Puha.. Kæmpe kram til dig!
Herhjemme forkæler min kæreste mig heller ikke, MEN han vil gerne..han kan bare ikke FINDE UD AF DET...han har simpelthen brug for at vide, hvad han skal gøre, for at gøre mig glad...
Nogle mænd skal nok bare have det at vide. Jeg havde det som dig.. Jeg græd til sidst, havde fået nok. Jeg laver alt herhjemme, og følte mig ikke værdsat, men da han så, hvor meget det gjorde mig ked af det, vendte han 360 grader!..Han er nu mega kærlig og prøver at gøre søde ting.
Men i jeres tilfælde er det jo lidt mere kompliceret! Hvis han har en depression, så er det ikke lige det man orker. Man er træt, man gider ikke lave noget. Man er virkelig i et sort hul.
Prøv evt. at lave små ting med ham. Gå en tur med jeres barn og ham.
Jeg mener faktisk også, at man kan få nogle hjem til en, hvis den er "helt" gal..
Det er MEGET svært at erkende, at man har en depression og man skal have hjælp. Derfor har han nok brug for at du hiver ham lidt i ørene.
Måske skal DU ringe til en psykolog og få en tid til ham. Tage med ham, så du viser du støtter ham.
Jeg er lidt ligesom din kæreste (har os depression). Jeg ville heller ikke ringe og få en tid, men min kæreste fik nok..Tog telefonen, fik den til at ringe op og gav mig røret...
mange tanker herfra!
Anmeld