Har du en seksualdrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Mi

Sof skriver:

Kan han ikke give min mand noget af det. Jeg har nemlig en der brokker sig over for meget sex  Men stod det til mig, så hed det også hveranden dag og gerne mere. 

Helved fryser til is, den dag min mand syntes han får for meget sex  Det er da et luksusproblem for en mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Sof

Mi skriver:

Helved fryser til is, den dag min mand syntes han får for meget sex  Det er da et luksusproblem for en mand

Det mener jeg også, så jeg kan da metoder der gør at han ikke kan sige nej og det er jo så min fordel  Men han brokker sig nu ikke, han har bare ikke det samme behov som jeg har. Tilgengæld er han meget mere til anden intimitet, så som at sove i ske og nusse i flere timer, hænge sammen på sofaen osv. Og det elsker jeg også, så vi komplimentere hinanden rigtig godt 

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Sof skriver:

Det mener jeg også, så jeg kan da metoder der gør at han ikke kan sige nej og det er jo så min fordel  Men han brokker sig nu ikke, han har bare ikke det samme behov som jeg har. Tilgengæld er han meget mere til anden intimitet, så som at sove i ske og nusse i flere timer, hænge sammen på sofaen osv. Og det elsker jeg også, så vi komplimentere hinanden rigtig godt 

Lyder dejligt

Anmeld

22. juli 2011

morethanperfect

Ja . Kunne aldrig i livet undvære sex 

Anmeld

22. juli 2011

Mi

morethanperfect skriver:

Ja . Kunne aldrig i livet undvære sex 

Anmeld

22. juli 2011

Pige2009

Mi skriver:

Jeg så lige i kropumulig på tv2 at 30% af kvinder i england ikke mener de har en seksualdrift. Har du det. Jeg tænker: Har du brug for at have sex med en partner.

Det tror jeg egentlig godt jeg kunne undvære, hvis bare intimiteten stadig var der, atlså kys, kram og nærvær

Oh yeah!

Anmeld

22. juli 2011

170811

Jeg vil godt nok heller aldrig undvære sex i et forhold!!! Jeg tror det er så vigtigt. Vi har haft meget lidt sex under graviditeten, fordi det bare har gjort hammer nas på mig - og jeg kan bestemt mærke at det går udover min selvtillid, helt vildt meget!

Det er vigtigt at sexe :p

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Baagøe skriver:

Oh yeah!

lol og tillykke med det

Anmeld

22. juli 2011

Mi

170811 skriver:

Jeg vil godt nok heller aldrig undvære sex i et forhold!!! Jeg tror det er så vigtigt. Vi har haft meget lidt sex under graviditeten, fordi det bare har gjort hammer nas på mig - og jeg kan bestemt mærke at det går udover min selvtillid, helt vildt meget!

Det er vigtigt at sexe :p

Anmeld

22. juli 2011

modesty

Ja, jeg kunne absolut ikke undvære sex i mit parforhold. Faktisk har det været et problem for mig i flere parforhold (inklusiv mit nuværende) at mine kærester ikke har haft ligeså meget lyst som mig. Men så må man gå på kompromis og det er også okay. 

Under min graviditet har jeg grundet nervøsitet omkring først pletblødning og senere masser af plukveer stort set ikke haft sex med min kæreste. Og jeg kan virkelig mærke hvordan det tærer på mig - både i forhold til mit eget humør og også i forhold til mit irritationsniveau overfor ham (den stakkel ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.