Anonym skriver:
Tak for dine søde ord 
Han vil have dem til at bo her sammen med ham og så jeg får dem hver 2. weekend... Men har er selvstændig, og har ikke været særlig meget inde at hjælpe med ungerne. Så hvordan vil han kunne tage dem selv...
På dit lokale bibliotek er der gratis advokathjælp, der kan du henvende dig som en begyndelse til sagen om forældremyndighed.
Jeg er også rimeligt sikker på du kan søge om fri proces, noget med en husstandsindkomst på under 200.000 kr om året. Det betyder at du ikke selv skal betale dit advokatsalær under en eventuel retssag.
Bare fordi han siger han vil have dem det meste af tiden, er det nok mest bare varm luft for at skræmme dig ind i et eller andet. Stå på din ret, hvis du ved med dig selv at jeres børn får den mest stabile tilværelse hos dig, så skal du kæmpe for det. Heldigvis har jeg aldrig nogensinde hørt om børn der bliver taget fra mor, fordi far vil have det.
Så kan han være så velformuleret som han vil, har du søgt hjælp hos en advokat er det alligevel ikke dig der skal snakke med ham 
Anmeld