Anonym skriver:
Ja jeg bliver nødt til at dele dette med jer... Ved ikke hvad jeg skal gøre mere...
Jeg har været sammen med min kæreste i 6 mdr. Han har ingen børn selv og er ikke selv vandt til børn.
I dag har han bedt om en pause da han har det SÅ svært med mine børn... Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... vi har dagen igennem snakket om det... vi har grint og vi har grædt...
Vi er begge SÅ kede af det... vi elsker virkelig hinanden... Men hvad fanden hjælper det når han ikke kan med mine børn... og det lyder bare SÅ negativt at sige det... Han er rigtig sød ved dem, men han har det svært med at de råber når de leger f.eks. og det gør børn jo bare, han har det svært med de ikke lytter når han siger noget og at de prøver hans grænser af.
På arbejdet har han en højere stilling og er vandt til at folk jo gør hvad han beder dem om...
Er SÅ bange for at dette forhold skal gå i stykker fordi han ikke kan med mine drenge.. hvad hulen skal vi gøre for at det bliver bedere/nemmere for ham at acceptere dem og skabe et forhold til dem?
Han er ked af han ikke har lyst til at lave noget med os f.eks. zoo, svømmehallen eller andre ture. Han ønsker virkelig det skal fungere men han har bare set sig irriteret på dem...

Ej er totalt grædefærdig ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. troede virkelig bare at hvis man elskede en elskede man også børnene... Og jeg elsker jo også ham...
Måske fylder de også rigtig meget, du kan måske bare ikke selv se det, fordi du er deres mor og derfor ser igennem mange ting, fordi de er dine børn.
Det gør kæresten nok ikke han har jo ikke været der fra start. Så måske fylder det bare helt vildt.
Der findes jo aldrig en pæn måde at sige til forældre på, at deres børn "fylder", larmer, ikke hører efter, hvad ved jeg.
Så måske du skulle, uden at dine drenge skal gemmes helt væk, ikke misforstå

, men måske se på hvad og hvordan i kan løse problemet, hvis han altså gidder?
Sådan et par raske drenge kan jo hurtigt blive en stor mundfuld for, en især mand, der kommer ind i familien og ikke er fat. Han kan ikke rigtig opdrage og måske ved han heller ikke hvor langt ham kan gå, hvor meget han kan tillade sig at sige til dem osv.
Dette var mere bare et svar til, at det kunne være et andet syn på sagen. End at du bare skulle glemme ham, eller komme videre. Men så lidt ud over. Men det er møghamrende svært, fordi ens følelser for ungerne overskygger mange andre ting

Håber i finder ud af det og at han har mod på at træde til igen.
*Camilla 32+4