Endnu et indlæg om parforhold :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Det har været sådan her rigtigt længe og har taget snakken rigtigt mange gange , så tror han at han har stress .. Så måske lidt små dep.  Så er selvtilliden dårlig over der er kommet et par kg for meget  ,, nu føler han sig ikke som et sexuelt objekt ?????

Er det hele ikke bare undskyldninger for ikke at tænde på sin kæreste mere ??

Hmm jo, hvis han ændre mening konstant, så må der ligge mere under. Men det er sku svært. For der kan jo også bare virkelig være noget galt. med psyken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Bshizzle

Har ikke så mange råd desværre.. udover at jeg syntes du skal føle dybt inde i dit hjerte.
Hvad brænder du mest for.. skal du finde dig i dette.. kan du gøre noget for at i kan få det bedre? .. hvorfor? hvorfor ikke?

Jeg er stoppet med at ligge op til sex her hjemme...
- Hvad er sex?  

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hmm, aner det helt ærligt ikke. Jeg tænker at DU skal finde ud af hvad du føler for ham, og om det er kampen værd? For det lyder som om at der skal kæmpes, du får ikke den omsorg, ømhed og bekræftigelse du har behov for - tænker at det er derfor du overvejer en elsker? Den løsning synes jeg dog er en dårlig ide, det ender som regel skidt og man risikerer at ødelægge det der kunne ha været.... Mit råd er, find ud af hvad du vil og tá en snak med ham, hvor du fortæLer ham lige ud af posen om dine tanker og overvejelser, og hvordan han får dig til at føle og tænke når han ikke tager initiativ til noget som helst.

Du rammer hovedet på sømmet   omsorg , tryghed, bekræftigelse

Har manglet det alt alt for længe , det gør mig trist helt ind i hjertet

Jeg elsker ham og tænder stadig helt vildt på ham , men føler ikke det er gensidigt og har prøvet at tage snakken 100 gange ,, Efter sådan en snak " tager han sig lidt sammen" og så kører det lidt igen . Men ingen skal tage sig sammen til mig   Jeg skal ikke være en sur pligt for nogen ..

Anmeld

23. august 2011

modesty

At true ham og virke sur og utilfreds er det værste du kan gøre. Det vil bare få ham til at føle sig utilstrækkelig.

Jeg forstår ikke helt alle elementerne i dit indlæg. Først skriver du at han slutter alle SMS'er af med "jeg elsker dig" - dernæst brokker du dig over at han ikke siger "jeg elsker dig" i en specifik samtale? Han kommer med blomster på jeres 5-års dag efterfulgt af spørgsmålstegn. Hvad betyder det? At du er glad eller ikke er glad for blomsterne?

Anyways, sådan som jeg ser det: Det er skidesvært for kvinden når det er manden der ikke tager initiativ til sex. "Normen" er jo ligesom at manden er viril og altid har lyst og at kvinden er en bly viol der skal tages. Sådan er det bare ikke altid. Ja, der er nok gået hverdag i den. Nogle mænd har svært ved at se deres kvinder som seksuelle objekter efter noget tid. Men det behøver ikke nødvendigvis være en katastrofe.

Mit spørgsmål til dig er: Har I sex? Afviser han dig når du tager initiativ, eller er han med på legen? Har I stadig god sex? Det er selvfølgelig aldrig som den første hede sex, men fungerer det sådan nogenlunde?

Det kan godt være at du skal affinde dig med at det er dig der må tage initiativ i jeres sexliv. Det har jeg affundet mig med herhjemme, efter en lang krise hvor jeg havde kæmpe mindreværdskomplekser og var hysterisk og græd og var sur og mut og truede med det ene og det andet. Hvilket kun førte dårligdom med sig. Indtil jeg snakkede med min psykolog som sagde til mig: Prøv at affinde dig med at det er dig der tager initiativet. Lad være med at føle det som en fiasko. Tag det som en udfordring. Sådan er det bare med nogle mænd. Så længe han rent faktisk tænder på dig når I har sex, så handler det ikke om at han ikke begærer dig.

Det har hjulpet gevaldigt herhjemme. Er det optimalt? Nej. Men min mand kommer aldrig til at være ham der frådende kaster mig ned på sengen to gange om dagen. Og det kan jeg så enten gå og være sur over, eller jeg kan acceptere det som et vilkår i vores parforhold, og få det bedste ud af situationen. Jeg har valgt det sidste. Det er ikke altid nemt, men det er klart den bedste løsning for mig, og os.

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Har ikke så mange råd desværre.. udover at jeg syntes du skal føle dybt inde i dit hjerte.
Hvad brænder du mest for.. skal du finde dig i dette.. kan du gøre noget for at i kan få det bedre? .. hvorfor? hvorfor ikke?

Jeg er stoppet med at ligge op til sex her hjemme...
- Hvad er sex?  

Jeg kan og vil bare ikke leve uden sex , omsorg og tryghed

Livet er alt alt for kort til det , livet kan pludselig være forbi i morgen .  Jeg har i forvejen spildt alt for mange år af mit liv ..

Anmeld

23. august 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har kendt hinanden i 5 år , vi skændtes sjældent .

De første par år var det virkeligt hedt , hede romantiske sms er , dejlig omsorg og sexliv.

Fra den ene dag til den anden stoppede de dejlige sms er fra hans side , alle de dejlige berøringer og initiativ til sex

Det daglige god dag kys når han kommer hjem fra job er den eneste tæt hed vi har .

