Utro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

GODT!!!!
Hva havde han at sige og hvordan har du det.

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke det er gået op for ham endnu... Man sagde at jeg ikke kunne tilgive ham igen og at jeg fortjener bedre. Og han benægtede alt... Påtros af at jeg i dag fik sendte en samtale fra hende han har været sammen med... Hvor jeg kan høre at han vil mødes med hende, at hun ikke må skrive til ham efter 17 ovs...

Jeg vil gerne væk, men har desværrer ikke mulighed for det før jeg har fået noget at bo desværre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

sarahb

Anonym skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke det er gået op for ham endnu... Man sagde at jeg ikke kunne tilgive ham igen og at jeg fortjener bedre. Og han benægtede alt... Påtros af at jeg i dag fik sendte en samtale fra hende han har været sammen med... Hvor jeg kan høre at han vil mødes med hende, at hun ikke må skrive til ham efter 17 ovs...

Jeg vil gerne væk, men har desværrer ikke mulighed for det før jeg har fået noget at bo desværre!!!

oki, ja det kan være svært år du ikk bare kan flytte eller smide ham ud.
Har du ikke familie i kan være hos så han forstår alvoren.
Han er fandme en idiot.Tænk at risikere hele sit liv med sine børn og kone for noget Sex!!! Det er sgu så lavt!

Jeg håber bare at du er ok, og du kan klare det hele

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

oki, ja det kan være svært år du ikk bare kan flytte eller smide ham ud.
Har du ikke familie i kan være hos så han forstår alvoren.
Han er fandme en idiot.Tænk at risikere hele sit liv med sine børn og kone for noget Sex!!! Det er sgu så lavt!

Jeg håber bare at du er ok, og du kan klare det hele

Har desværrer ikke fam. som har plads til os... Vi skal nok klare os, det tager bare lidt tid at komme sig tror jeg...

Anmeld

1. august 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Jamen jeg tænkte jo den gang, at jeg elsker jo den mand og ville give ham en chance men det skulle jeg åbenbart ikke have gjort

Men igen ved jeg jo ikke med sikkerhed at han har været sammen med hende igen...

Nej, men han har jo kontakt med hende igen, selvom han lovede dig at ikke ville. Det er da at pisse dig op af ryggen. Umiddelbart lyder han da til at være bedøvende ligeglad med dine følelser. Ud med ham for hvis han virkelig holdte af dig og respekterede dig, ville han da aldrig drømme om at ha kontakt med hende igen.

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Ja jeg ville smide ham på porten hvis ikke engang han kan holde en aftale om de ikke skal have nogen kontakt hvordan skal han så kunne overholde ikke at være sammen med hende?!

Ved det er SKIDE svært har selv været der.. men ud med ham det er det eneste rigtige at gøre. Skriv hvis der er noget du vil vide eller bare har brug for at snakke.

Anmeld

1. august 2011

sarahb

Anonym skriver:

okay, så må du holde ud. Jeg håber i får noget snart og i kan få det fortalt ordenligt til jeres børn osv.

Jeg håber virkelig det bedste for dig.

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

okay, så må du holde ud. Jeg håber i får noget snart og i kan få det fortalt ordenligt til jeres børn osv.

Jeg håber virkelig det bedste for dig.

Tak

Jeg vil prøve at ringe til kommunen i morgen, for at høre om de kan hjælpe mig??

Anmeld

1. august 2011

sarahb

Anonym skriver:

Tak

Jeg vil prøve at ringe til kommunen i morgen, for at høre om de kan hjælpe mig??

ja det kan sagtens være.
Min veninde gik fra hendes kæreste der ville de først hjælpe da hun stod på gaden. OG ikke havde noget som helst.... Men håber din kommune kan hjælpe dig

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Ja jeg ville smide ham på porten hvis ikke engang han kan holde en aftale om de ikke skal have nogen kontakt hvordan skal han så kunne overholde ikke at være sammen med hende?!

Ved det er SKIDE svært har selv været der.. men ud med ham det er det eneste rigtige at gøre. Skriv hvis der er noget du vil vide eller bare har brug for at snakke.

Det som vil blive sværest, er det med ungerne... Fordi han mener de skal bo hos ham og jeg hver 14. dag... Og det er jeg jo ikke helt glad for at han vil... For han er MEGET velforleret og får næsten alt som han vil have de....

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ja det kan sagtens være.
Min veninde gik fra hendes kæreste der ville de først hjælpe da hun stod på gaden. OG ikke havde noget som helst.... Men håber din kommune kan hjælpe dig

Puh ha... Det håber jeg da...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.