Kan jeg godt tillade mig at give disse i gave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Lisbeth1985

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

Helt sikkert!! De er SÅ fine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Koen.

Mettemus skriver:

Kom i gang 

ppuuhhh tror jeg har nok i min vildbasse en tid endnu!

Anmeld

22. juli 2011

CamillaSoefelt

Sagtens ja!! De er jo SÅ flotte:-)! Jeg ville blive glad;0)

Anmeld

22. juli 2011

Mettemus

Tanja. skriver:

ppuuhhh tror jeg har nok i min vildbasse en tid endnu!

Pokkers!

I øvrigt tror jeg, at mange barnløse ville give hvad som helst for opskriften på at poppe babyer ud af det blå

Anmeld

22. juli 2011

Koen.

Mettemus skriver:

Pokkers!

I øvrigt tror jeg, at mange barnløse ville give hvad som helst for opskriften på at poppe babyer ud af det blå

Det tror jeg os, tænk hvis det var så nemt

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hold da op hvor er de fine.. Jeg ville helt klart ikke blive skuffet over at få noget der var "hjemmelavet". Det er da helt klart lige så flot, hvis ikke flottere, end noget købt.. Du har brugt tid og kærlige tanker på at lave det.. - Det betyder også rigtig meget..

- Laver du også tøj til andre? (salg)

Tusind tak for responsen og for roserne. 

Ja, jeg har forskellige tråde, men her er en af dem, så du er velkommen til at bestille i den - jeg har også fået mere stof siden tråden og kan få hjem efter ønsker.

https://www.baby.dk/debat/119830pi1/toej--piger/nye-hjemmesyede-tullebukser-og-shorts--til-begge-koen.aspx

Anmeld

22. juli 2011

otlitrom

Jeg ville elske sådan en gave til min søn!
Sød og personlig gave!

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

TrineMine86 skriver:

er det egentlig nogle du laver på bestilling??  synes de er så fine, men kan desværre ikke selv finde ud af at sy  og må da bare næsten eje sådan nogle

Hihi, ja, det er det.

https://www.baby.dk/debat/119830pi1/toej--piger/nye-hjemmesyede-tullebukser-og-shorts--til-begge-koen.aspx

Jeg har også fået mere stof siden end det i tråden og kan få hjem efter ønsker, så skrive endelig hvis det har interesse. 

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Mettemus skriver:

Hey søde Mette,

Jeg ville blive SÅ glad for den gave! Det er da alletiders at få noget der ikke ligner det alle andre babyer har på, og som drengemor er jeg dobbelt så vild med bukserne fordi der er andre farver end blå og grøn på!

Ses vi snart?

Knus!

Tusind tak søde Mette, jeg vil med god samvittighed tage op og se den lille guldklump og forsyne ham med nye bukser så.

Jeps, vi skal meget snart ses - hvornår har du tid? Jeg er midt i eksamenslæsning, men en enkelt formiddag kunne vi nu godt luftes lidt.

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Tak for alle svarene og roserne piger.  Jeg vil give dem med god samvittighed så, og håbe hun er ligeså vild med tullebukser som mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.