tænker jeg egentlig slet ikke er hans type mere   tænkte det måske kunne gøre os begge klogere , samtidig med vi ikke behøvede at splitte familien op endnu .

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Han lider af luder/madonna komplekset som mange andre unge mænd gør i dag. Det er simpelthen en fejlvævning i deres opdragelse. Alt for stærke kvinder, at for få mandlige rollemodeller, der tør være mænd.

Hans seksuelle drift bliver simpelthen lammet, når han begynder at nære dybere følelser for dig.

Jeg tror ikke på, at der er en løsning. Desværre. Livet er for kort til at spille hard to get i et parforhold. Jeg vil dog råde jer til at dyrke jeres kønsroller lidt mere - måske det kunne vække en tiger i ham.

Hilsner og pøj pøj fra en pisse pessimistisk singlekvinde

Gosg det du siger der kan være rammende ..   Jeg er utrolig stærk , nok en del stærkere end ham , ikke fysisk  Det er mig der kan høre når bremserne skal skiftes og når der er en stabilisator stang der er gået på bilen mm . Tror du det er sådan noget ?? Han har tidligt i vores forhold snakket om uligevægt , men for pokker jeg elsker ham og viser ham det dagligt ,,, Kan du uddybe det du skriver eller henvise til noget evt ??  Skal jeg bliver mere feminin ??

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Ja og jeg elskede min kæreste højt men når han fik mig til at føle mug så ussel og grim, kunne jeg ikke blive

Jeg kæmper stadig med vægten og mit selvbillede. Jeg var/er lidt nået dertil hvor jeg er ligeglad med mig selv. Ligeglad med hvordan jeg ser ud ìg hvad jeg spiser osv.

Det var hårdt at erkende at han bare ikke elskede mig for mig men sådan var det altså!

Snakkede han direkte nedladende til dig ?? Det kunne min kæreste aldrig drømme om , men på den anden side roser han heller aldrig

Anmeld

23. august 2011

132319

Anonym skriver:

Snakkede han direkte nedladende til dig ?? Det kunne min kæreste aldrig drømme om , men på den anden side roser han heller aldrig

Nej ikke som sådan men kom da med hints om at jeg var/er for fed..

Men han lagde aldrig op til noget og afviste mig hvis jeg gjorde...

Anmeld

23. august 2011

Vial

Anonym skriver:

Gosg det du siger der kan være rammende ..   Jeg er utrolig stærk , nok en del stærkere end ham , ikke fysisk  Det er mig der kan høre når bremserne skal skiftes og når der er en stabilisator stang der er gået på bilen mm . Tror du det er sådan noget ?? Han har tidligt i vores forhold snakket om uligevægt , men for pokker jeg elsker ham og viser ham det dagligt ,,, Kan du uddybe det du skriver eller henvise til noget evt ??  Skal jeg bliver mere feminin ??

Altså det jeg mener er, at DU skal være kvinden. Du giver plads til at han finder ud af om bilen trænger til rep., du lader ham finde på gode ideér. Du roser ham, anerkender ham og ikke mindst så griner du, når han siger noget sjovt. Lad være med at toppe det med noget, der er enndu sjovere.

Mænd elsker kvinder, der griner af dem. Du skal jævnligt fortælle, at du aldrig havde klaret det og det uden hans hjælp.

Læg dig i støvet, spræl og vær hjælpeløs. Lad ham redde dig.

Jeg tror egentlig ikke, at det handler så meget om make-up, langt hår, røde negle og god stram krop. Det handler om, at du er det svage køn og han får lov at være det stærke køn.

Altså det er ren lommefilo.

Anmeld

23. august 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Gosh   jeg er seriøst trist og træt af ham   er begyndt at støvsuge min tlf for gamle elskere , det varer ik længe før end jeg skal på "venindeaften"

Det er bare heller ikke en holdbar løsning..

Anmeld

23. august 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

Bare en ide, hvad med om i afsatte en dag eller nogle dage, hvor i tog ud og lavede noget sammen, noget som han er god til! Jeg ved ikke hvad han er god til, men det må gerne være noget fysisk. Bare noget han er sikker i! Og meget gerne noget du er lidt usikker i.

Det vil gøre at han føler selvtillid i øjeblikket og give ham et godt flow, hvilket måske tænder manden i ham, for nu skal han da liige vise dig hvordan man gør. Det vil vise ham at HAN altså er manden i forholdet og måske er det dét han har brug for at finde ud af. Han vil måske gerne se sin kæreste beundre ham for den mand han er, som du valgte.

Jeg synes i hvert fald forholdet er værd at kæmpe for, det er bare lige at tage kampen, for jeg tror godt den kan vendes det handler ikke LATID om kommunikation som vi kvinder tænker... for så føler manden sig altså bare ikke som en mand hvis vi skal stå her og snakke om alting til hudløshed... næh, han skal opleve at DU oplever ham som en mand det tror jeg vil hjælpe.

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Altså det jeg mener er, at DU skal være kvinden. Du giver plads til at han finder ud af om bilen trænger til rep., du lader ham finde på gode ideér. Du roser ham, anerkender ham og ikke mindst så griner du, når han siger noget sjovt. Lad være med at toppe det med noget, der er enndu sjovere.

Mænd elsker kvinder, der griner af dem. Du skal jævnligt fortælle, at du aldrig havde klaret det og det uden hans hjælp.

Læg dig i støvet, spræl og vær hjælpeløs. Lad ham redde dig.

Jeg tror egentlig ikke, at det handler så meget om make-up, langt hår, røde negle og god stram krop. Det handler om, at du er det svage køn og han får lov at være det stærke køn.

Altså det er ren lommefilo.

Men det giver faktisk mening   Gosh vores biler ville bare ende som skrot   he he , , , men du har nok ret i at han har brug for at føle sig som mand , jeg må prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.