B&J skriver:
Du siger han har haft en deprition (staves) du ved ikke om den er ved at vende tilbage?
og indelig er det jo også lidt din egen skyld, du opføre dig over for en mor for ham du gør jo alt, hvad med at snakke sammen og få ham til at tage nogle af pligterne, det kan også være det er mig men jeg ville ikke gøre alt i vores hjem, det er jo ikke kun mig men os..

Jeg mener jo at han aldrig fik behandlet den depression, fordi han droppede ud af den medicinske behandling, og tog aldrig kontakt til en psykolog. Så jo tror stadig at den er der.
Det med at jeg opfører mig som mor over for ham, det er jeg godt klar over, men jeg ved sgu ikke hvordan jeg skal få ham til at gøre noget af det. Vi har snakket om det, og han vil gerne gøre noget af det, men han gør det bare ikke!! Jo hvis jeg ber ham om det, og så har jeg det sgu sådan at så kan jeg ligeså godt gøre det selv.
Jeg er nok også mere sippet, og vil gerne have at her er rent og ryddeligt. Vi har en hund som sviner meget, og en datter som gerne vil kravle rundt på gulvet, så det kræver altså at der bliver støvsuget meget ofte!! og jeg vil gerne have rent tøj på kroppen... (han går primært i arbejdstøj, så det er ikke så meget tøj han selv bruger...)
Jeg gider heller ikke at gøre alting, men gider heller ikke at bo i en svinesti!!
Anmeld