Kan jeg godt tillade mig at give disse i gave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.650 visninger
61 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Mette.

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Stjernestoev

Sagtens!! Super godt lavet..
Hvor er stoffet fra?

Anmeld

22. juli 2011

1000Ben

Jeg ville blive super glad - skal have en lille pige på mandag og du er mere end velkommen med den gave, ha ha 

Anmeld

22. juli 2011

Frk.S

JEG ville i hvert fald IKKE blive skuffet. De er da bare super fine, og jeg tror da helt sikkert hun bliver glad for dem!

Anmeld

22. juli 2011

Hendemichelle

jada, jeg ville blive vildt glad! 

Anmeld

22. juli 2011

LLN

Mette. skriver:

Hej tøser,

min kusine har lige født den skønneste lille dreng, så Emilie har fået en lille granfætter.  Vi skal op og se ham på mandag, og i den anledning har jeg syet ham de her to par bukser. Men, men, men, kan jeg godt tillade mig at give noget jeg selv har lavet? Eller var i blevet skuffede?

Jeg har købt en body, strømper og hjemmesko som matcher samt et lille tøjdyr. Så er det ikke ok? 

Hvis din kusine kan lide stilen synes jeg da at det er en rigtig god ide. Personligt er jeg ikke til de mønstrede posebukser til drenge.

Anmeld

22. juli 2011

TrineMine86

Mette. skriver:

Hej tøser,

jeg ville blive så SUUUPER glad for denne gave

Anmeld

22. juli 2011

Mor-til-asta-09

Mette. skriver:

Hej tøser,

selvfølgelig kan du give det som gave.. jeg var blevet super glad for sådan en gave

Anmeld

22. juli 2011

Nitz - <3 David

Hold da op hvor er de fine.. Jeg ville helt klart ikke blive skuffet over at få noget der var "hjemmelavet". Det er da helt klart lige så flot, hvis ikke flottere, end noget købt.. Du har brugt tid og kærlige tanker på at lave det.. - Det betyder også rigtig meget..

- Laver du også tøj til andre? (salg)

Anmeld

22. juli 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Hej tøser,

Selvfølgelig kan du det! Om ikke andet er det jo næsten mere personligt end noget købt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.