Når kæresten ikke kan med ens børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

B&J

Anonym skriver:

Jamen det ved alle os der har børn jo godt..!

Og har prøvet at forklare ham at alle jo har prøvet det og der ikke er nogen der tænker negativt om ham... for alle børn kan jo opfører sig sådan når man er ude!

Nemlig, og jeg syntes stadig han er den forkerte hvis han kan blive pinlig over dine børn fordi de lige får et flip...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Jeg er sikker på de ikke er anderledes. Det var blot en tanke.

At du måske syntes de var som alle andre, men ikke kan se det fordi det nu engang er dine skønne unger det var bare for at få en anden vinkel på sagen

Men, han skal da ligesom gøre op med sig selv om han vil have en enlig mor til 2 drenge eller starte sin egen familie op. Han kan jo heller ikke bare forvente de retter ind.

Det er derfor i behøver at tale om det. Det nytter jo ikke bare at han smutter. Det er også synd for dine drenge, når nu de har lært ham at kende osv.

Men håber i finder ud af det. Ellers må i være weekend kærester

*Camilla 32+4

Jamen vi har snakket om det... i 6 timer i dag..! Så det er skam ikke fordi der ikke bliver snakket og prøver virkeligt at forstå, være forstående og fortælle ham at sådan er børn bare..!

Og han ved jo også godt mine ikke er anderledes end andre børn... Men han ville jo også selv bare ønske at han ikke havde det sådan.. det er jo ikke noget han ønsker og gør bevidst...

Anmeld

7. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jamen han er jo ikke vandt til det...! Han har aldrig haft med børn at gøre før... og alt ville bare være perfekt hvis den ene ting blev løst... ellers har vi det fantastisk sammen jo...

Og ja mine børn synes han er herlig..! Men han er jo bare vandt til at gøre hvad han vil når han vil.. han er ikke vandt til at det hedder efter børnenes sengetid..!

Vil jo bare gerne vide hvad jeg kan gøre for at han vil give dem en chance og se at det rent faktisk er nogle fantastiske børn jeg har...

Når han ikke kan acceptere at børn er børn. og åbenbart ikke ønsker at ændre sin opfattele af dem. og bruger agumentet at han ikke er "vant til børn"som begrundelse, det er i mine øjne lidt underligt, når i har været sammen i 6 måneder. Han prøver jo ikke engang, når han ikke engang vil have dem med ud i offenligtheden, som f.eks at gå i zoo med dem. Han vil aldrig blive vant til børn om i så var sammen i 10år.

Jeg tror stadigvæk at den eneste løsning er, at du og ham går hver sin vej. Måske når I har været væk for hinanden i stykke tid, at han så kommer til at savne alle jer og vil tilbage til jer.

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Når han ikke kan acceptere at børn er børn. og åbenbart ikke ønsker at ændre sin opfattele af dem. og bruger agumentet at han ikke er "vant til børn"som begrundelse, det er i mine øjne lidt underligt, når i har været sammen i 6 måneder. Han prøver jo ikke engang, når han ikke engang vil have dem med ud i offenligtheden, som f.eks at gå i zoo med dem. Han vil aldrig blive vant til børn om i så var sammen i 10år.

Jeg tror stadigvæk at den eneste løsning er, at du og ham går hver sin vej. Måske når I har været væk for hinanden i stykke tid, at han så kommer til at savne alle jer og vil tilbage til jer.

Det er jo også derfor han er taget hjem i nogle dage nu..!

Men han mener bare at når det ikke er anderledes herhjemme hvorfor skulle det så blive bedre af at tage i zoo? Og igen VED udemærket at det er totalt tabu... men han ønsker jo at det skal ændre sig men ved ikke hvordan det skal gribes an..!

Og kan virkelig godt se det er svært pludselig at stå med 2 halvstore unger når man ikke er vandt til det.. det kan jeg virkelig godt..

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nemlig, og jeg syntes stadig han er den forkerte hvis han kan blive pinlig over dine børn fordi de lige får et flip...

men det er jo fordi han er bange for at folk dømmer ham...

Anmeld

7. august 2011

chael

Anonym skriver:

Jamen vi har snakket om det... i 6 timer i dag..! Så det er skam ikke fordi der ikke bliver snakket og prøver virkeligt at forstå, være forstående og fortælle ham at sådan er børn bare..!

Og han ved jo også godt mine ikke er anderledes end andre børn... Men han ville jo også selv bare ønske at han ikke havde det sådan.. det er jo ikke noget han ønsker og gør bevidst...

Det er en rigtig møg situation, og dig og dine drenge skal jo ikke lave jer selv om, når i nu engang er en familie.

Som en anden skriver, enten så er det farvel, eller ogs så er det HELE pakken

Han faldt jo for dig, som mor til 2 drenge

*Camilla 32+4

Anmeld

7. august 2011

B&J

Anonym skriver:

men det er jo fordi han er bange for at folk dømmer ham...

jamen på hvad det er jo ikke engang han børn hvis han er så bange for at begå fejl jamen måske skulle han snakke med nogle om det så for livet er jo ikke rosenrødt

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen på hvad det er jo ikke engang han børn hvis han er så bange for at begå fejl jamen måske skulle han snakke med nogle om det så for livet er jo ikke rosenrødt

nej det ved han jo også godt... men folk ude ved jo ikke at det ikke er hans børn..!

Anmeld

7. august 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

Det er jo også derfor han er taget hjem i nogle dage nu..!

Men han mener bare at når det ikke er anderledes herhjemme hvorfor skulle det så blive bedre af at tage i zoo? Og igen VED udemærket at det er totalt tabu... men han ønsker jo at det skal ændre sig men ved ikke hvordan det skal gribes an..!

Og kan virkelig godt se det er svært pludselig at stå med 2 halvstore unger når man ikke er vandt til det.. det kan jeg virkelig godt..

da mig og min kæreste fandt sammen var mine børn 4 år -

vi tog en samtale med børnehavelederen for at finde ud af hvordan min kæreste skulle forholde sig til nu at være "bonusfar"

hvis han virkelig vil dig og dine børn så burde i gøre det samme

kan godt se at det kan være svært pludselig og blive smidt ind i en familie men de undskyldninger han kommer med holder bare ingen steder

Anmeld

7. august 2011

B&J

Anonym skriver:

nej det ved han jo også godt... men folk ude ved jo ikke at det ikke er hans børn..!

Nej men folk er jo lige glade... de griner da lidt inden i og tænker jamen det der kender vi da også godt...

og han har jo valgt hele pakken og hjælper jo ikke han ikke arbejder med det stedet for at give op så skal man jo ikke finde en der har børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.