„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
1012lmp skriver:
Hov hov det har jeg heller ikke sagt..!
Jeg er 110% for at manden får sine børn så meget som muligt.. MHT mine egne har vi inbyrdes fundet en løsning..!
MEN i denne situation VIL han jo have hun skal være weekendmor hver 14 dag... Hvortil jeg bare svarede at det skulle hun ikke frygte for sådan vil amtet ikke dømme med mindre der er noget i vejen med hendes måde at være mor på.
Jamen, det var ikke for at løfte finger eller noget...
Jeg mente det mere, at de skulle sætte sig ned og finde en løsning, som er for børnene og ikke for at straffe hinanden... det gælder også for manden side, men man kan blive grebet af hævnen i sådan en situation, desværre... og hun blir jo ikke degraderet til hver 14 dag... men jeg håber de finder en løsning, hvor far har adgang til sine børn end bare fra torsdag til mandag... det ville være sund for børnene....
Nu skal det heller ikke køres hen på alt dette nu...
TS, fandme godt gået... synes sku du er sej,, fordi du har sagt fra...
ved der er mange følelser på højkant nu, så husk at passe på dig selv... bed ham sove ved en kammerat, for synes måske han burde tage andet sted hen, når det nu er ham, som er synderen....... Så kan du få ro til at tænke tingene igennem og finde hjælpen...
Anmeld