mit luksusproblem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Dot D

Jeg synes, du skal købe en ny, der passer til dit behov, UDEN generende pinde hist og her..

Jeg er ligesådan, bare med mine hobbyting. Havde en blå skæremaskine(en dyr én), men solgte den bare for at købe én i lyserød, for den var pænere... Behøver jeg sige, at flere rystede på hovedet af mig?

Gør som du synes bedst for dig, og tænk ikke på alle de andre ( de er grisene, lærte jeg som barn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg synes, du skal købe en ny, der passer til dit behov, UDEN generende pinde hist og her..

Jeg er ligesådan, bare med mine hobbyting. Havde en blå skæremaskine(en dyr én), men solgte den bare for at købe én i lyserød, for den var pænere... Behøver jeg sige, at flere rystede på hovedet af mig?

Gør som du synes bedst for dig, og tænk ikke på alle de andre ( de er grisene, lærte jeg som barn)

uhh det frister mere og mere..

kæresten og jeg skal have en snak om det imorgen.. håber han kan se hvorfor jeg synes lige præcis DEN vogn er fed, og hvorfor den er bedre end den vi har..

men mon ikke også han godt kan se fordelen i at den der pind ikke er der når vi skal handle og med bussen hjem..

Anmeld

9. august 2011

Dot D

Anonym skriver:

uhh det frister mere og mere..

kæresten og jeg skal have en snak om det imorgen.. håber han kan se hvorfor jeg synes lige præcis DEN vogn er fed, og hvorfor den er bedre end den vi har..

men mon ikke også han godt kan se fordelen i at den der pind ikke er der når vi skal handle og med bussen hjem..

Ja, snak med ham om det, måske har han tænkt det samme, og bare ikke villet sige det

for at du får den, du ønsker

Anmeld

9. august 2011

N&J

Anonym skriver:

jeg har allerede en rigtig lækker klapvogn..

Har lige erhvervet mig en helt ny stokke Xplory..

mit barn sover faktisk stadig 2 gange om dagen så tror der går et stykke tid inden luren er droppet fra dets side.. mit barn har brug for utrolig meget søvn, men det bruger også rigtig meget energi hele tiden og sidder virkelig aldrig stille.. det kan ikke sidde stille og spise, det kan ikke sidde og lege med en ting osv, det farer rundt hele tiden..

Men det kommer jo i ryk, så selvom det er sådan nu kan det jo vende.. jeg havde ikke købt en ny, men min lillesøster havde med garenti.. 

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Ja, snak med ham om det, måske har han tænkt det samme, og bare ikke villet sige det

for at du får den, du ønsker

tusind tak..
håber da han tænker det samme som mig..

Anmeld

9. august 2011

N&J

MinBabyOscar <3 skriver:

sad lige og tænkte det samme, tror ikk min dreng kan være i en barnevogn når han bliver 2 år, for der er ikk ret meget plads tilbage at vokse i, i den og han er 7½ måned nu

Hold da op.. han er lang..

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Men det kommer jo i ryk, så selvom det er sådan nu kan det jo vende.. jeg havde ikke købt en ny, men min lillesøster havde med garenti.. 

altså kunne aldrig drømme om at købe en helt ny vogn. falde bare tilfældigt over den her brugte vogn.. men den ser rigtig rigtig fin ud..

Anmeld

9. august 2011

N&J

Anonym skriver:

altså kunne aldrig drømme om at købe en helt ny vogn. falde bare tilfældigt over den her brugte vogn.. men den ser rigtig rigtig fin ud..

okey.. jamen så gør det da, og hvis kæresten ikke går med på den, så kan du altid sige at du jo kan sælge den igen senere med et godt profit

Anmeld

9. august 2011

aya-zia

MinBabyOscar <3 skriver:

sad lige og tænkte det samme, tror ikk min dreng kan være i en barnevogn når han bliver 2 år, for der er ikk ret meget plads tilbage at vokse i, i den og han er 7½ måned nu

min datter bliver 4 her i november... jeg har lige smidt hendes barnevogn ud i weekenden... hun har ik som sådan brugt den... men vi har sku været glade for at ha den når ejg skulle ha hende med ind og handle....

hun er og har ALDRIG været ret god til at gå for længe (hun har måske noget med hoften, men de ved ik helt hvad) så når jeg skal handle kan jeg jo ik bære hende....

nu har jeg så kun en klapvogn til hende... og ja hun er fatkisk for stor til at side der... men kan ik rigtig gøre noget

Anmeld

9. august 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

skriver lige som anonym da jeg faktisk selv synes jeg lyder som en snobbet rigmandskælling der ikke kan få nok af det nyeste, og ikke kan nøjes..

Men nu til hvad jeg egentlig ville skrive om..

Jeg har et barn på 16mdr, og h*n ligger til hverdag i en helt ny emmaljungavogn, jeg elsker min vogn, ingen tvivl om det, men er faktisk ved at blive irriteret over den der skide "pind" der sidder på stellet fordi det er et uniq stel.. Jeg ved at jeg kan få en pæn slat for den hvis jeg sælger vognen, og det er lige netop det jeg overvejer..

Jeg sad på GogG for at kigge lidt for sjov på barnevogne, og der er jo en del oddere på XDream stellet, og også til okay priser synes jeg.. Og mon ikke man kan handle lidt om prisen??

Men er jeg bare overforkælet når jeg gerne vil have ny vogn nu?? i pricippet skal mit barn jo bruge den nogle år frem endnu..

århh tøser kom med jeres input, for egentlig elsker jeg jo den vogn jeg har, men hader bare den der skide pind, og så det faktum at der er maks kg belastning på indkøbskurven fordi den kun sidder fast med trykknapper..

HELP me girls, I'm desperate

Køb en ny hvid du lyster

Vi skal også ha en ny én .. Vi har en silver cross, men syns den er for besværlig om vinteren Oscar er kun lige blevet 9 mdr.. Hehe ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.