Frejasen skriver:
Kære du.
Det er for så vidt irrelevant om han har været sammen med hende igen. Hans svigt ved at have kontakt med hende, lyve om det osv. er et lige så stort svigt som hvis han var sammen med hende.
Du valgte at tilgive utroskab. Det er noget der tager lang tid at beabejde og det kræver stor indsats fra jer begge. Han har taget den tillid du har vist ham og trådt godt og grundigt på den.
Lige nu er du nok så såret og ked af det at det er næsten umuligt at tænke rationelt. Men gå lige en tur forbi spejlet. Er det en pige som vil gå igennem livet og blive trådt på?
Når utroskab har været inde i billedet, bør telefonerne være tilgængelige så du åbent kan se hvem han skriver til. Det har han selv sørget for er en nødvendighed. Da han har sået usikkerhed i dig.
Du er nød til at handle. Med tiden vil han miste respekten for dig hvis ikke du gør, men endnu værre. Du mister respekten for dig selv!
Man er i din situation tilbøjelig til at tro på lidt mere end godt er, for det har man brug for. Men prøv at finde din vrede og selvrespekt frem.
Jeg håber du finder en løsning
Herfra
Som der bliver skrevet her:
Kig dig i spejlet og se ordentligt efter...
Jeg ved hvor hårdt det kan være at ændre hele sit liv, det bedste råd jeg fik var at sige hver dag flere gange om dagen, JEG KAN JEG VIL JEG GØR...
Det hjalp mig til at få et job hvor der var 4 pladser 90 ansøgere, 14 af os kom til samtale og 4 fik job
Du kan sagtens leve uden ham
Du vil leve uden ham for du vil ikke leve med mistillid.
Du gør det, du skaber dig et perfekt liv uden ham...
Det er så meget nemmere sagt end gjort at skulle ændre sit mønster og det er så nemt for os andre at sidde her og skrive hvad du skal og ikke skal, men det er en kæmpe omvæltning af dit liv, men hvis du vil så kan du