Utro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.686 visninger
54 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Anonym trådstarter

Min forlovede gemmen snart 5 år, var min utro for ca. 2 år siden... Men vi fik snakket om det og alt var fint. Hvor han os lover mig aldrig at have kontakt med hende igen...

Men nu har han så kontakt med hende igen, og siger der ikke er noget... Hvorfor så snakke med hende og han lovede mig jo

Aner virkelig ikke hvad jeg skal stille op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Min forlovede gemmen snart 5 år, var min utro for ca. 2 år siden... Men vi fik snakket om det og alt var fint. Hvor han os lover mig aldrig at have kontakt med hende igen...

Men nu har han så kontakt med hende igen, og siger der ikke er noget... Hvorfor så snakke med hende og han lovede mig jo

Aner virkelig ikke hvad jeg skal stille op...

Smid ham ud. Kan han ikke overholde jeres aftaler omkring det, hvorfor skulle du så bruge mere energi på ham?

Anmeld

1. august 2011

Kruse90

Jeg ved ikke hvad din holdning er til det.
Men min er en gang utro altid utro.

Jeg ville ikke turde stole på min kæreste igen hvis han havde været mig utro en gang.

Håber du finder den bedste løsning for dig

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Smid ham ud. Kan han ikke overholde jeres aftaler omkring det, hvorfor skulle du så bruge mere energi på ham?

Det var os min første tanke at flytte væk fra ham... Men jeg har jo ingen beviser på at han virkelig ikke har været sammen med hende...

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Jeg ved ikke hvad din holdning er til det.
Men min er en gang utro altid utro.

Jeg ville ikke turde stole på min kæreste igen hvis han havde været mig utro en gang.

Håber du finder den bedste løsning for dig

Jamen jeg tænkte jo den gang, at jeg elsker jo den mand og ville give ham en chance men det skulle jeg åbenbart ikke have gjort

Men igen ved jeg jo ikke med sikkerhed at han har været sammen med hende igen...

Anmeld

1. august 2011

Fenja09

Det synes jeg på ingen måde at du skal acceptere! Der er absolut ingen grund til at han skal have kontakt med en pige han har været dig utro med - synes du skal fortælle ham at det er enten eller.

/Fenja

Anmeld

1. august 2011

B&J

undskyld, han har såret dig engang i fik det løst men nu såre han dig igen i mine øjne hvis han ikke forstår det er slut med hende så giver han dig selt ikke den respekt du skal have... så skider han jo det hele bare et langt stykke

Anmeld

1. august 2011

Mettefpigen

Han skal da heller ikk have kontakt med hende når han har været dig utro med hende før, og specielt ikk hvis i har aftalt det!!... Også kan det da være ligemeget om han har været sammen med hende igen eller ikk har.. Har i snakket om det igen??

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Han skal da heller ikk have kontakt med hende når han har været dig utro med hende før, og specielt ikk hvis i har aftalt det!!... Også kan det da være ligemeget om han har været sammen med hende igen eller ikk har.. Har i snakket om det igen??

Vi har ikke snakket om det endnu, som sådan... Ved ikke hvad jeg skal sige til ham... Over vejer at gå på hans telefon i aften, selvom jeg godt ved at det må man ikke....

Anmeld

1. august 2011

132319

Ud af vagten med ham!

En gang utro, altid utro! Helt vildt generaliserene men jeg har selv stået i det engang og blev bare trådt mere og mere på fordi jeg naivt valgte at stole på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.