Endnu et indlæg om parforhold :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.666 visninger
57 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har kendt hinanden i 5 år , vi skændtes sjældent .

De første par år var det virkeligt hedt , hede romantiske sms er , dejlig omsorg og sexliv.

Fra den ene dag til den anden stoppede de dejlige sms er fra hans side , alle de dejlige berøringer og initiativ til sex

Det daglige god dag kys når han kommer hjem fra job er den eneste tæt hed vi har .

Skriver han en sms om noget vi skal huske afslutter han den altid med jeg elsker dig .

På vores 5 års dag kom han hjem med flere blomster ??

Jeg gider ikke mere være den der lægger op til sex Lovede mig selv for nogen uger siden at jeg ville vente og se hvornår han gjorde noget , der sker intet .

Har prøvet at tale med ham , spurgt hvad der er galt med mig ?

Efter megen tid siger han , jeg syntes du er lækker ? Han kan ikke engang sige , jeg elsker dig ,

Har spurgt ham flere gange hva pokker der trykker ham , han føler ikke han er et sexuelt objekt siger han ???

Hader ham for tiden , føler mig grim og ulækker  Overvejer at få mig en elsker ..

Hva tror i når i læser dette ?  Har han mistet interessen for mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

gonefishing

Anonym skriver:

De første par år var det virkeligt hedt , hede romantiske sms er , dejlig omsorg og sexliv.

Fra den ene dag til den anden stoppede de dejlige sms er fra hans side , alle de dejlige berøringer og initiativ til sex

Det daglige god dag kys når han kommer hjem fra job er den eneste tæt hed vi har .

Skriver han en sms om noget vi skal huske afslutter han den altid med jeg elsker dig .

Jeg gider ikke mere være den der lægger op til sex Lovede mig selv for nogen uger siden at jeg ville vente og se hvornår han gjorde noget , der sker intet .

Efter megen tid siger han , jeg syntes du er lækker ? Han kan ikke engang sige , jeg elsker dig ,

Har spurgt ham flere gange hva pokker der trykker ham , han føler ikke han er et sexuelt objekt siger han ???

Hader ham for tiden , føler mig grim og ulækker  Overvejer at få mig en elsker ..

hvorfor ikke fortælle ham : "altså hvis du ikke snart gør noget for vores forhold/mig, og giver mig sex, så må du jo give mig lov til at have en elsker"

måske det vækker ham lidt op?

Kan godt lyde som om hverdagen er kommet, hvor lang tid har det stået på? Her hjemme er det da heller ikke altid romantisk, men så hiver man lige hinanden lidt op og så er det jo egentlig meget rart alligevel du ved det er ligesom at skulle hive sig selv over i trænings centeret, men gør man det er det også rigtig rart efter. 

Anmeld

23. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hmm, aner det helt ærligt ikke. Jeg tænker at DU skal finde ud af hvad du føler for ham, og om det er kampen værd? For det lyder som om at der skal kæmpes, du får ikke den omsorg, ømhed og bekræftigelse du har behov for - tænker at det er derfor du overvejer en elsker? Den løsning synes jeg dog er en dårlig ide, det ender som regel skidt og man risikerer at ødelægge det der kunne ha været.... Mit råd er, find ud af hvad du vil og tá en snak med ham, hvor du fortæLer ham lige ud af posen om dine tanker og overvejelser, og hvordan han får dig til at føle og tænke når han ikke tager initiativ til noget som helst.

Anmeld

23. august 2011

ekzunz

Jeg har desværre ingen gode råd - men du får lige sådan et

jeg ved jo præcis hvordan du har det...

Anmeld

23. august 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Der behøver ikke nødvendigvis at være noget galt fordi han ikke gider sex. man kan sagtens være inde i en periode hvor man har for meget om ørerne. Der kan være noget på hans job der driller ham, og derfor er han som han er.

