Kan jeg godt tillade mig at give disse i gave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

h_bernie

Det kan du da sagtens. De er jo superfine og dem finder du jo ikke lige i butikkerne. De bliver da kanon glade for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

LotteN

selvfølgelig kan du da det.... Jeg er bare vild med det dyrestof...hvor er det sødt.

Anmeld

22. juli 2011

TrineMine86

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

er det egentlig nogle du laver på bestilling??  synes de er så fine, men kan desværre ikke selv finde ud af at sy  og må da bare næsten eje sådan nogle

Anmeld

22. juli 2011

2721

Helt klart, det er da en super fed gave

Anmeld

22. juli 2011

Koen.

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

ååh overvejer at poppe en baby ud af det blå hvis du så os kom med så fin en gave til mig

Anmeld

22. juli 2011

Malene76

Mette. skriver:

Hej tøser,

Dem ville jeg elske at få.  De er så fine. Dem kan du sagtens give i gave.

MVH Malene

Anmeld

22. juli 2011

Jemion

Sagtens synes de er super skønne

Anmeld

22. juli 2011

Mettemus

Mette. skriver:

Hej tøser,

Hey søde Mette,

Jeg ville blive SÅ glad for den gave! Det er da alletiders at få noget der ikke ligner det alle andre babyer har på, og som drengemor er jeg dobbelt så vild med bukserne fordi der er andre farver end blå og grøn på!

Ses vi snart?

Knus!

Anmeld

22. juli 2011

Mettemus

Tanja. skriver:

ååh overvejer at poppe en baby ud af det blå hvis du så os kom med så fin en gave til mig

Kom i gang 

Anmeld

22. juli 2011

brikble

Ja, de er super flotte!!

Jeg er personligt gladere for ting, som man ikke sådan lige kan få fat i, så noget hjemmesyet er simpelthen et hit ...

Dem kan du sagtens være bekendt ...

Min mor var skrap med en symaskine og forsøgte ihærdigt at lære mig det ... men det er bare lige som om jeg og maskinen ikke er ret gode venner ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.