Har du en seksualdrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

SussieThyssen

Mi skriver:

Ind til videre har 29% ikke en seksualdrift i forhold til sex med en partner, så det er måske mere udbredt end man går og tror.

Nok også derfor der findes munke og nonner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Mi

Sof skriver:

Ja, det ahr jeg absolut.

Jeg er nok en mand på det punkt, for får jeg ikke noget regelmæssigt, så er jeg frygtelig at være sammen med. Men er jeg single eller forholdet kørere dårligt, så har jeg intet problem med at undvære.

Men hvis alt fungere som det skal, så har jeg brug for sex med min mand og jeg har specielt brug for intimitet i andre former også.

Jeg synes også man har et helt unikt samspil under sex som man ikke har på andre tider, så det er noget meget vigtigt for mig at holde fast i og værne om  

Hæ, du lyder som en mand: Bliver sær uden sex

Men det må være dejligt

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Zafir skriver:

Har du slet ikke noget så?
Og tak - det er også mega dejligt at det går fremad... Kan sige idag, at ejg ikke ville have undværet min tur ned. Det har virkelig gjort mig godt på bagsiden

Hvor sjovt, jeg har sagt nøjagtig det samme. Jeg ville aldrig undvære min depression, for jeg har lært at leve i bedre balance og lykkeligere

Nej, lige nu har jeg ikke nogen sexdrift i forhold til min partner. Men tror ikke at det er sådan, at det ikke kan komme igen. Tror det er en masse andre ting i forholdet som påvirker min lystfølelse. Men jeg får nok aldrig nogen stor seksualdrift. Jeg ville egentlig helst bare ligge i ske, kramme og nusse, men hele soveværelset sitre jo af forventning, hvis vi nærmer os hinanden

Anmeld

22. juli 2011

Mi

SussieThyssen skriver:

Nok også derfor der findes munke og nonner

Det kan du have ret i

Anmeld

22. juli 2011

Zafir

Mi skriver:

Hvor sjovt, jeg har sagt nøjagtig det samme. Jeg ville aldrig undvære min depression, for jeg har lært at leve i bedre balance og lykkeligere

Nej, lige nu har jeg ikke nogen sexdrift i forhold til min partner. Men tror ikke at det er sådan, at det ikke kan komme igen. Tror det er en masse andre ting i forholdet som påvirker min lystfølelse. Men jeg får nok aldrig nogen stor seksualdrift. Jeg ville egentlig helst bare ligge i ske, kramme og nusse, men hele soveværelset sitre jo af forventning, hvis vi nærmer os hinanden

Sender god hankypanky karma til dig så Det kan jo også være at du opdager en helt ny og forunderlig verden på den anden side - du ikke havde drømt om inden, der kan vække din drift

Anmeld

22. juli 2011

Sof

Mi skriver:

Hæ, du lyder som en mand: Bliver sær uden sex

Men det må være dejligt

Det er jeg også. Selv mine vennekreds siger at jeg ikke fungere som værende i forhold og uden regelmæssig sex og min tætteste veninde ved med det samme når der er gået for lang tid og beder så om at få lov at snakke med manden i stedet da det er nemmere. Så får han en skideballe og så er det bal forbi 

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Sof skriver:

Det er jeg også. Selv mine vennekreds siger at jeg ikke fungere som værende i forhold og uden regelmæssig sex og min tætteste veninde ved med det samme når der er gået for lang tid og beder så om at få lov at snakke med manden i stedet da det er nemmere. Så får han en skideballe og så er det bal forbi 

Hæ hæ, ja herhjemme er der ingen fare for at jeg ikke kunne få alt den sex jeg ville have det næste års tid. Han er så underernæret.

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Zafir skriver:

Sender god hankypanky karma til dig så Det kan jo også være at du opdager en helt ny og forunderlig verden på den anden side - du ikke havde drømt om inden, der kan vække din drift

LoL Tak, tager imod alt den gode sexkarma jeg kan få

Anmeld

22. juli 2011

Sof

Selv den periode hvor jeg tog antidepressive havde jeg sexlyst og var faktisk meget overrasket over det, for det var min største frygt at det skulle forsvinde, men da jeg fra uge 9 til 12 i graviditeten ikke måtte dyrke sex fordi jeg blødte, der var det intet problem at lade være og jeg blev heller ikke sær af det.

Så jeg kan godt, men jeg vil helst ikke 

Anmeld

22. juli 2011

Sof

Hæ hæ, ja herhjemme er der ingen fare for at jeg ikke kunne få alt den sex jeg ville have det næste års tid. Han er så underernæret.

Kan han ikke give min mand noget af det. Jeg har nemlig en der brokker sig over for meget sex  Men stod det til mig, så hed det også hveranden dag og gerne mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.