Anonym skriver:
Jamen han er jo ikke vandt til det...! Han har aldrig haft med børn at gøre før... og alt ville bare være perfekt hvis den ene ting blev løst... ellers har vi det fantastisk sammen jo...
Og ja mine børn synes han er herlig..! Men han er jo bare vandt til at gøre hvad han vil når han vil.. han er ikke vandt til at det hedder efter børnenes sengetid..!
Vil jo bare gerne vide hvad jeg kan gøre for at han vil give dem en chance og se at det rent faktisk er nogle fantastiske børn jeg har...
Når han ikke kan acceptere at børn er børn. og åbenbart ikke ønsker at ændre sin opfattele af dem. og bruger agumentet at han ikke er "vant til børn"som begrundelse, det er i mine øjne lidt underligt, når i har været sammen i 6 måneder. Han prøver jo ikke engang, når han ikke engang vil have dem med ud i offenligtheden, som f.eks at gå i zoo med dem. Han vil aldrig blive vant til børn om i så var sammen i 10år.
Jeg tror stadigvæk at den eneste løsning er, at du og ham går hver sin vej. Måske når I har været væk for hinanden i stykke tid, at han så kommer til at savne alle jer og vil tilbage til jer.
Anmeld