Kærlighed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.157 visninger
62 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke lige om det hører sig til herinde... og ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg... Føler mig så meget i vildrede...

Min kæreste og jeg har været sammen i næsten 3 år, vi elsker hinanden og vi har en datter på 9 mdr., og alt skulle være så perfekt...

Det er det bare ikke

Jeg har aldrig elsket en mand så højt som jeg elsker min kæreste, men mangler bare at mærke at han elsker mig!! Mangler at han gør noget for MIN skyld, for at glæde MIG! Det behøver ikke at være noget stort...

Han siger at han elsker mig, at jeg betyder alt for ham, men også at jeg nok ikke bliver lykkelig sammen med ham

Er det mig der forventer for meget? Er det for meget forlangt at føle sig som noget specielt hos den man elsker???

Kan ikke leve sådan her, men kan heller slet slet ikke overskue at flytte fra ham... Er bare så ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

modesty

Jeg tror at det er nødvendigt at du kommer med nogle flere detaljer om jeres forhold før vi kan give dig et ordentligt svar :-)

Hvad mener du med at han ikke gør noget for dig? Hvorfor tror han ikke at du kan blive lykkelig sammen med ham?

Anmeld

22. juli 2011

Diana...

Rigtig mange mænd kan ikke rigtig finde ud af det der og de skal have det at vide, de skal ikke have små hint det skal have det atvide helt ned til mindste detalje. Så hvis du har behov for han fortæller dig alle de ting er du nød til at sige til ham hvad du ønsker! 

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Han gør ingenting for min skyld, alt han gør tager udgangspunkt i hans ønsker og behov. Jeg gør alt herhjemme (rengøring, tøjvask, opvask, alt med vores datter, giver hunden mad, lufter den osv.) og en gang imellem kunne jeg bare godt tænke mig at han enten gjorde én af tingene (uden at jeg bad ham om det!) eller købte mig en buket blomster, eller andet, bare et eller andet for at føle mig værdsat... Eller bare skrev mig en seddel i hånden, at han elsker mig et eller andet, der får mig til at føle mig speciel....

Han tror ikke at jeg bliver lykkelig med ham, for han mener ikke at han er noget at samle på... Han har/ har haft en depression, som han ikke gør noget ved, men bare sygner hen... Han har mistet begge sine forældre (han er kun 32) og har stort set ingen familie, så min datter og jeg er hans verden... Og den kan jeg bare ikke bære at fjerne fra ham!!

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Rigtig mange mænd kan ikke rigtig finde ud af det der og de skal have det at vide, de skal ikke have små hint det skal have det atvide helt ned til mindste detalje. Så hvis du har behov for han fortæller dig alle de ting er du nød til at sige til ham hvad du ønsker! 

Det har jeg gjort... Har sagt konkret hvad han skal gøre for at jeg føler mig speciel...

Anmeld

22. juli 2011

sarahb

kan i ikke prøve 52 weeks of romantic nights hvor man skiftes til at trække et kort hver uge og så skal man gøre det der står på kortet for ens partner, så man ligesom huske hinanden lidt.

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

kan i ikke prøve 52 weeks of romantic nights hvor man skiftes til at trække et kort hver uge og så skal man gøre det der står på kortet for ens partner, så man ligesom huske hinanden lidt.

Det kender jeg ikke, men vil da undersøge det...

Tak

Anmeld

22. juli 2011

B&J

Du siger han har haft en deprition (staves) du ved ikke om den er ved at vende tilbage?

og indelig er det jo også lidt din egen skyld, du opføre dig over for en mor for ham du gør jo alt, hvad med at snakke sammen og få ham til at tage nogle af pligterne, det kan også være det er mig men jeg ville ikke gøre alt i vores hjem, det er jo ikke kun mig men os..

Anmeld

22. juli 2011

Pikku Myy

Anonym skriver:

Han gør ingenting for min skyld, alt han gør tager udgangspunkt i hans ønsker og behov. Jeg gør alt herhjemme (rengøring, tøjvask, opvask, alt med vores datter, giver hunden mad, lufter den osv.) og en gang imellem kunne jeg bare godt tænke mig at han enten gjorde én af tingene (uden at jeg bad ham om det!) eller købte mig en buket blomster, eller andet, bare et eller andet for at føle mig værdsat... Eller bare skrev mig en seddel i hånden, at han elsker mig et eller andet, der får mig til at føle mig speciel....

Han tror ikke at jeg bliver lykkelig med ham, for han mener ikke at han er noget at samle på... Han har/ har haft en depression, som han ikke gør noget ved, men bare sygner hen... Han har mistet begge sine forældre (han er kun 32) og har stort set ingen familie, så min datter og jeg er hans verden... Og den kan jeg bare ikke bære at fjerne fra ham!!

Hvordan reagerer han hvis du foreslår at han snakker med sin læge eller en psykolog?

Hvis han kæmper med en depression, er det ikke sikkert han kan overskue de krav du stiller op for ham. Også selvom de i bund og grund er retfærdige nok...

Anmeld

22. juli 2011

Mettefpigen

Kan i måske ikk tage en aften hvor det kun er jer to også lave noget sammen... En romantisk aften derhjemme, en biftur eller spise en middag ude.... Hvor det kun handler om jer også nyde hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.