Spørg ind til om det måske kunne være der problemet lå

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

hvorfor ikke fortælle ham : "altså hvis du ikke snart gør noget for vores forhold/mig, og giver mig sex, så må du jo give mig lov til at have en elsker"

måske det vækker ham lidt op?

Kan godt lyde som om hverdagen er kommet, hvor lang tid har det stået på? Her hjemme er det da heller ikke altid romantisk, men så hiver man lige hinanden lidt op og så er det jo egentlig meget rart alligevel du ved det er ligesom at skulle hive sig selv over i trænings centeret, men gør man det er det også rigtig rart efter. 

Det sagde jeg faktisk forleden , jeg sagde han bare kunne slippe mig fri , dvs at vi kunne leve et åbent forhold i et par år , måske det kunne hjælpe og evt give lidt inspiration ? Det svarede han ikke rigtigt på   Han sagde vores sex ind i mellem virkede så planlagt og måske derfor han havde mistet lysten , men det man for pokker nød til med børn i alle aldre , man kan jo ikke bare kaste sig ind i sengen .  Jeg tør slet ikke være sexet og kaste mig over ham mere , kunne aldrig drømme om at pludselig give ham et blowjob eller andet da jeg føler han afskyer sex og mig

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Jeg har desværre ingen gode råd - men du får lige sådan et

jeg ved jo præcis hvordan du har det...

Gosh   jeg er seriøst trist og træt af ham   er begyndt at støvsuge min tlf for gamle elskere , det varer ik længe før end jeg skal på "venindeaften"

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Der behøver ikke nødvendigvis at være noget galt fordi han ikke gider sex. man kan sagtens være inde i en periode hvor man har for meget om ørerne. Der kan være noget på hans job der driller ham, og derfor er han som han er.

Spørg ind til om det måske kunne være der problemet lå

Det har været sådan her rigtigt længe og har taget snakken rigtigt mange gange , så tror han at han har stress .. Så måske lidt små dep.  Så er selvtilliden dårlig over der er kommet et par kg for meget  ,, nu føler han sig ikke som et sexuelt objekt ?????

Er det hele ikke bare undskyldninger for ikke at tænde på sin kæreste mere ??

Anmeld

23. august 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Det sagde jeg faktisk forleden , jeg sagde han bare kunne slippe mig fri , dvs at vi kunne leve et åbent forhold i et par år , måske det kunne hjælpe og evt give lidt inspiration ? Det svarede han ikke rigtigt på   Han sagde vores sex ind i mellem virkede så planlagt og måske derfor han havde mistet lysten , men det man for pokker nød til med børn i alle aldre , man kan jo ikke bare kaste sig ind i sengen .  Jeg tør slet ikke være sexet og kaste mig over ham mere , kunne aldrig drømme om at pludselig give ham et blowjob eller andet da jeg føler han afskyer sex og mig

haha det kunne godt lyde lidt som her

Før elskede jeg at give min mand bj osv, alle mulige steder. Tror ikke jeg har gjort det i 5 måneder! og sex er inden man skal sove.. -det er jo typisk når man har børn.

har du overvejet at hive ham ind i seng, når børnene er lagt, med et lumsk smil og flot undertøj, (så han ikke føler i sidder i kondisæt og aftaler sex)? jeg ved godt det kan være svært at hive sig selv op til det, og virkelig have lyst til det, når man ikke ligeeee føler sig sexet og lækker. Men herhjemme virker det.

Anmeld

23. august 2011

serinasmor

hmm ... uden kys forsvinder lidenskaben .... jeg synes på ingen måde du skal tage en elsker - det for mig det samme som at erklære fortabt og så kan i lige så godt sige stop, det var det, farvel og tak ...

jeg ville sætte målet at han skal have et kys hver dag inden i tager på arbejde .. når han kommer hjem og inden i går i seng ... et ordentligt et - med tunge og det hele de andre er oki men ikke hvis de store kys mangler

prøv om du kan efterleve det i 21 dage(den tid det tager at bryde en rutine) og så øg gradvist ...

tror du vækker hans indre handyr så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.