Anonym skriver:
Dejligt at I kom ud på den anden side - sammen 
Jeg er bare bange for at presse ham for meget og så presse ham ud i en dårlig beslutning!! Men måske det "bare" er det der skal til??? I det seneste døgn har vi ikke haft kontakt, han sov på sofaen i nat, og sagde ikke farvel i morges (det er første gang jeg kan huske at han ikke har gjort det
( )
Jeg vågnede i nat kl 2 pga vores datter lige skulle have en tår vand og bagefter lå jeg og hulkede mig selv i søvn til kl 4... Der bliver nødt til at ske noget...
Det er nemlig rigtigt, der bliver nødt til at ske noget.
Få kontaktet din læge, på borgerservice's hjemmeside kan du finde oplysninger om økonomisk hjælp til eventuelle psykologbehandlinger (ring derned hvis du ikke er en ørn til internet) og få taget en snak sammen. Stemmer jeres følelsesmæssige forventninger til hinanden overens?
Som en anden så rigtigt skriver, så viser vi kærlighed forskelligt - min kæreste er praktiske gris der sørger for os og sådan viser han sin kærlighed. Jeg slæber aldrig, han tog 8 mdrs barsel så jeg kunne arbejde og studere, han fixer vores hjem så det bliver fint og gør alle de her fysiske ting for os, men jeg får sq heller aldrig blomster. Ved du hvordan din kæreste opfatter kærlighed og hvordan man viser det?
Du får et kæmpe kram, I kan hvad I vil 
Anmeld