Kærlighed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

sarahb

Maggieh skriver:

kan man købe den et sted i danmark

har fundet den men det er en engelsk side, og de sende nok ikke til færøerne 

Lust.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Magsen

Anonym skriver:

ved ikke hvor meget det er, men tror det er ret dyrt.

Har lige fundet dem på under-dynen.nu til 99,99 kr, og så 45 kr i fragt, så det er vist noget billigere...

se her  
http://www.hennighthq.co.uk/yourbasket/ 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

øv øv... Vi har også kæmpet og kæmpet siden vores datter blev født... Men jeg bliver også ved med at håbe, for han er sgu mit livs kærlighed, og jeg tror også at jeg er hans... savner bare at mærke det...

Det forstår jeg godt. Det er træls, når det kun føles til at være den ene vej.

Anmeld

22. juli 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Dejligt at I kom ud på den anden side - sammen

Jeg er bare bange for at presse ham for meget og så presse ham ud i en dårlig beslutning!! Men måske det "bare" er det der skal til??? I det seneste døgn har vi ikke haft kontakt, han sov på sofaen i nat, og sagde ikke farvel i morges (det er første gang jeg kan huske at han ikke har gjort det ( )

Jeg vågnede i nat kl 2 pga vores datter lige skulle have en tår vand og bagefter lå jeg og hulkede mig selv i søvn til kl 4... Der bliver nødt til at ske noget...

Det er nemlig rigtigt, der bliver nødt til at ske noget.

Få kontaktet din læge, på borgerservice's hjemmeside kan du finde oplysninger om økonomisk hjælp til eventuelle psykologbehandlinger (ring derned hvis du ikke er en ørn til internet) og få taget en snak sammen. Stemmer jeres følelsesmæssige forventninger til hinanden overens?
Som en anden så rigtigt skriver, så viser vi kærlighed forskelligt - min kæreste er praktiske gris der sørger for os og sådan viser han sin kærlighed. Jeg slæber aldrig, han tog 8 mdrs barsel så jeg kunne arbejde og studere, han fixer vores hjem så det bliver fint og gør alle de her fysiske ting for os, men jeg får sq heller aldrig blomster. Ved du hvordan din kæreste opfatter kærlighed og hvordan man viser det?

Du får et kæmpe kram, I kan hvad I vil

Anmeld

22. juli 2011

Muffin_girl

Maggieh skriver:

kan man købe den et sted i danmark

har fundet den men det er en engelsk side, og de sende nok ikke til færøerne 

Søg på google og lav den til sider fra danmark Det gjord jeg 

Anmeld

22. juli 2011

Magsen

AalborgPigen skriver:

Søg på google og lav den til sider fra danmark Det gjord jeg 

har prøvet nu, kan bare ikke finde nogle der sender til færøerne :/

Anmeld

22. juli 2011

Muffin_girl

Maggieh skriver:

har prøvet nu, kan bare ikke finde nogle der sender til færøerne :/

ØV BÆV !!! Jeg tror jeg bestller fra den hjemmeside du har lagt ind.. Hvad koster det at sende fra dk til færøerne??

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Det er nemlig rigtigt, der bliver nødt til at ske noget.

Få kontaktet din læge, på borgerservice's hjemmeside kan du finde oplysninger om økonomisk hjælp til eventuelle psykologbehandlinger (ring derned hvis du ikke er en ørn til internet) og få taget en snak sammen. Stemmer jeres følelsesmæssige forventninger til hinanden overens?
Som en anden så rigtigt skriver, så viser vi kærlighed forskelligt - min kæreste er praktiske gris der sørger for os og sådan viser han sin kærlighed. Jeg slæber aldrig, han tog 8 mdrs barsel så jeg kunne arbejde og studere, han fixer vores hjem så det bliver fint og gør alle de her fysiske ting for os, men jeg får sq heller aldrig blomster. Ved du hvordan din kæreste opfatter kærlighed og hvordan man viser det?

Du får et kæmpe kram, I kan hvad I vil

Ja jeg må i gang med noget fodarbejde...

Tak for hjælpen

Anmeld

22. juli 2011

Magsen

AalborgPigen skriver:

ØV BÆV !!! Jeg tror jeg bestller fra den hjemmeside du har lagt ind.. Hvad koster det at sende fra dk til færøerne??

ja den er også virkelig billig :b

hmm, det kommer an på hvad det vejer )

Anmeld

22. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det ville vi hellere end gerne... Problemet er bare at vi bor langt væk fra alting, så vi har ikke nogen der kan kigge efter vores datter. Den nærmeste familie bor 200 km fra os, så det er langt at køre for at få hende passet... Men idéen er rigtig dejlig

Jaa så er det jo ikk nemt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.