tazz skriver:
Men nu er retningslinjerne at man ikke må gå efter nogen personligt, så nej det var ikke på sin plads.
Hendes udtalelse var respektløs, men det retfærdiggør ikke et angreb, som i sidste ende var på samme niveau eller endda under.
Det med reglsættet forstår jeg, som allerede skrevet. Når man ytre radikale menninger så kommer der radikale svar. Jeg synes stadig at det jeg skrev var på sin plads (hvis man så bort fra reglsættet.-som jeg er ked af at jeg brød. Undskyld). Jeg synes ikke at man skal pakkes ind i vat og beskyttes mod hård kritik når man selv 2 sek før er kommet med en modbydlig udtalelse om en hel befolknings gruppe. Det var dog ikke personlig ment, jeg aner ikke hvem hun er, og for mig er det her bare en tilfældig debat på internettet, og det jeg basserede mine ord på var på hendes egne udtalte ord: intet andet!og husk at læs det sidste i hypotetisk forstand. For hvis man ikke kan sætte sig ind i Afrika ernes situation så kunne hun mÅsle hvis det var hendes egen situation. Kan ike se at det jeg skrev sku ha været mere lavt end hendes, og kan kun sige at man så ikke skal smide med sten hvis man selv bor i et glas hus. For hvordan kan du så begynde at sige at jeg er på laveste niveau? Er det ikke lige så personligt? Ps: dette er skrevet fra min iPhone, hvilket kan være skyld i hvis det er lidt rodet: skærmen er noget mindre end en alm computer
Anmeld