Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mi skriver: Her kan også også gå nogle uger imellem, og savner det egentlig ikke. Men jeg tror det ville være godt med sex noget oftere for os, har simpelthen bare ikke lyst. Det er sku for bøvlet
Her kan også også gå nogle uger imellem, og savner det egentlig ikke. Men jeg tror det ville være godt med sex noget oftere for os, har simpelthen bare ikke lyst. Det er sku for bøvlet
Ja sådan tror jeg også lidt jeg har det...altså at det er for bøvlet når der endelig falder ro på om aftenen, vil jeg bare gerne slappe af i sofaen og se tv eller kigge lidt herinde. Det sex-halløj er for krævende efter en lang dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mathilde skriver: Ja sådan tror jeg også lidt jeg har det...altså at det er for bøvlet når der endelig falder ro på om aftenen, vil jeg bare gerne slappe af i sofaen og se tv eller kigge lidt herinde. Det sex-halløj er for krævende efter en lang dag
Stakkels mænd Men det med sex er noget med at give, og når jeg har givet en hel dag til børnene så har jeg bare ikke mere tilbage at give af når de er i seng. Mit hovede snurre også med tanker, tankemylder, så det er svært at omstille sig fra mor, husholderske til elsker. Min mand omstiller sig på et splitsekund, men det kan jeg overhovedet ikke. Jeg kan heller ikke have sex hvis jeg har været træt af ham i løbet af dagen, eller hvis vi ikke har set hinanden så meget. Og så kan man jo bare ikke være så spontan mere. Sex er noget som foregår ved sengetid, for på alle andre tidspunkter er huset fuld af børn. Det er egentlig svært at få alle disse ting til at gå op i en højere enhed
Ville aldrig kunne undvære det, måske for en periode når man har højgravid og tiden efter fødselen til kroppen er nogenlunde igen men ellers nej tak da
Mi skriver: Nej, lige nu har jeg ikke nogen sexdrift i forhold til min partner. Men tror ikke at det er sådan, at det ikke kan komme igen. Tror det er en masse andre ting i forholdet som påvirker min lystfølelse. Men jeg får nok aldrig nogen stor seksualdrift. Jeg ville egentlig helst bare ligge i ske, kramme og nusse, men hele soveværelset sitre jo af forventning, hvis vi nærmer os hinanden
Nej, lige nu har jeg ikke nogen sexdrift i forhold til min partner. Men tror ikke at det er sådan, at det ikke kan komme igen. Tror det er en masse andre ting i forholdet som påvirker min lystfølelse. Men jeg får nok aldrig nogen stor seksualdrift. Jeg ville egentlig helst bare ligge i ske, kramme og nusse, men hele soveværelset sitre jo af forventning, hvis vi nærmer os hinanden
Samme herhjemme, jeg har stemt ja.
Mi skriver: Stakkels mænd Men det med sex er noget med at give, og når jeg har givet en hel dag til børnene så har jeg bare ikke mere tilbage at give af når de er i seng. Mit hovede snurre også med tanker, tankemylder, så det er svært at omstille sig fra mor, husholderske til elsker. Min mand omstiller sig på et splitsekund, men det kan jeg overhovedet ikke. Jeg kan heller ikke have sex hvis jeg har været træt af ham i løbet af dagen, eller hvis vi ikke har set hinanden så meget. Og så kan man jo bare ikke være så spontan mere. Sex er noget som foregår ved sengetid, for på alle andre tidspunkter er huset fuld af børn. Det er egentlig svært at få alle disse ting til at gå op i en højere enhed
Jeg kan genkende alt det du skriver! Det er rigtig svært
Stjernestoev skriver: Jeg vil hellere undvære sex, end at have det med en jeg ikke havde følelser for. :-)
Jeg vil hellere undvære sex, end at have det med en jeg ikke havde følelser for. :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128