Kan jeg godt tillade mig at give disse i gave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Mettemus

Mette. skriver:

Tusind tak søde Mette, jeg vil med god samvittighed tage op og se den lille guldklump og forsyne ham med nye bukser så.

Jeps, vi skal meget snart ses - hvornår har du tid? Jeg er midt i eksamenslæsning, men en enkelt formiddag kunne vi nu godt luftes lidt.

Jamen i næste uge har jeg tid alle dage bortset fra mandag og torsdag. Skal vi komme til jer? Vi kan køre når Laurits står op fra sin formiddagslur omkring kl 9.30/10?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Mettemus

Tanja. skriver:

Det tror jeg os, tænk hvis det var så nemt

Ja, stakkels mænd

Anmeld

22. juli 2011

Mira0911

Det kan du hvert fald godt...  Rigtig fine... 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth85

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

JA DA! Jeg vil da langt hellere have fede hjemmelavede gaver end et par bukser fra H&M, som alle og enhver kan gå ned og købe!

Anmeld

22. juli 2011

Nitz - <3 David

Mette. skriver:

Tusind tak for responsen og for roserne. 

Ja, jeg har forskellige tråde, men her er en af dem, så du er velkommen til at bestille i den - jeg har også fået mere stof siden tråden og kan få hjem efter ønsker.

https://www.baby.dk/debat/119830pi1/toej--piger/nye-hjemmesyede-tullebukser-og-shorts--til-begge-koen.aspx

Okay super

- Jeg kender dog ikke kønnet endnu.. Så må hellere vente med at bestille noget til jeg ved det.. Er det ok hvis jeg tilføjer dig venneliste? Så kan jeg finde dig igen Jeg elsker sådan nogle ting som andre ikke har magentil

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Okay super

- Jeg kender dog ikke kønnet endnu.. Så må hellere vente med at bestille noget til jeg ved det.. Er det ok hvis jeg tilføjer dig venneliste? Så kan jeg finde dig igen Jeg elsker sådan nogle ting som andre ikke har magentil

Det kan du tro. Jeg har accepteret.

Du er altid velkommen til at skrive, og tillykke med jeres lille spire. 

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Mettemus skriver:

Jamen i næste uge har jeg tid alle dage bortset fra mandag og torsdag. Skal vi komme til jer? Vi kan køre når Laurits står op fra sin formiddagslur omkring kl 9.30/10?

Jeg skal lige prøve at tjekke med Martin hvordan og hvorledes - så skriver jeg lige til dig i løbet af weekenden, det kunne være så hyggeligt. 

Anmeld

22. juli 2011

Nitz - <3 David

Mette. skriver:

Det kan du tro. Jeg har accepteret.

Du er altid velkommen til at skrive, og tillykke med jeres lille spire. 

Mange tak ;P Kan næsten ikke vente med at købe alle de lækre ting.. men det er bare ikke nemt når man ikke ved om man skal købe drenge eller pigetøj Så må man jo nøjes med at samle link osv.. Og skive ned når man finder noget spændende..

Anmeld

22. juli 2011

Hasselnødden

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

Ved du hvad?!

Personligt ville jeg blive rørt over en så fantastisk dejlig en gave! Hold kæft, jeg syntes det er fedt du har syet dem til ham og selvfølgelig kan du give dem i gave! Bliver det ikke værdsat, så bliver ingen gave værdsat hos dem! Og så ved du hvor du står.. til en anden gang Og så må du bare vente til den lille granfætter er blevet stor nok til selv at bestemme

Anmeld

22. juli 2011

MetteS81

Mette. skriver:

Hej tøser,

WOW hvor er de bare seje!!! Jeg ville blive super glad for dem hvis det var mig der fik dem! Så det mener jeg bestemt du kan give!

Er det noget du sælger ellers??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.