Kan jeg godt tillade mig at give disse i gave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ville blive en million gange mere glad for dem end for købt tøj - de er skønne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

TrineMine86

Mette. skriver:

Hihi, ja, det er det.

https://www.baby.dk/debat/119830pi1/toej--piger/nye-hjemmesyede-tullebukser-og-shorts--til-begge-koen.aspx

Jeg har også fået mere stof siden end det i tråden og kan få hjem efter ønsker, så skrive endelig hvis det har interesse. 

ej hvor skøønt  hvad tager du for et par ?? er helt vild med stoffet du har valgt til disse to par bukser

Anmeld

23. juli 2011

Mette.

Tak for svarene alle søde piger.

Anmeld

23. juli 2011

Mette.

TrineMine86 skriver:

ej hvor skøønt  hvad tager du for et par ?? er helt vild med stoffet du har valgt til disse to par bukser

Jeg har stof til at kan sy flere i de to slags stof her.

Jamen det afhænger jo lidt af størrelsen, men hvis det er til nyfødt og de første størrelser, så 80 kr., pr par. hvilken størrelse tænker du?

De kommer i 50/56, 56/62, 62/68, 68/74 og opefter sådan.

Anmeld

23. juli 2011

chael

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

Jeg ville blive sindsyg glad for de bukser du her viser.

Hold da op de er for nuser. Syntes ikke det handler om, om gaven er ny, eller hvor meget den/de har kostet.

Men den tid du har lagt i det og at den er personlig.

Fantastisk gave

Kunne du fristes til at sælge et par til mig i str 56 af de med uglerne??

*Camilla 30+3

Anmeld

23. juli 2011

Mette.

chael skriver:

Jeg ville blive sindsyg glad for de bukser du her viser.

Hold da op de er for nuser. Syntes ikke det handler om, om gaven er ny, eller hvor meget den/de har kostet.

Men den tid du har lagt i det og at den er personlig.

Fantastisk gave

Kunne du fristes til at sælge et par til mig i str 56 af de med uglerne??

*Camilla 30+3

Hvor er du sød, og du har helt ret. 

Det vil jeg hellere end gerne, skriv mig en besked, så kan vi aftale nærmere.

Anmeld

23. juli 2011

Miss T

De er da mega fede og så bliver det også en slags personlig gave. Var det mig der fik dem, ville jeg blive ellevild - så go for it

Anmeld

23. juli 2011

chael

Mette. skriver:

Hvor er du sød, og du har helt ret. 

Det vil jeg hellere end gerne, skriv mig en besked, så kan vi aftale nærmere.

Det gør jeg og velbekomme

*Camilla

Anmeld

23. juli 2011

tinasmor

Jeg ville da blive vild glad for sådan nogle personlige gaver. Jeg bliver så glad om hjertet når nogle giver noget de selv har brugt tid på. Lige fra et hjemmelavet kort til en strikket babybluse. Der ligger kærlighed og tanke bag sådan nogle gaver synes jeg.

Anmeld

23. juli 2011

grønbæk

Ja er du da svimmel, det kan du!!! Jeg ville blive SÅ glad!!! Safari bukserne er da SINDSYG fede!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.