Utro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jamen, det var ikke for at løfte finger eller noget... 

Jeg mente det mere, at de skulle sætte sig ned og finde en løsning, som er for børnene og ikke for at straffe hinanden... det gælder også for manden side, men man kan blive grebet af hævnen i sådan en situation, desværre... og hun blir jo ikke degraderet til hver 14 dag... men jeg håber de finder en løsning, hvor far har adgang til sine børn end bare fra torsdag til mandag... det ville være sund for børnene....

Nu skal det heller ikke køres hen på alt dette nu...

TS, fandme godt gået... synes sku du er sej,, fordi du har sagt fra... ved der er mange følelser på højkant nu, så husk at passe på dig selv... bed ham sove ved en kammerat, for synes måske han burde tage andet sted hen, når det nu er ham, som er synderen....... Så kan du få ro til at tænke tingene igennem og finde hjælpen...

Det er hans hus så det kan jeg ikke sige til ham....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Frejasen

Kære du

Såfremt dine børn er under to år, vil du med stor sikkerhed få medhold i at de ikke skal være 14 dage det ene sted og 14 dage det andet. Ud fra de sager jeg har kendskab til, vurderes det at så små børn har brug for en fast tryg bace. Og så kan han være så velformulerende som han vil.

Jeg håber i kan finde ud af det på en sådan måde at i alle kan være i det.

Jeg kender dig ikke, men jeg sidder allievel og bliver lidt stolt af dig

Du skal igennem en hård tid, for selv om du har gjort det rigtige holder man jo desværre ikke op med at elske lige med det samme. Desuden bliver det hårdt med to så små børn. MEN med tiden vil du blive hel igen og du kan se dig selv og dine børn i øjnene. 

Smid en update engang i mellem hvis du har overskud til det.

De bedste ønsker

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Frejasen skriver:

Kære du

Såfremt dine børn er under to år, vil du med stor sikkerhed få medhold i at de ikke skal være 14 dage det ene sted og 14 dage det andet. Ud fra de sager jeg har kendskab til, vurderes det at så små børn har brug for en fast tryg bace. Og så kan han være så velformulerende som han vil.

Jeg håber i kan finde ud af det på en sådan måde at i alle kan være i det.

Jeg kender dig ikke, men jeg sidder allievel og bliver lidt stolt af dig

Du skal igennem en hård tid, for selv om du har gjort det rigtige holder man jo desværre ikke op med at elske lige med det samme. Desuden bliver det hårdt med to så små børn. MEN med tiden vil du blive hel igen og du kan se dig selv og dine børn i øjnene. 

Smid en update engang i mellem hvis du har overskud til det.

De bedste ønsker

Tak for dine søde ord

Han vil have dem til at bo her sammen med ham og så jeg får dem hver 2. weekend... Men har er selvstændig, og har ikke været særlig meget inde at hjælpe med ungerne. Så hvordan vil han kunne tage dem selv...

Anmeld

2. august 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Tak for dine søde ord

Han vil have dem til at bo her sammen med ham og så jeg får dem hver 2. weekend... Men har er selvstændig, og har ikke været særlig meget inde at hjælpe med ungerne. Så hvordan vil han kunne tage dem selv...

På dit lokale bibliotek er der gratis advokathjælp, der kan du henvende dig som en begyndelse til sagen om forældremyndighed.

Jeg er også rimeligt sikker på du kan søge om fri proces, noget med en husstandsindkomst på under 200.000 kr om året. Det betyder at du ikke selv skal betale dit advokatsalær under en eventuel retssag.

Bare fordi han siger han vil have dem det meste af tiden, er det nok mest bare varm luft for at skræmme dig ind i et eller andet. Stå på din ret, hvis du ved med dig selv at jeres børn får den mest stabile tilværelse hos dig, så skal du kæmpe for det. Heldigvis har jeg aldrig nogensinde hørt om børn der bliver taget fra mor, fordi far vil have det.

Så kan han være så velformuleret som han vil, har du søgt hjælp hos en advokat er det alligevel ikke dig der skal snakke med ham

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

På dit lokale bibliotek er der gratis advokathjælp, der kan du henvende dig som en begyndelse til sagen om forældremyndighed.

Jeg er også rimeligt sikker på du kan søge om fri proces, noget med en husstandsindkomst på under 200.000 kr om året. Det betyder at du ikke selv skal betale dit advokatsalær under en eventuel retssag.

Bare fordi han siger han vil have dem det meste af tiden, er det nok mest bare varm luft for at skræmme dig ind i et eller andet. Stå på din ret, hvis du ved med dig selv at jeres børn får den mest stabile tilværelse hos dig, så skal du kæmpe for det. Heldigvis har jeg aldrig nogensinde hørt om børn der bliver taget fra mor, fordi far vil have det.

Så kan han være så velformuleret som han vil, har du søgt hjælp hos en advokat er det alligevel ikke dig der skal snakke med ham

Tak for rådet... Det vil jeg da helt sikkert lige tag over og for hører mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.