Ja jeg bliver nødt til at dele dette med jer... Ved ikke hvad jeg skal gøre mere...
Jeg har været sammen med min kæreste i 6 mdr. Han har ingen børn selv og er ikke selv vandt til børn.
I dag har han bedt om en pause da han har det SÅ svært med mine børn... Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... vi har dagen igennem snakket om det... vi har grint og vi har grædt...
Vi er begge SÅ kede af det... vi elsker virkelig hinanden... Men hvad fanden hjælper det når han ikke kan med mine børn... og det lyder bare SÅ negativt at sige det... Han er rigtig sød ved dem, men han har det svært med at de råber når de leger f.eks. og det gør børn jo bare, han har det svært med de ikke lytter når han siger noget og at de prøver hans grænser af.
På arbejdet har han en højere stilling og er vandt til at folk jo gør hvad han beder dem om...
Er SÅ bange for at dette forhold skal gå i stykker fordi han ikke kan med mine drenge.. hvad hulen skal vi gøre for at det bliver bedere/nemmere for ham at acceptere dem og skabe et forhold til dem?
Han er ked af han ikke har lyst til at lave noget med os f.eks. zoo, svømmehallen eller andre ture. Han ønsker virkelig det skal fungere men han har bare set sig irriteret på dem...

Ej er totalt grædefærdig ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. troede virkelig bare at hvis man elskede en elskede man også børnene... Og jeg elsker jo også ham...
Anmeld