Utro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Det som vil blive sværest, er det med ungerne... Fordi han mener de skal bo hos ham og jeg hver 14. dag... Og det er jeg jo ikke helt glad for at han vil... For han er MEGET velforleret og får næsten alt som han vil have de....

Det tror jeg nu ikke du skal frygte overhovedet...! amtet vil ikke give ham mere tid end moderen med mindre der er noget at komme efter mht til dig... altså du ved hvad jeg mener ikke.. og nu er det jo ham der laver noget lort ikke dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Det tror jeg nu ikke du skal frygte overhovedet...! amtet vil ikke give ham mere tid end moderen med mindre der er noget at komme efter mht til dig... altså du ved hvad jeg mener ikke.. og nu er det jo ham der laver noget lort ikke dig..

ok, det er da lidt rart at vide... Tak

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Anonym skriver:

ok, det er da lidt rart at vide... Tak

Altså mener det normale er at statsamtet giver hver 2 weekend og måske en ugedag eller 2.. men tror ikke han kan få mere tid end dig med mindre der er noget galt har jeg aldrig hørt om i hvert fald ikke uden moderens samtykke.

Anmeld

1. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
1012lmp skriver:

Altså mener det normale er at statsamtet giver hver 2 weekend og måske en ugedag eller 2.. men tror ikke han kan få mere tid end dig med mindre der er noget galt har jeg aldrig hørt om i hvert fald ikke uden moderens samtykke.

Samværet kommer an på alder af børnene... alder osv... og hvordan man er indstillet på at samarbejde som forældre...

Blir lidt , når man mener manden ikke skal have så meget indflydelse... nu ved jeg ikke, hvordan han er som far, men fordi han er utro kan han jo godt være en god far.... dermed mener jeg, at han skal have indflydelse på sine børn.. det er jo børnene som blir straffet i sådan situation....

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Mathias Villads skriver:

Samværet kommer an på alder af børnene... alder osv... og hvordan man er indstillet på at samarbejde som forældre...

Blir lidt , når man mener manden ikke skal have så meget indflydelse... nu ved jeg ikke, hvordan han er som far, men fordi han er utro kan han jo godt være en god far.... dermed mener jeg, at han skal have indflydelse på sine børn.. det er jo børnene som blir straffet i sådan situation....

Hov hov det har jeg heller ikke sagt..! 

Jeg er 110% for at manden får sine børn så meget som muligt.. MHT mine egne har vi inbyrdes fundet en løsning..!

MEN i denne situation VIL han jo have hun skal være weekendmor hver 14 dag... Hvortil jeg bare svarede at det skulle hun ikke frygte for sådan vil amtet ikke dømme med mindre der er noget i vejen med hendes måde at være mor på.

Anmeld

1. august 2011

Hasselnødden

Frejasen skriver:

Kære du.

Det er for så vidt irrelevant om han har været sammen med hende igen. Hans svigt ved at have kontakt med hende, lyve om det osv. er et lige så stort svigt som hvis han var sammen med hende.

Du valgte at tilgive utroskab. Det er noget der tager lang tid at beabejde og det kræver stor indsats fra jer begge. Han har taget den tillid du har vist ham og trådt godt og grundigt på den.

Lige nu er du nok så såret og ked af det at det er næsten umuligt at tænke rationelt. Men gå lige en tur forbi spejlet. Er det en pige som vil gå igennem livet og blive trådt på?

Når utroskab har været inde i billedet, bør telefonerne være tilgængelige så du åbent kan se hvem han skriver til. Det har han selv sørget for er en nødvendighed. Da han har sået usikkerhed i dig.

Du er  nød til at handle. Med tiden vil han miste respekten for dig hvis ikke du gør, men endnu værre. Du mister respekten for dig selv!

Man er i din situation tilbøjelig til at tro på lidt mere end godt er, for det har man brug for. Men prøv at finde din vrede og selvrespekt frem.

Jeg håber du finder en løsning Herfra

Anmeld

1. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
1012lmp skriver:

Hov hov det har jeg heller ikke sagt..! 

Jeg er 110% for at manden får sine børn så meget som muligt.. MHT mine egne har vi inbyrdes fundet en løsning..!

MEN i denne situation VIL han jo have hun skal være weekendmor hver 14 dag... Hvortil jeg bare svarede at det skulle hun ikke frygte for sådan vil amtet ikke dømme med mindre der er noget i vejen med hendes måde at være mor på.

Jamen, det var ikke for at løfte finger eller noget... 

Jeg mente det mere, at de skulle sætte sig ned og finde en løsning, som er for børnene og ikke for at straffe hinanden... det gælder også for manden side, men man kan blive grebet af hævnen i sådan en situation, desværre... og hun blir jo ikke degraderet til hver 14 dag... men jeg håber de finder en løsning, hvor far har adgang til sine børn end bare fra torsdag til mandag... det ville være sund for børnene....

Nu skal det heller ikke køres hen på alt dette nu...

TS, fandme godt gået... synes sku du er sej,, fordi du har sagt fra... ved der er mange følelser på højkant nu, så husk at passe på dig selv... bed ham sove ved en kammerat, for synes måske han burde tage andet sted hen, når det nu er ham, som er synderen....... Så kan du få ro til at tænke tingene igennem og finde hjælpen...

Anmeld

1. august 2011

chael

Kruse90 skriver:

Jeg ved ikke hvad din holdning er til det.
Men min er en gang utro altid utro.

Jeg ville ikke turde stole på min kæreste igen hvis han havde været mig utro en gang.

Håber du finder den bedste løsning for dig

I dette tilfælge, måske, men ikke alle, der har været utro gør det igen

Syntes ikka bare man kan skrive "en gang utro, altid utro"!

Alle har ret til at ændre sig til det bedre, uden at skulle have det hængende over hovedet

*Camilla 31+5

Anmeld

1. august 2011

chael

Ud dtil højre med ham!

Han har tydligvis ingen skrupler. Hvis han VIRKELIG havde ændret sig, eller gerne ville ændre sig, så ville han ikke genoptage kontakten, eller bibeholde den, svarer hende tilbage, whatever.

Så ville han ignorere hende og holde hende langt ude af jeres liv.

Håber det bedste for dig!!

*CAmilla 31+5

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jamen han er da en god far, ingen tvivl der... Og selvfølgelig skal han have indfyldelse... Men de er begge under 2 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.