Kan jeg godt tillade mig at give disse i gave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Mettemus

Mette. skriver:

Jeg skal lige prøve at tjekke med Martin hvordan og hvorledes - så skriver jeg lige til dig i løbet af weekenden, det kunne være så hyggeligt. 

Super! Hyg hyg så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

132319

Jaaa, det er da en fantastisk skøn gave  

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Ved du hvad?!

Personligt ville jeg blive rørt over en så fantastisk dejlig en gave! Hold kæft, jeg syntes det er fedt du har syet dem til ham og selvfølgelig kan du give dem i gave! Bliver det ikke værdsat, så bliver ingen gave værdsat hos dem! Og så ved du hvor du står.. til en anden gang Og så må du bare vente til den lille granfætter er blevet stor nok til selv at bestemme

Hvor er du bare sød  Tusind tak for de rosende ord, og du har jo helt ret i det du skriver.

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

MetteS81 skriver:

WOW hvor er de bare seje!!! Jeg ville blive super glad for dem hvis det var mig der fik dem! Så det mener jeg bestemt du kan give!

Er det noget du sælger ellers??

Tusind tak

Ja, det gør jeg også:  https://www.baby.dk/debat/119830pi1/toej--piger/nye-hjemmesyede-tullebukser-og-shorts--til-begge-koen.aspx

Jeg har mere stof end vist i tråden og kan få hjem i ønskede motiver. 

Anmeld

22. juli 2011

Lunae

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

Det er da en super fin gave, så selvfølgelig kan du det! Du er jo skide dygtig! Jeg ville blive rigtig glad for den gave

Anmeld

22. juli 2011

twinny

Jeg ville blive mere glad for det end noget der var købt...

SÅÅÅ sagtens..

Anmeld

22. juli 2011

Kløver

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

ja da de er super søde elsker også sev den slags bukser og så sammen med en body, rigtig praktisk

Anmeld

22. juli 2011

Fenja09

Det er da en super gave at give - synes da det er langt mere personligt end noget der er købt! Så det kan du sagtens give med god samvittighed

/Fenja

Anmeld

22. juli 2011

Tvillingemor80

Hvis hun bliver skuffet så hun sku ikke helt ved sit fulde fem .. Super lækker gave !

Anmeld

22. juli 2011

Isabella_mor

Mette. skriver:

Hej tøser,

altså... havde det været mig der fik dem i gave var jeg jo blevet henrykt. nu har jeg jo selv købt et par af dig som bassen skal have på i morgen til hans navngivningsfest...  og dem er jeg rigtig glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.