Utro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Anonym trådstarter

Carl-EmilsMoar skriver:

Som der bliver skrevet her: 

Kig dig i spejlet og se ordentligt efter...

Jeg ved hvor hårdt det kan være at ændre hele sit liv, det bedste råd jeg fik var at sige hver dag flere gange om dagen, JEG KAN JEG VIL JEG GØR...

Det hjalp mig til at få et job hvor der var 4 pladser 90 ansøgere, 14 af os kom til samtale og 4 fik job  

Du kan sagtens leve uden ham

Du vil leve uden ham for du vil ikke leve med mistillid.

Du gør det, du skaber dig et perfekt liv uden ham...

Det er så meget nemmere sagt end gjort at skulle ændre sit mønster og det er så nemt for os andre at sidde her og skrive hvad du skal og ikke skal, men det er en kæmpe omvæltning af dit liv, men hvis du vil så kan du 

Hvor er du/I bare søde... Jeg er sq glad for jeg har Jer baby.dk tøser lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Wish upon a star

Anonym skriver:

Det var os min første tanke at flytte væk fra ham... Men jeg har jo ingen beviser på at han virkelig ikke har været sammen med hende...

Det er da ligemeget om du har beviser eller ej. Hvis du tvivler på ham, så forstår jeg ikke at du gider blive sammen med ham, det er jo ikke noget man kan bygge et sundt forhold op om, og er dermed spild af din tid.

En anden ting er at du har tilgivet ham for at være utro for nogle år tilbage, og der lovede han ikke at have kontakt med hende mere, dette vælger han nu at være fulstændig ligeglad med, hvilket jo kun fortæller at han er totalt ligeglad med din følelser og om du bliver ked af det og såret.

Hvis han virkelig elsker dig ville han gøre alt for at du ikke skulle tvivle på ham, og han ville ALDRIG snakke med hende igen af frygt for at miste dig.

Håber du finder ud af hvad der er BEDST for DIG

Knus

Anmeld

1. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Hvor er du/I bare søde... Jeg er sq glad for jeg har Jer baby.dk tøser lige nu

Puha, hvor jeg har været der...

Håber virkelig du finder styrken til at give ham en ordentlig omgang han sent vil glemme.... Han har pisset så grundig på den tillid du har givet ham, nu skal du vise ham, at det gør man så bare ikke......

Jeg gjorde det og tro mig, det gir respekt... og så skal du aldrig se dig tilbage...

Har i børn sammen?

Du skal lige have et kæmpe

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Puha, hvor jeg har været der...

Håber virkelig du finder styrken til at give ham en ordentlig omgang han sent vil glemme.... Han har pisset så grundig på den tillid du har givet ham, nu skal du vise ham, at det gør man så bare ikke......

Jeg gjorde det og tro mig, det gir respekt... og så skal du aldrig se dig tilbage...

Har i børn sammen?

Du skal lige have et kæmpe

Jeg har valgt at gå fra ham i dag!! Aflevede min ring og sagde at nu var nok nok!!

Ja, vi har 2 sammen....

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Wish upon a star skriver:

Det er da ligemeget om du har beviser eller ej. Hvis du tvivler på ham, så forstår jeg ikke at du gider blive sammen med ham, det er jo ikke noget man kan bygge et sundt forhold op om, og er dermed spild af din tid.

En anden ting er at du har tilgivet ham for at være utro for nogle år tilbage, og der lovede han ikke at have kontakt med hende mere, dette vælger han nu at være fulstændig ligeglad med, hvilket jo kun fortæller at han er totalt ligeglad med din følelser og om du bliver ked af det og såret.

Hvis han virkelig elsker dig ville han gøre alt for at du ikke skulle tvivle på ham, og han ville ALDRIG snakke med hende igen af frygt for at miste dig.

Håber du finder ud af hvad der er BEDST for DIG

Knus

Det var os lige mine tanker!!

Anmeld

1. august 2011

sarahb

Anonym skriver:

Vi har ikke snakket om det endnu, som sådan... Ved ikke hvad jeg skal sige til ham... Over vejer at gå på hans telefon i aften, selvom jeg godt ved at det må man ikke....

GØR DET! i det mindste for at få be eller afkræftet dine tanker. Og hvis det er så UD!!! Og hvorfor skal han overhoved bare snakke med hende! Det holder jo SLET ikk!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

GØR DET! i det mindste for at få be eller afkræftet dine tanker. Og hvis det er så UD!!! Og hvorfor skal han overhoved bare snakke med hende! Det holder jo SLET ikk!

Har gjordt det og blev bekræftet... Og har  sagt stop nu!!

Anmeld

1. august 2011

sarahb

Anonym skriver:

GODT!!!!
Hva havde han at sige og hvordan har du det.

Anmeld

1. august 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Jeg har valgt at gå fra ham i dag!! Aflevede min ring og sagde at nu var nok nok!!

Ja, vi har 2 sammen....

Anmeld

1. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Synes du skal gå ind og læse min tråd der hedder modsat andre under enlige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.