mit luksusproblem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

jeg har en klapvogn..

men det er en stokke, og der er heller ikke plads til de vilde indkøb.. men den har jeg fordi jeg synes at klapvogne faktisk er rigtig tunge at komme rundt med, og jeg døjerm ed ryggen så stokken er den eneste jeg kan holde til at gå med i længere tid af gangen..

ryggen er også grunden til at jeg har letvægsstel på min barnevogn..

ja så kan jeg godt se det er svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

132319

Anonym skriver:

synes nu ikke den er noget lort.. er bare blevet pænt irriteret på den der stang der går på tværs..

jeg har også en rigtig lækker klapvogn i form af en helt ny stokke..
Jeg har skam pengene til en ny vogn, men vil ikke stå med 2 vogne og vil derfor have den anden solgt først.. står i forvejen med 2 klapvogne.. og har altså ikke plads til mere..

Ok men det syntes jeg

Mage til elendig affjedring i en såkaldt letvægtervogn, skal man lede længe efter! Og ja, den stang der har jeg bandet langt væk mange mange gange!

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

ja så kan jeg godt se det er svært.

ja det er lidt svært.. :/

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

ja det er lidt svært.. :/

jeg håber da i finde en rigtig god løsning. og så må jeg altså lige have tjekket op den der pind på stellet. hihi efter 2 år har jeg ikke lagt mærke til den

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Ok men det syntes jeg

Mage til elendig affjedring i en såkaldt letvægtervogn, skal man lede længe efter! Og ja, den stang der har jeg bandet langt væk mange mange gange!

godt jeg ikke er den eneste der ikke bryder mig om den der stang..

Men igen, er det virkelig nok til at skifte vognen ud??

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

jeg håber da i finde en rigtig god løsning. og så må jeg altså lige have tjekket op den der pind på stellet. hihi efter 2 år har jeg ikke lagt mærke til den

haha.. underligt du ikke har lagt mærke til den.. den sidder lige midt igennem det hele under vognen.. det er for at stabilisere stellet er jeg ret sikker på

Anmeld

10. august 2011

B&J

Tror alle vil gøre det... vi gjorde det bare med vores klapvogn den var kun ½år også en emmaljunga helt ny men men den kunne ikke ligges helt ned jamen så købte vi en ny og solgte den anden

Anmeld

10. august 2011

132319

Anonym skriver:

godt jeg ikke er den eneste der ikke bryder mig om den der stang..

Men igen, er det virkelig nok til at skifte vognen ud??

Altså nu syntes jeg jo at vognen som helhed var elendig så det er svært for mig at svare på om jeg havde gjort det kun pga. stangen

Anmeld

10. august 2011

Brams

Anonym skriver:

Jeg er skam også rigtig glad for vognen.. Men den er bare ikke skide praktisk at handle ind med..

Har ikke lagt mærke til det, for vi handler altid ind i bilen, og når jeg shopper ting/tøj kan det sagtens lade sig gøre  Men kan godt se, at hvis man handler madvarer, selvom der kan være meget i kurven unden vognen, så kan det blive et problem.

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Altså nu syntes jeg jo at vognen som helhed var elendig så det er svært for mig at svare på om jeg havde gjort det kun pga. stangen

ja det kan jeg godt se så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.