Skriver han en sms om noget vi skal huske afslutter han den altid med jeg elsker dig .

På vores 5 års dag kom han hjem med flere blomster ??

Jeg gider ikke mere være den der lægger op til sex Lovede mig selv for nogen uger siden at jeg ville vente og se hvornår han gjorde noget , der sker intet .

Har prøvet at tale med ham , spurgt hvad der er galt med mig ?

Efter megen tid siger han , jeg syntes du er lækker ? Han kan ikke engang sige , jeg elsker dig ,

Har spurgt ham flere gange hva pokker der trykker ham , han føler ikke han er et sexuelt objekt siger han ???

Hader ham for tiden , føler mig grim og ulækker  Overvejer at få mig en elsker ..

Hva tror i når i læser dette ?  Har han mistet interessen for mig ?

Jeg er ked af at høre hvordan du har det, men lad mig lige spørge; hvordan vil det hjælpe jeres forhold/nærhed hvis du tager en elsker?

Det vil jo bare blive en slags hævn over for din kæreste, og ja, du vil få sex, men du vil ikke få det fra den person du elsker og ønsker det fra. Så vil det være mere fair og respektfuldt at gå fra ham...

Jeg tror langt de fleste par oplever det du gør; at man ikke har samme nærhed som i starten af forholdet; nyforelskelsen er væk og det bliver hverdag på godt og ondt.

Alle kan få perioder med "lavvande" hvor sexlivet måske bliver rutine eller bare en sjældenhed, og selvom det er surt, så er det jo ganske naturligt. Det samme kan jo ske for dig, selvom du måske ikke lige tror det; du kan sikkert også ramme en periode hvor du ikke føler dig oplagt og ikke har lyst til sex.

Men jeg forstår dine følelser og det er surt når det går ud over din selvtillid. Mit bedste råd vil være at blive ved med at snakke om det og overvej om det er noget du vil kunne leve med i et forhold, for den "døde periode" kan desværre vare længe (især hvis man ikke snakker det igennem).

Men en elsker? Nej, det vil kun få dig til at føle dig som en dårlig person og skubbe din kæreste længere væk; hvis forholdet skal ødelægges, så afslut det i det mindste på en ordentlig måde

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

haha det kunne godt lyde lidt som her

Før elskede jeg at give min mand bj osv, alle mulige steder. Tror ikke jeg har gjort det i 5 måneder! og sex er inden man skal sove.. -det er jo typisk når man har børn.

har du overvejet at hive ham ind i seng, når børnene er lagt, med et lumsk smil og flot undertøj, (så han ikke føler i sidder i kondisæt og aftaler sex)? jeg ved godt det kan være svært at hive sig selv op til det, og virkelig have lyst til det, når man ikke ligeeee føler sig sexet og lækker. Men herhjemme virker det.

Jeg har skam lysten og har mange gange kommet med små frække sms er i løbet af dagen eller små hints , det preller af , fuldstændigt så jeg tør slet ikke gå i gang med en kæmpe forførelses scene   er simpelthen blevet nervøs for om han ville føle jeg var en sur ulækker pligt

Anmeld

23. august 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg kan og vil bare ikke leve uden sex , omsorg og tryghed

Livet er alt alt for kort til det , livet kan pludselig være forbi i morgen .  Jeg har i forvejen spildt alt for mange år af mit liv ..

Se.. Du ved jo godt selv hvad du tænker og føler

Du ved så godt selv hvad du skal gøre ved dette.... rette op på det.

Snak med din mand.. forklare hvad du mangler/søger/savner.
- Og tænk inde i dig selv inden.. "er han den rette..?"..

Jeg kan heller ikke leve uden sex.. så håber bare det er en fase min mand er inde i, eftersom jeg er gravid. ( mange vil ikke indrømme de er bange for at ha sex i frygt for smerter på kvinden eller bare tanken om der er et barn i maven )
Men Ja.. håb er én ting... jeg skal nok sige fra eller til hvis jeg er utilfreds.

Åben dit hjerte.. du lever kun et liv.  

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Se.. Du ved jo godt selv hvad du tænker og føler

Du ved så godt selv hvad du skal gøre ved dette.... rette op på det.

Snak med din mand.. forklare hvad du mangler/søger/savner.
- Og tænk inde i dig selv inden.. "er han den rette..?"..

Jeg kan heller ikke leve uden sex.. så håber bare det er en fase min mand er inde i, eftersom jeg er gravid. ( mange vil ikke indrømme de er bange for at ha sex i frygt for smerter på kvinden eller bare tanken om der er et barn i maven )
Men Ja.. håb er én ting... jeg skal nok sige fra eller til hvis jeg er utilfreds.

Åben dit hjerte.. du lever kun et liv.  

Tror problemet ligger i at jeg længe har vidst hvad jeg mangler . Har snakket med ham om det 1 million gange , Han kan ikke give mig det, men jeg elsker ham   Det er en lorte situation

Anmeld

23. august 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

Tror problemet ligger i at jeg længe har vidst hvad jeg mangler . Har snakket med ham om det 1 million gange , Han kan ikke give mig det, men jeg elsker ham   Det er en lorte situation

Tænk meget dybt i dig..  Vil du leve sådan der og vide du altid vil savne noget mere end det du får nu ??
Kan han ændre sig ?
Kan i søge hjælp ?

Jeg kan sagtens følge dig... selv stået i samme problem.
Kærlighed gør blind, og kan bestemt osse gøre ondt hvis man blir svigtet!.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.