Når kæresten ikke kan med ens børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

B&J

merethe skriver:

Når han ikke kan acceptere at børn er børn. og åbenbart ikke ønsker at ændre sin opfattele af dem. og bruger agumentet at han ikke er "vant til børn"som begrundelse, det er i mine øjne lidt underligt, når i har været sammen i 6 måneder. Han prøver jo ikke engang, når han ikke engang vil have dem med ud i offenligtheden, som f.eks at gå i zoo med dem. Han vil aldrig blive vant til børn om i så var sammen i 10år.

Jeg tror stadigvæk at den eneste løsning er, at du og ham går hver sin vej. Måske når I har været væk for hinanden i stykke tid, at han så kommer til at savne alle jer og vil tilbage til jer.

Super godt skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

da mig og min kæreste fandt sammen var mine børn 4 år -

vi tog en samtale med børnehavelederen for at finde ud af hvordan min kæreste skulle forholde sig til nu at være "bonusfar"

hvis han virkelig vil dig og dine børn så burde i gøre det samme

kan godt se at det kan være svært pludselig og blive smidt ind i en familie men de undskyldninger han kommer med holder bare ingen steder

mange tak for et konstruktivt svar....

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej men folk er jo lige glade... de griner da lidt inden i og tænker jamen det der kender vi da også godt...

og han har jo valgt hele pakken og hjælper jo ikke han ikke arbejder med det stedet for at give op så skal man jo ikke finde en der har børn...

nej nu er det jo så bare sådan at han HAR fundet en der har børn... det er jo ikke bevidst man bestemmer jo ikke selv hvem man forelsker sig i..!

Anmeld

7. august 2011

B&J

Anonym skriver:

nej nu er det jo så bare sådan at han HAR fundet en der har børn... det er jo ikke bevidst man bestemmer jo ikke selv hvem man forelsker sig i..!

Nej men som sagt din pakker er jo dig og dine børn, og det må han jo finde sig i

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej men som sagt din pakker er jo dig og dine børn, og det må han jo finde sig i

jamen det er jo ikke bare noget han skal finde sig i... Altså vi skal jo have det godt alle sammen..! Og kunne hygge og lave en masse ting sammen..!

Det er jo ikke noget han bare skal finde sig i...

Anmeld

7. august 2011

B&J

Anonym skriver:

jamen det er jo ikke bare noget han skal finde sig i... Altså vi skal jo have det godt alle sammen..! Og kunne hygge og lave en masse ting sammen..!

Det er jo ikke noget han bare skal finde sig i...

jamen så skal i jo nok desværre ikke være sammen når han ikke vil være sammed med dine børn når han bliver flov over hvis de ikke er søde...

men ja du bestemmer selv dit valg

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen så skal i jo nok desværre ikke være sammen når han ikke vil være sammed med dine børn når han bliver flov over hvis de ikke er søde...

men ja du bestemmer selv dit valg

Han VIL jo gerne... har du slet ikke læst mine indlæg?

Han ved jo ikke hvorfor han har det som han har det... og det er jo det vi gerne vil finde ud af og måske nogle havde nogle ideer til hvordan det kunne løses eller havde prøvet noget lignende..!

Anmeld

7. august 2011

B&J

Anonym skriver:

Han VIL jo gerne... har du slet ikke læst mine indlæg?

Han ved jo ikke hvorfor han har det som han har det... og det er jo det vi gerne vil finde ud af og måske nogle havde nogle ideer til hvordan det kunne løses eller havde prøvet noget lignende..!

hvorfor bliver du sur??

jeg skriver jo som det er ja han vil gerne lære det jamen så må han jo gøre noget skrev jeg også længre oppe skrev enda et godt råd om han kunne snakke med sin mor om hvordan han var som lille så han kan forstå han måske også har været sådan..  men ville da ønske jeg viste hvem du var så jeg ikke svare dig igen når man får sådan en negativ tilbage meldning

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvorfor bliver du sur??

jeg skriver jo som det er ja han vil gerne lære det jamen så må han jo gøre noget skrev jeg også længre oppe skrev enda et godt råd om han kunne snakke med sin mor om hvordan han var som lille så han kan forstå han måske også har været sådan..  men ville da ønske jeg viste hvem du var så jeg ikke svare dig igen når man får sådan en negativ tilbage meldning

Nej undskyld det var ikke min mening er bare skide fustreret og synes bare ikke at folk er særlig konstruktive altså..!

Troede bare det her var en side hvor man hjalp hinanden... og føler bare ikke lige jeg får nogle konstruktive svar... tror bare jeg får tråden slettet igen...

Anmeld

7. august 2011

B&J

Anonym skriver:

Nej undskyld det var ikke min mening er bare skide fustreret og synes bare ikke at folk er særlig konstruktive altså..!

Troede bare det her var en side hvor man hjalp hinanden... og føler bare ikke lige jeg får nogle konstruktive svar... tror bare jeg får tråden slettet igen...

det er okay..

men ved ikke hvor meget du har´snakket med ham om det men prøv det igen tror du ikke der er noget vejledning på en eller anden måde man kan finde omkring når man er kæreste i en ny familie? så i kunne se om det kunne hjælpe? men ved desværre ikke hvor man skal søge måske har kommunen et bud på noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.