Har du en seksualdrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Mi

Fenja09 skriver:

Ja det har jeg - det kan og vil jeg da helst ikke undvære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Sof

Ja, det ahr jeg absolut.

Jeg er nok en mand på det punkt, for får jeg ikke noget regelmæssigt, så er jeg frygtelig at være sammen med. Men er jeg single eller forholdet kørere dårligt, så har jeg intet problem med at undvære.

Men hvis alt fungere som det skal, så har jeg brug for sex med min mand og jeg har specielt brug for intimitet i andre former også.

Jeg synes også man har et helt unikt samspil under sex som man ikke har på andre tider, så det er noget meget vigtigt for mig at holde fast i og værne om  

Anmeld

22. juli 2011

Mi

celkt skriver:

altså... - den der uges tid hvor jeg ikke kan hver måned... der er jeg seriøst en plage for mine omgivelser... Så, jo - det må vi nok konstatere at jeg har.... hehe

hehehehe, du lyder som en mand  

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Lisbeth85 skriver:

Hmm, det er vel egentlig ret naturligt, at vi har lyst? Især når vi har ægløsning Det er jo kroppens automatiske system til at skulle reproducerer som kommer i spil - så tror alle har lyst, men helt sikkert nogen mere end andre. Efter og under en graviditet synes jeg, at der er kommet mere lyst... mærkeligt nok

Jeg har også haft lyst da jeg var gravid, mærkeligt nok.

Men det er åbenbart ikke så sjældent at kvinder føler de godt kunne undvære sex med en partner, for næsten 30% har stemt sådan.

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Zafir skriver:

Ja, det har jeg. Selvom det i øjeblikket er lidt svært for mig at føre ud i livet... Det er noget af det sidste der mangler at komme tilbage efter jeg gik ned...
Eller faktisk er den tilbage, jeg er bare lidt handlings lammet, hvad initiativ angår...

Min depression dræbte også den lille rest af lyst der var ind i mellem. Når man kæmper hver dag, så var det for mig det sidste jeg havde overskud til, og jeg havde overhovedet ikke lyst!!!! Ville bare kramme og sove

Godt du har det bedre efterhånden.

Anmeld

22. juli 2011

Mi

B&J skriver:

Jeg ville nu også være super ked at det hvis jeg skulle undvære det

Anmeld

22. juli 2011

Mi

saxi skriver:

Ja, kunne absolut ikke undvære sexen

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Diana... skriver:

JA det har jeg helt sikker ville aldrig kunne undvære det er en vigtig del af mit liv. Vi der går for længe i mellem begynder jeg og få dårligt selvvære og tror det værste om min mand. Det er så vigtig for mig at vi har den form for nærhed! 

Lyder dejligt

Anmeld

22. juli 2011

Zafir

Mi skriver:

Min depression dræbte også den lille rest af lyst der var ind i mellem. Når man kæmper hver dag, så var det for mig det sidste jeg havde overskud til, og jeg havde overhovedet ikke lyst!!!! Ville bare kramme og sove

Godt du har det bedre efterhånden.

Har du slet ikke noget så?
Og tak - det er også mega dejligt at det går fremad... Kan sige idag, at ejg ikke ville have undværet min tur ned. Det har virkelig gjort mig godt på bagsiden

Anmeld

22. juli 2011

Mi

bullerbassen skriver:

nej det ville jeg ikke kunne ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.