mit luksusproblem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Har ikke lagt mærke til det, for vi handler altid ind i bilen, og når jeg shopper ting/tøj kan det sagtens lade sig gøre  Men kan godt se, at hvis man handler madvarer, selvom der kan være meget i kurven unden vognen, så kan det blive et problem.

jeg lagde heller ikke mærke til det før bilen pludselig en dag ikke var der..

ja når man shopper tøj osv kan der var rigtig meget deri, jeg klarede alle julegave indkøbene på en dag med den, og der var altså for maaange penge og der var et ton af gaver.. :O men madvarer kan bare ikke presses sammen på samme måde som tøj osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

FruHolm <3

N&J skriver:

Hold da op.. han er lang..

ja og bred

Anmeld

10. august 2011

FruHolm <3

min datter bliver 4 her i november... jeg har lige smidt hendes barnevogn ud i weekenden... hun har ik som sådan brugt den... men vi har sku været glade for at ha den når ejg skulle ha hende med ind og handle....

hun er og har ALDRIG været ret god til at gå for længe (hun har måske noget med hoften, men de ved ik helt hvad) så når jeg skal handle kan jeg jo ik bære hende....

nu har jeg så kun en klapvogn til hende... og ja hun er fatkisk for stor til at side der... men kan ik rigtig gøre noget

hold da op ej hvor træls med hendes hofte hvor høj er hun ?

kender nemlig en der arbejder i BabySam han mener nemlig jeg skal købe den ene klapvogn de har, for de har en med et liggemål på 104 cm

ellers er der også de der cykeltrailere, den kan også bruges som gå-vogn og løbe-vogn

Anmeld

10. august 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Har vidst os fået kæresten med på ideen nu.. Så nu skal den anden bare sælges og så skal jeg have en ny vogn..

Anmeld

10. august 2011

aya-zia

MinBabyOscar <3 skriver:

hold da op ej hvor træls med hendes hofte hvor høj er hun ?

kender nemlig en der arbejder i BabySam han mener nemlig jeg skal købe den ene klapvogn de har, for de har en med et liggemål på 104 cm

ellers er der også de der cykeltrailere, den kan også bruges som gå-vogn og løbe-vogn

sådan en har jeg men hun kan ik lide og ligge i den og så meget skal vi heller ik bruge den... handler mest uden hende...

så har købt sådan en paraplyklapvogn agtig noget med "tag" og som kan ligges ned og med en kurv under... den kan hun godt lide og sidde i...

ja det er lidt træls... hun er 106 ca... så meget normal

Anmeld

10. august 2011

Kamelia

Ja! Du har et luksus-møgforkælet problem................bare min holdning.

Men hvis du har råd og I sælger den gode vogn videre så den kan blive brugt af andre, så gør det, det er jo jeres penge og jeres forbrug. 

Vores barnevogn er brugt til 3 børn og jeg har elsket netop det at de alle har ligget i den, det har været så hyggeligt - ligesom tremmesengen de alle har brugt og den sidste stadig sover i........men jeg er vist også lidt sentimental på sådanne områder .....og det er da også super økonomisk, når nu man har 3 børn.

Men du skal da ikke bekymre dig om hvad andre tænker, se på om det giver mening i jeres liv........kunne der være noget smartere at bruge/gemme pengene til?? Græsset vil jo altid være grønnere på den anden side og man finder så nemt noget andet man liiiige ellers godt kunne tænke sig!!

Kamelia

Anmeld

11. august 2011

FruHolm <3

aya-zia skriver:

sådan en har jeg men hun kan ik lide og ligge i den og så meget skal vi heller ik bruge den... handler mest uden hende...

så har købt sådan en paraplyklapvogn agtig noget med "tag" og som kan ligges ned og med en kurv under... den kan hun godt lide og sidde i...

ja det er lidt træls... hun er 106 ca... så meget normal

ja okay

for de snart finder ud af hvad der er med hendes hofte

Anmeld

11. august 2011

aya-zia

MinBabyOscar <3 skriver:

ja okay

for de snart finder ud af hvad der er med hendes hofte

håber jeg også... håber de siger der ik er noget og det bare er dogenskab fra hendes side af..

men indtil jeg får det af vide tør jeg ik sige til hende at hun skal stoppe med at pyller.... for tænk nu hvis der er noget galt

Anmeld

11. august 2011

FruHolm <3

aya-zia skriver:

håber jeg også... håber de siger der ik er noget og det bare er dogenskab fra hendes side af..

men indtil jeg får det af vide tør jeg ik sige til hende at hun skal stoppe med at pyller.... for tænk nu hvis der er noget galt

ej det kan jeg godt forstå, det er jo synd for hende hvis hun går og har ondt

de må da skynde lidt på det så hun ikk skal blive ved med at have det sådan

Anmeld

11. august 2011

aya-zia

MinBabyOscar <3 skriver:

ej det kan jeg godt forstå, det er jo synd for hende hvis hun går og har ondt

de må da skynde lidt på det så hun ikk skal blive ved med at have det sådan

de har brugt 2 år på det nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.