Når kæresten ikke kan med ens børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

4 og 6...

Han siger det er svært for ham fordi de er så store.. at det havde været nemmere hvis han var kommet ind tidligere i deres liv.

det har han jo nok til dels ret i.. alt er nemmere hvis børnene havde været helt små.. Men ved drengene hvordan han har det med dem??? Man høre tit at hvid børnene kan mærke at kæresten ( ligemeget køn ) ikke kan li dem, så gør de alt for at der skal være en grund til at de ikke kan.. giver det mening???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen hvad med han fik en snak med hans mor hvordan han var som lille så han kan få et indblik om at sådan er børn altså

og forstår ikke hvorfor han ikke vil have dem med i svømmehal og zoo det må da virkelig vække kærlighed og opmærksomhed og hygge

Det er jo også det jeg synes men han er bange for de "skaber sig" når vi er ude... og han kan ikke klare opmærksomhed og slet ikke negativ opmærksomhed... og han er bange for hvad folk vil tænke om ham hvis han står der med et barn som skaber sig..!

Og at han skal have al den negative opmærksomhed gør at han ikke vil med...

Anmeld

7. august 2011

B&J

Anonym skriver:

Det er jo også det jeg synes men han er bange for de "skaber sig" når vi er ude... og han kan ikke klare opmærksomhed og slet ikke negativ opmærksomhed... og han er bange for hvad folk vil tænke om ham hvis han står der med et barn som skaber sig..!

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er men hvis børn ikke får sin vilje eller sådan en dur og jamen det har næsten alle prøvet og det er møg træls men sådan er det, mon ikke også han har været sådan og når man har børn er livet ikke rent og fint det er beskidt sjovt og skrig og grin

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

At han siger at han ikke kan sammen med børn, er jo det samme som at sige at han ikke kan/vil være sammen med dig.

Det er da en stor mundfuld at blive kastet ind i et forhold med børn, men det er jo nu engang sådan det forholder sig, og så må han jo vælge det til eller fra.

Det er da synd for dig og dine børn hvis han vælger jer fra, men sådan må det jo desværre være, hvis han ikke har lyst til at være en familie endnu.

Jamen det gør jo fandens ondt... holder jo af manden og gør børnene også..!

Og han siger han føler sig lidt som en skitzofren... Han føler han er en person når han er sammen med mig og en anden så snart børnene også er her..! Og det er ikke noget han gør bevidst og det piner ham virkelig at han skal have det sådan.

Anmeld

7. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg syntes at han lyder som en underlig fisk. Jeg tror du skal være glad for at han vil smutte. Ja børn larmer og prøver grænser af. Det gør børn, hvis han ikke kan se forbi det og se det dejlige i dine børn, så skal du da ikke være sammen med ham. Hvad med dine børn, kan de overhovedet lide ham, for han lyder som om en der bare er på nakken af børn hvis de larmer. Jeg syntes du skal hjælpe ham med at pakke og fortælle ham, at du elsker ham og at din dør er åben for ham igen, hvis han vil have hele pakken(dine børn og dig) ellers så skal han holde sig væk.

Anmeld

7. august 2011

june1987

merethe skriver:

Jeg syntes at han lyder som en underlig fisk. Jeg tror du skal være glad for at han vil smutte. Ja børn larmer og prøver grænser af. Det gør børn, hvis han ikke kan se forbi det og se det dejlige i dine børn, så skal du da ikke være sammen med ham. Hvad med dine børn, kan de overhovedet lide ham, for han lyder som om en der bare er på nakken af børn hvis de larmer. Jeg syntes du skal hjælpe ham med at pakke og fortælle ham, at du elsker ham og at din dør er åben for ham igen, hvis han vil have hele pakken(dine børn og dig) ellers så skal han holde sig væk.

Det lyder faktisk ikke ringe  så enig her

Anmeld

7. august 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

det lyder da til at han slet ikke er klar til børn lige nu. hvor gammel er han?

hvis jeg skal være ærlig så tror jeg bare ikke at det er manden du skal være sammen med. hvis han ikke engang kan tage dem med i zoo fordi han er bange for hvordan andre ser ham så bliver han da aldrig klar til børn

Anmeld

7. august 2011

Vial

Anonym skriver:

Ja jeg bliver nødt til at dele dette med jer... Ved ikke hvad jeg skal gøre mere...

Jeg har været sammen med min kæreste i 6 mdr. Han har ingen børn selv og er ikke selv vandt til børn.

I dag har han bedt om en pause da han har det SÅ svært med mine børn... Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... vi har dagen igennem snakket om det... vi har grint og vi har grædt...

Vi er begge SÅ kede af det... vi elsker virkelig hinanden... Men hvad fanden hjælper det når han ikke kan med mine børn... og det lyder bare SÅ negativt at sige det... Han er rigtig sød ved dem, men han har det svært med at de råber når de leger f.eks. og det gør børn jo bare, han har det svært med de ikke lytter når han siger noget og at de prøver hans grænser af.

På arbejdet har han en højere stilling og er vandt til at folk jo gør hvad han beder dem om...

Er SÅ bange for at dette forhold skal gå i stykker fordi han ikke kan med mine drenge.. hvad hulen skal vi gøre for at det bliver bedere/nemmere for ham at acceptere dem og skabe et forhold til dem?

Han er ked af han ikke har lyst til at lave noget med os f.eks. zoo, svømmehallen eller andre ture. Han ønsker virkelig det skal fungere men han har bare set sig irriteret på dem...

Ej er totalt grædefærdig ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. troede virkelig bare at hvis man elskede en elskede man også børnene... Og jeg elsker jo også ham...

Det kan godt være, at han er sød, men det holder jo slet ikke.

Hej hej til ham. Kan han ikke med dine børn, så er det altså et for stort offer. Sådan noget kan børn fornemme.

Han skal have en uden børn. Så kan han få sine egne en dag, og blive deres chef

Anmeld

7. august 2011

Mi

Anonym skriver:

Jamen det gør jo fandens ondt... holder jo af manden og gør børnene også..!

Og han siger han føler sig lidt som en skitzofren... Han føler han er en person når han er sammen med mig og en anden så snart børnene også er her..! Og det er ikke noget han gør bevidst og det piner ham virkelig at han skal have det sådan.

Jamen det gør fandens ondt

Men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det. Børnene skal jo prioriteres, og de skal jo ikke have en mand i deres liv, som faktisk ikke kan lide at være sammen med dem. Selvom han holder af dem og gerne vil kunne lide at være i en børnefamilie, så er det jo ikke nok. Han skal jo kunne fungere sammen med børnene, eller er der jo ingen anden udvej, end at han ikke er sammen med dem, og dermed heller ikke med dig.

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

det har han jo nok til dels ret i.. alt er nemmere hvis børnene havde været helt små.. Men ved drengene hvordan han har det med dem??? Man høre tit at hvid børnene kan mærke at kæresten ( ligemeget køn ) ikke kan li dem, så gør de alt for at der skal være en grund til at de ikke kan.. giver det mening???

Ja det giver bestemt mening men det tror jeg nu ikke de er... han er jo ikke onde ved dem eller noget SLET SLET ikke og det skal ikke lyde sådan.. han har bare svært ved at forholde sig til dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.