Kærlighed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Maggieh skriver:

kan man købe den et sted i danmark

har fundet den men det er en engelsk side, og de sende nok ikke til færøerne 

http://www.livet-er-godt.dk/index.php/Sexlegetoj/Spil/52-weeks-of-romantic-Nights.html 

- der har jeg lige fundet dem til 169 kr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Måske jeg skal presse lidt mere på med at få ham til den psykolog...?? Jeg er bare af den overbevisning at han skal gøre det når han selv er klar til det, ikke når jeg synes han skal... Men måske det er forkert, at overlade det til ham, når han ikke magter det...

Men tusinde tak for dit svar - og håber at du har det bedre

Jeg synes, det er svært at sige, om man skal skal gøre det når man er klar. Når det gælder psykisk sygdomme tror jeg, at det er forskelligt fra person til person...

Jeg skulle skubbes i r*ven..og det fik mig igang..Fik mig til at indse, at der var altså noget helt galt...

Jeg håber, at der snart vil ske noget

for det er jo hårdt for jer begge!

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg synes, det er svært at sige, om man skal skal gøre det når man er klar. Når det gælder psykisk sygdomme tror jeg, at det er forskelligt fra person til person...

Jeg skulle skubbes i r*ven..og det fik mig igang..Fik mig til at indse, at der var altså noget helt galt...

Jeg håber, at der snart vil ske noget

for det er jo hårdt for jer begge!

Tak for det

Jeg håber også snart at der sker noget, for det er ikke til at holde ud, som det er nu...

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Ved ikke lige om det hører sig til herinde... og ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg... Føler mig så meget i vildrede...

Min kæreste og jeg har været sammen i næsten 3 år, vi elsker hinanden og vi har en datter på 9 mdr., og alt skulle være så perfekt...

Det er det bare ikke

Jeg har aldrig elsket en mand så højt som jeg elsker min kæreste, men mangler bare at mærke at han elsker mig!! Mangler at han gør noget for MIN skyld, for at glæde MIG! Det behøver ikke at være noget stort...

Han siger at han elsker mig, at jeg betyder alt for ham, men også at jeg nok ikke bliver lykkelig sammen med ham

Er det mig der forventer for meget? Er det for meget forlangt at føle sig som noget specielt hos den man elsker???

Kan ikke leve sådan her, men kan heller slet slet ikke overskue at flytte fra ham... Er bare så ked

Uf, det indlæg kunne jeg have skrevet for et år siden.... dog var det ham der smuttede, da han ikke mente, at jeg nogensinde ville kunne blive den rette for mig. Men havde det lidt som du beskriver, dog med tanken om, at det hele nok skulle blive bedre, når vi fik en baby - men det nåede vi aldrig, da han gik i 7. måned...

Anmeld

22. juli 2011

Magsen

Anonym skriver:

http://www.livet-er-godt.dk/index.php/Sexlegetoj/Spil/52-weeks-of-romantic-Nights.html 

- der har jeg lige fundet dem til 169 kr...

nåh tak :b ..

men den hjemmeside jeg fandt kan faktisk sende til færøerne :b

ved du hvor meget det her er i danske kroner :  $42.20 ?? 

Anmeld

22. juli 2011

Bambii

Maggieh skriver:

ca. 220kr. efter hvad jeg kan regne ud

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Maggieh skriver:

ved ikke hvor meget det er, men tror det er ret dyrt.

Har lige fundet dem på under-dynen.nu til 99,99 kr, og så 45 kr i fragt, så det er vist noget billigere...

Anmeld

22. juli 2011

Magsen

Bambii skriver:

ca. 220kr. efter hvad jeg kan regne ud

nåh det var da dyrt :b men tak

Anmeld

22. juli 2011

Magsen

Anonym skriver:

ved ikke hvor meget det er, men tror det er ret dyrt.

Har lige fundet dem på under-dynen.nu til 99,99 kr, og så 45 kr i fragt, så det er vist noget billigere...

åh det lyder godt, så må man håbe at de sender til færøerne .. det gjorde den anden nemlig ikke..

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Uf, det indlæg kunne jeg have skrevet for et år siden.... dog var det ham der smuttede, da han ikke mente, at jeg nogensinde ville kunne blive den rette for mig. Men havde det lidt som du beskriver, dog med tanken om, at det hele nok skulle blive bedre, når vi fik en baby - men det nåede vi aldrig, da han gik i 7. måned...

øv øv... Vi har også kæmpet og kæmpet siden vores datter blev født... Men jeg bliver også ved med at håbe, for han er sgu mit livs kærlighed, og jeg tror også at jeg er hans... savner bare at mærke det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.