Av hvor jeg kender det. Vi begravede min kærestes far, han døde uventet, lige pludseligt. Så stod vi der, kæresten har ingen anden familie og jeg har kun ganske lidt. 3 mdr senere finder vi ud af at jeg ikke bare er madtyk, jeg er babytyk. depression, han mister sit arbejde, jeg bliver tyk, flytning, min eksamen, hunden der bliver syg og skal aflives.. han ender i et dybt sort, bundløst hul og jeg står der, med et barn jeg ikke ønskede mig, med en kæreste jeg ikke følte noget for og et liv jeg aldrig havde ønsket mig. HOLD KÆFT DET VAR HÅRDT!!!!
Hvad der fik ham frem i lyset igen? Det gjorde den aften hvor jeg fik nok. Drengen var et par måneder, jeg havde hul i maven, ondt i sjælen og fik nok. Jeg skældte og smældte en hel dag, aldrig har vores skænderier været så eksplosive som de 24 timer. Jeg vil IKKE finde mig i at blive efterladt når det her liv nu er VORES beslutning. Jeg har taget KONSEKVENSEN af at være en skovl med mine p-piller, nu må DU tage konsekvensen af ikke at have båret kondom. DU vokser op, tager dig sammen, kommer til en psykolog og får ÅBNET op for noget af den vrede du har. Og så får du ellers FINGEREN UD og gør NOGET for vores hjem, fælleskabsfølelse, drengen OG STOPPER MED DIT BROK!!!!
Ikke om min dreng skal vokse op i et hjem der er styret af hans humørsvingninger. Jeg kan godt huske hvordan det var at være 4 år gammel og på forhånd vide hvornår slagene kom. ALDRIG om min dreng skal udsættes for voksne menneskers luner!
Kæresten har afsluttet sit forløb hos psykologen og er idag sit gamle glade selv der har overskud til det liv han selv har skabt sig, mine følelser er bestemt tilbage igen og jeg nyder det at have en far til min dreng der ikke overser ham, eller hans mor.
Sommetider skal de mænd der bare have den HÅRDT 
Anmeld