julie76 skriver:
Puha, jeg har også først nu læst denne tråd og har det forfærdeligt. Kan ikke holde op med at tænke at der er et hjælpeløst barn involveret.
Ved ikke om dette indlæg er upassende til TS men jeg føler jeg må reagerer...
TS, du starter denne tråd med et forfærdeligt indlæg som vi alle ikke kan andet end at reagerer på. Det er en fuldstændig overrumblende og forfærdelig situation for dig pludselig at stå i - var det første gang? Eller er det sket før?
Under alle omstændigheder, vil de fleste der kender til sådanne tilfælde, nok være enig i at det ikke bliver sidste gang med mindre du får reageret med dit barn og dig selv som første prioritet.
I det mindste, tag i mod et af de mange tilbud så du kan bygge et netværk op omkring dig i dit lokalområde af fantastiske kvinder.
Det er så ødelæggende for et barn at vokse op i sådan et miljø og selvfølgelig også for dig.
Vi har ikke noget at skulle have sagt, og kan ikke tvinge dig til at handle. Men vi er alle blevet følelsesmæssigt indvolveret da denne tråd startede og vi har alle et medmenneskeligt ansvar over for det lille barn du har i din nærhed, og som ikke selv kan handle.
For dig, for dit lille barn - jeg håber så inderligt at du får handlet. Hvis du endnu ikke har fået reageret på hændelsen.. Hvad skal der til for at du får reageret. Måske vi kan hjælpe dig med det. På sigt, hjælpe dig med at finde styrken til at få handlet hensigtsmæssigt? Hvad har du brug for? Ud over at få luft - som er nok i sig selv, hvad håbede du så at få ud af at poste indlægget? Hvad kan vi gøre for dig og dit barn?
To Do List:
Politi
Skadestue
Netværk/telefonnumre/krisecentre
Sikkerhed!
En hel masse tanker og håb for at I er i sikkerhed
JH