Har du en seksualdrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Mi

modesty skriver:

Ja, jeg kunne absolut ikke undvære sex i mit parforhold. Faktisk har det været et problem for mig i flere parforhold (inklusiv mit nuværende) at mine kærester ikke har haft ligeså meget lyst som mig. Men så må man gå på kompromis og det er også okay. 

Under min graviditet har jeg grundet nervøsitet omkring først pletblødning og senere masser af plukveer stort set ikke haft sex med min kæreste. Og jeg kan virkelig mærke hvordan det tærer på mig - både i forhold til mit eget humør og også i forhold til mit irritationsniveau overfor ham (den stakkel ;-)

´Så har din mand jo også et luksusproblem, hans kone vil have for meget sex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Maddox

JA, det har jeg!

Kunne på ingen måde undvære sex med min kæreste, men vi har også et godt sexliv, hvor vi er gode til at gejle hinanden op til det i løbet af dagen Vi er også rigtig gode til at vise hinanden nærvær. Vi nusser meget og sover i ske, hver gang vi sover sammen. Og som flere andre skriver, er det vigtigt at intimiteten også er der, hvis den mangler, kan selv jeg miste lysten til sex
Jeg har været i forhold, hvor det til sidst bare føltes som noget der skulle overståes og det er på ingen måde tilfredsstillende.

Jeg kunne ikke forestille mig nogensinde at miste lysten til min nuværende kæreste, og han har heldigvis lige så meget appetit på sexlivet, som jeg har

Anmeld

22. juli 2011

Pige2009

Mi skriver:

lol og tillykke med det

Hi hi... Kan slet ikke forstå dem, der ikke har

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth85

Mi skriver:

Jeg har også haft lyst da jeg var gravid, mærkeligt nok.

Men det er åbenbart ikke så sjældent at kvinder føler de godt kunne undvære sex med en partner, for næsten 30% har stemt sådan.

Tja... men vores samfund er jo heller ikke indrettet efter vores ur-instinkter Vi finder ikke selv vores mad i naturen mere, vi skal ikke tænke på, om vi overlever vinteren etc. Så måske seksual-driften også lige så stille er på vej væk fra kvinderne Synes virkelig 30 % er meget

Anmeld

22. juli 2011

SjeBets

Heh luksus problem, jeg synes nærmere det er et problem at man har forskellige forventninger til et sexliv. 

Som før skrevet forventer jeg sex, og ved ik om det er meget, men jeg forventer det jævnligt, og jeg føler lidt nogle gange jeg har byttet rolle med manden, fordi det er ham som afviser mig nogle dage ( hader det) 

Og ja at have en go sex partner er jo alt, da jeg mødte min eks havde han er lidt sær ide om hvad et sex liv var ( ja ok jeg synes det var sær) sex var noget piger kun gad i starten ELLER når de ville have børn, plus det var med lyset slukket, under dynen og missionæren, THATS IT og det troede han var helt normalt. Da han så min ... erhm pron kasse blev han helt befippet .. 

Ja sex er noget sært noget 

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Lisbeth85 skriver:

Tja... men vores samfund er jo heller ikke indrettet efter vores ur-instinkter Vi finder ikke selv vores mad i naturen mere, vi skal ikke tænke på, om vi overlever vinteren etc. Så måske seksual-driften også lige så stille er på vej væk fra kvinderne Synes virkelig 30 % er meget

Ja, men det passer jo meget godt med den engelske undersøgelse.

Anmeld

22. juli 2011

Mi

SjeBets skriver:

Heh luksus problem, jeg synes nærmere det er et problem at man har forskellige forventninger til et sexliv. 

Som før skrevet forventer jeg sex, og ved ik om det er meget, men jeg forventer det jævnligt, og jeg føler lidt nogle gange jeg har byttet rolle med manden, fordi det er ham som afviser mig nogle dage ( hader det) 

Og ja at have en go sex partner er jo alt, da jeg mødte min eks havde han er lidt sær ide om hvad et sex liv var ( ja ok jeg synes det var sær) sex var noget piger kun gad i starten ELLER når de ville have børn, plus det var med lyset slukket, under dynen og missionæren, THATS IT og det troede han var helt normalt. Da han så min ... erhm pron kasse blev han helt befippet .. 

Ja sex er noget sært noget 

hehe, så er han vel vokset med opgaven og lært at sex ikke bare er under dynen

Anmeld

22. juli 2011

SjeBets

han er blevet helt anstændig, 

ej der hjalp da han fik et andet syn på det at have sex, at det kunne  være sjov og så, han ville også gerne en hel masse, man troede han var sær så turde ikke gøre noget ved det ... og nej intet af det var grænsebrydene ... men ja sådan var/er han ...

Anmeld

22. juli 2011

modesty

Mi skriver:

´Så har din mand jo også et luksusproblem, hans kone vil have for meget sex

Jeg tror ikke at han ser det som et luksusproblem. Det har været et MEGET stort problem i vores parforhold, været grund til kæmpe mindreværdskomplekser for mig og følelser af utilstrækkelighed for ham. Det handler ikke om at han har et lavt fysisk behov, men at han rent følelsesmæssigt har svært ved nærhed (og det manifesterer sig så på det seksuelle plan). Men vi har snakket en masse om det og arbejdet meget med det (også hos en parterapeut) og er efterhånden ved at finde en balance som fungerer. Det bliver aldrig perfekt, men vi elsker hinanden meget højt og er meget opsat på at få det til at fungere :-)

Anmeld

22. juli 2011

Jonatansmor

Mi skriver:

Jeg så lige i kropumulig på tv2 at 30% af kvinder i england ikke mener de har en seksualdrift. Har du det. Jeg tænker: Har du brug for at have sex med en partner.

Det tror jeg egentlig godt jeg kunne undvære, hvis bare intimiteten stadig var der, atlså kys, kram og nærvær

Jeg har stemt nej, jeg er så forskruet på det punkt som man overhovedet kan være.

Egentligt synes jeg sex er dejligt, men det er bare så tidskrævende, når jeg endeligt har lidt alene tid, gider jeg så egentligt bruge det på sex?

Kan ikke lade være med at føle det er en smule klamt, nøgne hud mod hud, sved og diverse.... Yirks. Det har så absolut sat sine spor, min opvækst.

Sommetider tager det mig, lysten altså. Og vi har da også drengen, han er da bevis på der foregår et eller andet i vores seng. Men spørger man min kæreste, ville han nok sige at et par gange mere om ugen, ville intet gøre. Jeg arbejder på det, undgår mere psykologbehandling og håber på at jeg står op en morgen og er normal i hovedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.