skriver lige som anonym da jeg faktisk selv synes jeg lyder som en snobbet rigmandskælling der ikke kan få nok af det nyeste, og ikke kan nøjes..
Men nu til hvad jeg egentlig ville skrive om..
Jeg har et barn på 16mdr, og h*n ligger til hverdag i en helt ny emmaljungavogn, jeg elsker min vogn, ingen tvivl om det, men er faktisk ved at blive irriteret over den der skide "pind" der sidder på stellet fordi det er et uniq stel..

Jeg ved at jeg kan få en pæn slat for den hvis jeg sælger vognen, og det er lige netop det jeg overvejer..
Jeg sad på GogG for at kigge lidt for sjov på barnevogne, og der er jo en del oddere på XDream stellet, og også til okay priser synes jeg.. Og mon ikke man kan handle lidt om prisen??
Men er jeg bare overforkælet når jeg gerne vil have ny vogn nu?? i pricippet skal mit barn jo bruge den nogle år frem endnu..
århh tøser kom med jeres input, for egentlig elsker jeg jo den vogn jeg har, men hader bare den der skide pind, og så det faktum at der er maks kg belastning på indkøbskurven fordi den kun sidder fast med trykknapper..
HELP me girls, I'm desperate
Anmeld