Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

morethanperfect

Ja, det er hårdt .. Oscar er hyper sensetiv plus han havde kolik de første 3 mdr. så det var og er ekstrem hårdt .. Sommetider kan han skrige og skrige i 3 timer bare fordi han ikke vil sove .. Men jo, når han er træt skal han sove, sådan er det . Han er ved at forstå at når vi ligger ham er det fordi han skal sove og ikke lege .. Så derfor har vi intet legetøj i barnevognen eller i hans seng .. Det hører ikke til der ..

Håber det blir nemmere jo ældre de blir 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

raca

Anonym skriver:

Uha tror måske du misforstår mit indlæg!  

Jeg kunne aldrig finde på at lade ham stå og skrige (det ville knuse mit hjerte)!! Når han er ked af det vugger jeg ham og giver ham det han har brug for! Men jeg kender også min søn så godt at jeg ved hvornår han har brug for søvn! Så er han træt bliver jeg ved med at køre barnevognen (eller vugger liften) til han falder til ro!

Ved godt hvor vigtig kropskontakt er - og giver ham også masser af det

det var nok forde jeg misforstod sussies inlæg om at man skulle være den stædigste og bare lade barnet skrig i barnevognen til det sov..

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Alle?

Ahh, der er jeg ikke enig

Jeg havde sagt det samme efter mit første barn men efter at have fået nummer 2, er jeg af en hel anden mening.

Min datter er ikke nem. Hun er skøn og dejlig men alt fra søvn til mad, er en kæmpe udfordring og hun er virkelig vanskelig at gøre tilfreds.

Må indrømme at jeg tænkte det samme da jeg læste det!

Men der er så mange der for det til at lyde så nemt så troede bare det var mig der tænkte det

Jeg har mange skønne tider med min søn, men også mange kamp med både mad og søvn!

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

raca skriver:

det var nok forde jeg misforstod sussies inlæg om at man skulle være den stædigste og bare lade barnet skrig i barnevognen til det sov..

Ok.. så forstår jeg bedre

Anmeld

14. juli 2011

2babygirls

132319 skriver:

Alle?

Ahh, der er jeg ikke enig

Jeg havde sagt det samme efter mit første barn men efter at have fået nummer 2, er jeg af en hel anden mening.

Min datter er ikke nem. Hun er skøn og dejlig men alt fra søvn til mad, er en kæmpe udfordring og hun er virkelig vanskelig at gøre tilfreds.

Har heller ikke de nemmeste madsituationer, for min er småtspiser, og vil nogle dage have noget som andre dage er adr, og så er hun en tynd lang baby, så har kæmpet meget med maden. Men derfor synes jeg stadig hun er nem. Hun er aldrig syg, og hun sover jo perfekt.

Anmeld

14. juli 2011

132319

Tina&Martin skriver:

Har heller ikke de nemmeste madsituationer, for min er småtspiser, og vil nogle dage have noget som andre dage er adr, og så er hun en tynd lang baby, så har kæmpet meget med maden. Men derfor synes jeg stadig hun er nem. Hun er aldrig syg, og hun sover jo perfekt.

Min datter sover af h..... til og vil KUN hænge på min arm. Hun nægter at spise ret meget andet end ammemælk og vil ikke lege på gulvet, heller ikke selvom jeg sidder hos hende.

Om natten vil hun ammes og stopper ikke med at skrige før jeg giver efter (i nat forsøgte jeg forgæves at få hende til at sove i 2 timer )

Hun er sensitiv og har som sagt brug for at være hos mig, HELE tiden.

Som sagt, så knuselsker jeg hende og hun er da også en glad baby (når det ovenstående går som hun vil have det) men det er HÅRDT!

Planen var at jeg skulle til Take That koncert med efterfølgende bytur lørdag men jeg er SÅ tæt på at bakke ud da jeg ikke kan forestille mig at hendes far skal være alene med hende et helt døgn. Jeg er virkelig ikke en hønemor men jeg har svært ved at se hvordan natten skal gå når hun ikke vil tage en flaske.
Jeg holder mig i hvert fald helt fra alkohol selvom det var meningen at jeg skulle en tur i hegnet Så kan jeg komme hjem og amme hvis han ringer!

Jeg havde virkelig glædet mig til en aften ude for første gang i over et år men som tingene er nu, tør jeg ikke glæde mig for tidligt

Anmeld

14. juli 2011

2babygirls

132319 skriver:

Min datter sover af h..... til og vil KUN hænge på min arm. Hun nægter at spise ret meget andet end ammemælk og vil ikke lege på gulvet, heller ikke selvom jeg sidder hos hende.

Om natten vil hun ammes og stopper ikke med at skrige før jeg giver efter (i nat forsøgte jeg forgæves at få hende til at sove i 2 timer )

Som sagt, så knuselsker jeg hende og hun er da også en glad baby (når det ovenstående går som hun vil have det) men det er HÅRDT!

Planen var at jeg skulle til Take That koncert med efterfølgende bytur lørdag men jeg er SÅ tæt på at bakke ud da jeg ikke kan forestille mig at hendes far skal være alene med hende et helt døgn. Jeg er virkelig ikke en hønemor men jeg har svært ved at se hvordan natten skal gå når hun ikke vil tage en flaske.
Jeg holder mig i hvert fald helt fra alkohol selvom det var meningen at jeg skulle en tur i hegnet Så kan jeg komme hjem og amme hvis han ringer!

Jeg havde virkelig glædet mig til en aften ude for første gang i over et år men som tingene er nu, tør jeg ikke glæde mig for tidligt

Det er heller ikke sjovt når det står på. Hvor gammel er hun??
Synes du SKAL afsted. DU både fortjener det og trænger til det efter så hård en tid.

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

132319 skriver:

Åhh det lyder lidt som Oscar ..  Han er også sensetiv .. Det IKKE sjovt

Anmeld

14. juli 2011

132319

Tina&Martin skriver:

Det er heller ikke sjovt når det står på. Hvor gammel er hun??
Synes du SKAL afsted. DU både fortjener det og trænger til det efter så hård en tid.

Hun er 10 måneder og har været sådan siden hun var 4

Jeg tager også afsted men slet ikke med de samme forventninger til aftenen som jeg havde da jeg købte billetten for 8 måneder siden. Og så bliver det som sagt uden alkohol selvom jeg havde regnet med at skulle have en ordentlig skid på

Min søn sov igennem og stoppede med amningen da han var 8 måneder, så jeg havde troet at det ville være piece of cake for hendes far at være alene med hende... Det tror jeg ikke det bliver, desværre

Anmeld

14. juli 2011

2babygirls

132319 skriver:

Hun er 10 måneder og har været sådan siden hun var 4

Jeg tager også afsted men slet ikke med de samme forventninger til aftenen som jeg havde da jeg købte billetten for 8 måneder siden. Og så bliver det som sagt uden alkohol selvom jeg havde regnet med at skulle have en ordentlig skid på

Min søn sov igennem og stoppede med amningen da han var 8 måneder, så jeg havde troet at det ville være piece of cake for hendes far at være alene med hende... Det tror jeg ikke det bliver, desværre

Ej øv... Se, det er derfor jeg frygter barn nr 2, hvis det er sådan en rasmus modsat
Min pus ville ikke amme mere som 4 mdr, og som 6 mdr gad hun ikke flasken mere, så vi har jo bare kørt med koppen i laaang tid.

Håber din aften bliver perfekt uanset hvad!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.