Har fået en på lampen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Guldet

Ja har virkelig også tænkt på dem.. håber der snart kommer en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Louise mortil4

ingen update endnu?

Anmeld

30. august 2011

Mutti2B

Stadig ingen update? Begynder sgu for alvor at blive begymret for om der er sket noget

Anmeld

30. august 2011

SjeBets

Kan være hun er gået tilbage til manden, og er pinlig ved det, det gjorde jeg selv første gang min eks svang mig en. vendte tilbage , det var da røv pinligt, og man er sq lidt ynkelig og har ikke lyst til at dele det med folk.  Men ja .. man gør det ... :/

Håber hun kommer ud af det 

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Hej

Hvordan går det med dig? Er han vendt tilbage? Har du fået meldt ham? Hvordan har dit barn det med at han ikke er der? Og hvordan har du det 

Håber at det går godt for dig, og at du får den fulde forældremyndighed! 

Anmeld

4. september 2011

gonefishing

Anonym skriver:

...ja.. Havde en mindre diskussion med kæresten om et eller andet lige gyldigt.. Noget med at jeg ikke havde sat mine sko ordentligt.. Så sagde jeg til ham at han bare ku lukke, for han havde intet lavet hele weekenden udover at ligge i sengen og blive sur hvis vores søn gik derind... Ramte tilsyneladende hans dårlige savittighed, for bagefter fik jeg en ordentlig en på lampen, et knæ og en knytnæve i maven og brystet... Nu sidder jeg her og aner ikke gode råd... Har bedt ham skride... Men han gider ikke.. Og har ingen steder jeg kan tage en
Ville vist bare ud med det et anonymt sted

ej undskyld mig men jeg fatter ikke kvinder der bliver slået som så sidder på en baby side og spørger "vildt fremmede" hvad hun skal gøre..

I det du spørger os hvad du skal gøre, er du jo godt klar over der er noget galt, at det ikke er normalt (der er jo nogle kvinder der ikke ved det er forkert).

Jeg kendte en der blev slået og havde en lille pige, hun ville ikke smutte fordi "jamen jeg vil ikke bo på et værrelse". jeg er selv vokset op med en dum far og en mor der blev i vold ALT for længe... Se dog og kom væk!!! der er INGEN undskyldning for at blive i et forhold hvor der er vold, INGEN, ingen undskyldning med at man har et par døde ting i hjemmet man ikke kan efterlade, osv osv.

hvis du ikke har familie eller venner du kan overnatte hos, så er der kvindehjem/hjælp til "enlige". når du først har et barn med, så vil du ALTID få hjælp af kommunen, det er bare at opsøge det rigtige sted.

Jeg ønsker dig ALT held og lykke og du kan altid skrive hvis du har brug for et par fif til hjælp i det offentlige.

mvh Flodkillingen

Anmeld

4. september 2011

H+S Skjolgborg.

HMM ikke nået nyt

Anmeld

15. september 2011

Mutti2B

Stadig ikke noget nyt? TS vil du ikke give lyd fra dig, for du har altså gjort nogle herinde en kende bekymret...

Anmeld

15. september 2011

Maemi

julie76 skriver:

Puha, jeg har også først nu læst denne tråd og har det forfærdeligt. Kan ikke holde op med at tænke at der er et hjælpeløst barn involveret.

Ved ikke om dette indlæg er upassende til TS men jeg føler jeg må reagerer...

TS, du starter denne tråd med et forfærdeligt indlæg som vi alle ikke kan andet end at reagerer på. Det er en fuldstændig overrumblende og forfærdelig situation for dig pludselig at stå i - var det første gang? Eller er det sket før?

Under alle omstændigheder, vil de fleste der kender til sådanne tilfælde, nok være enig i at det ikke bliver sidste gang med mindre du får reageret med dit barn og dig selv som første prioritet.

I det mindste, tag i mod et af de mange tilbud så du kan bygge et netværk op omkring dig i dit lokalområde af fantastiske kvinder. 

Det er så ødelæggende for et barn at vokse op i sådan et miljø og selvfølgelig også for dig.

Vi har ikke noget at skulle have sagt, og kan ikke tvinge dig til at handle. Men vi er alle blevet følelsesmæssigt indvolveret da denne tråd startede og vi har alle et medmenneskeligt ansvar over for det lille barn du har i din nærhed, og som ikke selv kan handle. 

For dig, for dit lille barn - jeg håber så inderligt at du får handlet. Hvis du endnu ikke har fået reageret på hændelsen.. Hvad skal der til for at du får reageret. Måske vi kan hjælpe dig med det. På sigt, hjælpe dig med at finde styrken til at få handlet hensigtsmæssigt? Hvad har du brug for? Ud over at få luft - som er nok i sig selv, hvad håbede du så at få ud af at poste indlægget? Hvad kan vi gøre for dig og dit barn?

To Do List:

Politi

Skadestue

Netværk/telefonnumre/krisecentre

Sikkerhed!

En hel masse tanker og håb for at I er i sikkerhed

JH

Anmeld

15. september 2011

muzen

Mutti2B skriver:

Stadig ikke noget nyt? TS vil du ikke give lyd fra dig, for du har altså gjort nogle herinde en kende bekymret...

du har så meget ret. håber snart hun kommer med en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.