Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

132319

Tina&Martin skriver:

Ej øv... Se, det er derfor jeg frygter barn nr 2, hvis det er sådan en rasmus modsat
Min pus ville ikke amme mere som 4 mdr, og som 6 mdr gad hun ikke flasken mere, så vi har jo bare kørt med koppen i laaang tid.

Håber din aften bliver perfekt uanset hvad!!!

Jeg krydser fingre for at det ikke sker

Jeg siger altid at hvis jeg kunne have fået mine børn i omvendt rækkefølge, så havde jeg gjort det.

Min søn sov og spiste godt og var helt vildt god til at underholde sig selv (Jeg legede selvfølgelig også med ham men han var god til at sidde i sit legehjørne når jeg tog en opvask osv.)

Jeg har virkelig følt at jeg har forsømt ham fordi min datter har krævet så meget! Heldigvis har vi da også gode alenestunder når hun sover men slet ikke så mange som jeg gerne ville...

Jeg håber at hun bliver nemmere med alderen og bliver verdens nemmeste teenager, når hun har været sådan en lille Umulius som baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

LBK

Anonym skriver:

Nej jeg elsker min søn over alt på jorden, men engang imellem ville man ønske der var en pause knap på de små pusser (Håber du forstå )

Ja lige præcis. En pause knap ville være dejligt...

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har aldrig troede at det ville være nemt at have en lille baby, men havde nok en anden forstilling! Elsker min dreng rigtig meget og ville ikke bytte ham for noget, men ind imellem (speciel når jeg er i søvn underskud) har jeg det bare som om jeg er den eneste der synes det er hårdt at have en lille baby

Tro mig det er du IKKE

Anmeld

14. juli 2011

2babygirls

132319 skriver:

Jeg krydser fingre for at det ikke sker

Jeg siger altid at hvis jeg kunne have fået mine børn i omvendt rækkefølge, så havde jeg gjort det.

Min søn sov og spiste godt og var helt vildt god til at underholde sig selv (Jeg legede selvfølgelig også med ham men han var god til at sidde i sit legehjørne når jeg tog en opvask osv.)

Jeg har virkelig følt at jeg har forsømt ham fordi min datter har krævet så meget! Heldigvis har vi da også gode alenestunder når hun sover men slet ikke så mange som jeg gerne ville...

Jeg håber at hun bliver nemmere med alderen og bliver verdens nemmeste teenager, når hun har været sådan en lille Umulius som baby

Sådan er Madeleine også. Kan sidde og snakke heeelt vildt med hendes legetøj hvis jeg er igang med mad eller noget. Og lægger jeg mig ned på gulvet, er jeg nærmest kun tilskuer..
Håber din datter bliver en drøm af en teenager

Anmeld

14. juli 2011

132319

Tina&Martin skriver:

Sådan er Madeleine også. Kan sidde og snakke heeelt vildt med hendes legetøj hvis jeg er igang med mad eller noget. Og lægger jeg mig ned på gulvet, er jeg nærmest kun tilskuer..
Håber din datter bliver en drøm af en teenager

Nu skal du høre noget vildt

Det hjælper åbenbart at beklage sig lidt

Her til aften har hun ÆDT mad, rigtig mad. Ikke mos der er blendet til ugenkendelighed men frikadeller og frisk pasta i store stykker som hun tyggede -Jeg var målløs

Derudover slugte hun 125 ml mme med stor appetit og faldte i søvn med det samme. Hun plejer at være op til en time om at falde i søvn!

Jeg er så glad, så glad, så glad og vil nyde en stille aften -og se frem til et brag af en fest på lørdag med ro i sindet

Anmeld

14. juli 2011

Den lykkelige

Tina&Martin skriver:

ALLE babyer ER nemme, men de har selvfølgeligt også perioder hvor alt går i kage... Herhjemme er det tigerspring som ødelægger en god rytme og rutine, og de dage er det liiiiidt længe til farmand kommer hjem. Men ellers er jeg en af de der mødre der synes barsel er en leg

Ikke for at være sur eller noget... men synes ikke helt du har ret i at alle babyer er nemme og det kun er tigerspring osv..
Havde en lang snak med mine forældre igår om blandt andet det.. fordi jeg synes min datter er meget krævende.. og det er ikke kun i tigerspringene osv.. men er i forhold til når jeg ser andre på samme alder.. og de fik min storebror og tænkte det er da let og nemt og rigtig hyggeligt.. også fik de mig.. tornado'en som de kalder mig..  og de siger min datter er præcis som jeg var..

Til TS:
Jeg har det lidt ligesom dig.. og skal slet ikke misforståes.. elsker min datter overalt på jorden og hun gør mig sindsyg glad.. men hold da op jeg kan være træt helt ind i sjælen nogen dage og bare glæde mig til weekenden når vi er fælles om hende.. Jeg tænker tit når jeg læser folk herinde der skriver at deres barn er bare ihh og åhh så nem.. så tænker jeg tit "bare det var mig" .. har 4 som har børn på alder med min datter og der er bare sindsyg meget forskel på dem alle..

Anmeld

14. juli 2011

K&S

132319 skriver:

Nu skal du høre noget vildt

Det hjælper åbenbart at beklage sig lidt

Her til aften har hun ÆDT mad, rigtig mad. Ikke mos der er blendet til ugenkendelighed men frikadeller og frisk pasta i store stykker som hun tyggede -Jeg var målløs

Derudover slugte hun 125 ml mme med stor appetit og faldte i søvn med det samme. Hun plejer at være op til en time om at falde i søvn!

Jeg er så glad, så glad, så glad og vil nyde en stille aften -og se frem til et brag af en fest på lørdag med ro i sindet

Jeg har lige læst lidt med

FANTASTISK  Ha´ en super fed Take That koncert og sørg for at få en ordentlig kæp i øret

Anmeld

14. juli 2011

Mi

Niks, du er ikke den eneste. En gang imellem har jeg lyst til at tage den ene og banke den anden med  

Anmeld

14. juli 2011

MetteMTH

jeg syntes det er mere hårdt, at være på barsel end det er at være på arbejde..

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Mette88 skriver:

jeg syntes det er mere hårdt, at være på barsel end det er at være på arbejde..

Det synes jeg bestemt også til tider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.