Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

132319

K&S skriver:

Jeg har lige læst lidt med

FANTASTISK  Ha´ en super fed Take That koncert og sørg for at få en ordentlig kæp i øret

Jaaa, det er så fantastisk! Hun har været lige så god i dag, juhuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Er jeg den eneste der bare synes det er hårdt at være mor ind imellem? Jeg har en rigtig dejlig søn på 4,5 mdr, men hold da op jeg synes han kan trække tænder nogle gange. Hver gang jeg tror der er ved at være rytme i tingene bliver de ændret.. Han har altid været nem at putte i barnevognen, men pludselig er han ked af det når jeg putter ham. Jeg skal vugge ham i søvn og vågner ofte. Jeg elsker ham over alt på jorden, men havde nok en forkert forstilling om hvad det vil sige at være på barsel. Troede det var mere "hyggeligt". Alle jeg kender der har små børn for det til at lyde som om deres små pusser er så nemme og milde..

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg har måske bare brug for luft

Mange bliver overraskede, for mange fortæller jo ikke om alt det hårde arbejde, og slet ikke steder som facebook, tvitter eller lignende. Det lyder ofte som en glad regbue med lykkeligt krymmel overnpå, men det er hårdt arbejde, og det er helt normalt man nogle gange får lyst til at kyle ungen ud af vinduet i frustration

Anmeld

15. juli 2011

132319

Tina&Martin skriver:

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDT !! !! !!
Guderne må ha hørt dig, ha ha ha ha...
Hvor er det skønt!!

Så skal jeg så lige fortælle dig at MIN baby sørme blev syg igår. For første gang. feber på 39.4, det lille hængetræ. Så hendes kost var mommy love og mælk og vand. Og mEGeT små bidder af diverse mad jeg tilbød. Min lille mus

Ja åbenbart, hehe

Åh nej da, det lille pus Har hun det bedre i dag?

Anmeld

15. juli 2011

K&S

132319 skriver:

Jaaa, det er så fantastisk! Hun har været lige så god i dag, juhuuu

Anmeld

15. juli 2011

MorDk

Jeg blev MEGET overrasket over hvor HÅRDT det i virkeligheden var at blive forældre  Det er SÅ hårdt! Min søn er IKKE nem. Han har temperament som ... bare f*nden  Det er heeelt vildt! Jeg var lidt ærgelig over der ikke var retur-ret ... tænkte tit om der mon fuldte bon / brugsanvisning med... men den var ingen steder at finde

Jeg ELSKER og forguder min søn, men nogle gange pisser han mig altså af! Tålmodiiiiiighed.... lillemor  Men DU er ikke alene...! Det er en udfordring at få børn men også det BEDSTE i hele verden!

Anmeld

15. juli 2011

2babygirls

132319 skriver:

Ja åbenbart, hehe

Åh nej da, det lille pus Har hun det bedre i dag?

Det er meget bedre Idag, men hun er lidt klam i det. Er rød i halsen så hun får lidt børne panodil.

Anmeld

15. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Er jeg den eneste der bare synes det er hårdt at være mor ind imellem? Jeg har en rigtig dejlig søn på 4,5 mdr, men hold da op jeg synes han kan trække tænder nogle gange. Hver gang jeg tror der er ved at være rytme i tingene bliver de ændret.. Han har altid været nem at putte i barnevognen, men pludselig er han ked af det når jeg putter ham. Jeg skal vugge ham i søvn og vågner ofte. Jeg elsker ham over alt på jorden, men havde nok en forkert forstilling om hvad det vil sige at være på barsel. Troede det var mere "hyggeligt". Alle jeg kender der har små børn for det til at lyde som om deres små pusser er så nemme og milde..

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg har måske bare brug for luft

Jeg har også en på 4,5 mdr og det kunne ligeså godt ha' været mig der skrev det her indlæg !! Det er mega hårdt !!

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Mange bliver overraskede, for mange fortæller jo ikke om alt det hårde arbejde, og slet ikke steder som facebook, tvitter eller lignende. Det lyder ofte som en glad regbue med lykkeligt krymmel overnpå, men det er hårdt arbejde, og det er helt normalt man nogle gange får lyst til at kyle ungen ud af vinduet i frustration

Ja man havde nok en "lyserød" forstilling Og ja andre skriver/fortæller for det meste kun om de gode ting!

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg blev MEGET overrasket over hvor HÅRDT det i virkeligheden var at blive forældre  Det er SÅ hårdt! Min søn er IKKE nem. Han har temperament som ... bare f*nden  Det er heeelt vildt! Jeg var lidt ærgelig over der ikke var retur-ret ... tænkte tit om der mon fuldte bon / brugsanvisning med... men den var ingen steder at finde

Jeg ELSKER og forguder min søn, men nogle gange pisser han mig altså af! Tålmodiiiiiighed.... lillemor  Men DU er ikke alene...! Det er en udfordring at få børn men også det BEDSTE i hele verden!

Ja nogle gange ville jeg virkelig ønske der var en pause knap man kunne udnytte en gang imellem

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Jeg har også en på 4,5 mdr og det kunne ligeså godt ha' været mig der skrev det her indlæg !! Det er mega hårdt !!

Rart at vide man ikke er den eneste Selvom man elsker sit barn rigtig højt er der bare stunder hvor man synes det er VILDT hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.