Anonym skriver:
Er jeg den eneste der bare synes det er hårdt at være mor ind imellem? Jeg har en rigtig dejlig søn på 4,5 mdr, men hold da op jeg synes han kan trække tænder nogle gange. Hver gang jeg tror der er ved at være rytme i tingene bliver de ændret.. Han har altid været nem at putte i barnevognen, men pludselig er han ked af det når jeg putter ham. Jeg skal vugge ham i søvn og vågner ofte. Jeg elsker ham over alt på jorden, men havde nok en forkert forstilling om hvad det vil sige at være på barsel. Troede det var mere "hyggeligt". Alle jeg kender der har små børn for det til at lyde som om deres små pusser er så nemme og milde..
Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg har måske bare brug for luft

Velkommen til reality min ven.
Hvor i alverden har du dog fået den ide om at det er nemt at have børn 
Det kræver hårdt arbejde 24-7..hyl, skrig og skrål, men...det går som regel lettere anden gang, selvom det ikke er nogen stor trøst lige nu.
Men hold ved og tag en dag ad gangen og løs et problem ad gangen.
Mange småbørn laver det nummer, han laver lige nu, og du skal være bestemt og holde ved. Læg ham i barnevognen og gå med ham, men du skal ikke give efter og rende rundt med ham på armen og vugge.
Ja, det er hårdt...man bliver helt svedt af det, og føler sig som jordens værste mor, men det er du ikke.
Put trolden og gå en tur, og så må han hyle løs, som han vil.
Du ved jo at han har det ok.
Det er et spørgsmål om hvem der er mest stædig, dig eller ham.
Og så får du lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie
Anmeld