Har du en seksualdrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

chael

Mi skriver:

Jeg så lige i kropumulig på tv2 at 30% af kvinder i england ikke mener de har en seksualdrift. Har du det. Jeg tænker: Har du brug for at have sex med en partner.

Det tror jeg egentlig godt jeg kunne undvære, hvis bare intimiteten stadig var der, atlså kys, kram og nærvær

Ja da, det har jeg. Ville ikke unne undvære det.

Har perioder, især nu hvor jeg er gravid, hvor det ikke fylder så meget.

Men ellers, så jo, det kan jeg skam ikke undvære

*Camilla 30+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Muffin_girl

Mi skriver:

Jeg så lige i kropumulig på tv2 at 30% af kvinder i england ikke mener de har en seksualdrift. Har du det. Jeg tænker: Har du brug for at have sex med en partner.

Det tror jeg egentlig godt jeg kunne undvære, hvis bare intimiteten stadig var der, atlså kys, kram og nærvær

JA helt klart Men kan godt have mange tidspunkter hvor jeg sagtens kan gå 1-2-3-4 uger. Fordi jeg har en underlivssygdom .. Og døjer med spiral.. Men i mine gode perioder kan jeg godt have sex mange gange om ugen

Anmeld

22. juli 2011

Mathilde

Har stemt nej.

Her går der ofte 3mdr eller mere imellem vi har sex. Tror helt vi glemmer det fordi det er så sjældent men klarer mig fint uden. Selvom jeg da gerne vil have det op at køre igen!

Anmeld

22. juli 2011

Thalia

Jeg kunne ikke undevære sex.

I perioder jo - når vi begge er travle på arbejde og overskudet er på minimun, men ellers ikke.

Faktisk bliver jeg en rigtig strigle hvis ikke jeg får regelmæssig sex - altså 1-2-3 gange om ugen.

Anmeld

22. juli 2011

Mi

AalborgPigen skriver:

JA helt klart Men kan godt have mange tidspunkter hvor jeg sagtens kan gå 1-2-3-4 uger. Fordi jeg har en underlivssygdom .. Og døjer med spiral.. Men i mine gode perioder kan jeg godt have sex mange gange om ugen

Anmeld

22. juli 2011

Mi

chael skriver:

Ja da, det har jeg. Ville ikke unne undvære det.

Har perioder, især nu hvor jeg er gravid, hvor det ikke fylder så meget.

Men ellers, så jo, det kan jeg skam ikke undvære

*Camilla 30+2

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Mathilde skriver:

Har stemt nej.

Her går der ofte 3mdr eller mere imellem vi har sex. Tror helt vi glemmer det fordi det er så sjældent men klarer mig fint uden. Selvom jeg da gerne vil have det op at køre igen!

Her kan også også gå nogle uger imellem, og savner det egentlig ikke. Men jeg tror det ville være godt med sex noget oftere for os, har simpelthen bare ikke lyst. Det er sku for bøvlet

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Jonatansmor skriver:

Jeg har stemt nej, jeg er så forskruet på det punkt som man overhovedet kan være.

Egentligt synes jeg sex er dejligt, men det er bare så tidskrævende, når jeg endeligt har lidt alene tid, gider jeg så egentligt bruge det på sex?

Kan ikke lade være med at føle det er en smule klamt, nøgne hud mod hud, sved og diverse.... Yirks. Det har så absolut sat sine spor, min opvækst.

Sommetider tager det mig, lysten altså. Og vi har da også drengen, han er da bevis på der foregår et eller andet i vores seng. Men spørger man min kæreste, ville han nok sige at et par gange mere om ugen, ville intet gøre. Jeg arbejder på det, undgår mere psykologbehandling og håber på at jeg står op en morgen og er normal i hovedet...

Det lyder ikke rart

Men ellers kan jeg sagtens følge dig, jeg syntes egentlig det er noget tidskrævende bøvl.

Anmeld

22. juli 2011

Mi

modesty skriver:

Jeg tror ikke at han ser det som et luksusproblem. Det har været et MEGET stort problem i vores parforhold, været grund til kæmpe mindreværdskomplekser for mig og følelser af utilstrækkelighed for ham. Det handler ikke om at han har et lavt fysisk behov, men at han rent følelsesmæssigt har svært ved nærhed (og det manifesterer sig så på det seksuelle plan). Men vi har snakket en masse om det og arbejdet meget med det (også hos en parterapeut) og er efterhånden ved at finde en balance som fungerer. Det bliver aldrig perfekt, men vi elsker hinanden meget højt og er meget opsat på at få det til at fungere :-)

Det lyder da heller ikke godt

Jeg har også tænkt at en sexolog ville være en god ide for os, men det er bare såååå dyrt.

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Thalia skriver:

Jeg kunne ikke undevære sex.

I perioder jo - når vi begge er travle på arbejde og overskudet er på minimun, men ellers ikke.

Faktisk bliver jeg en rigtig strigle hvis ikke jeg får regelmæssig sex - altså 1-2-3 gange om ugen.

Min mand ville elske dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.