Tina&Martin skriver:
Har heller ikke de nemmeste madsituationer, for min er småtspiser, og vil nogle dage have noget som andre dage er adr, og så er hun en tynd lang baby, så har kæmpet meget med maden. Men derfor synes jeg stadig hun er nem. Hun er aldrig syg, og hun sover jo perfekt.
Min datter sover af h..... til og vil KUN hænge på min arm. Hun nægter at spise ret meget andet end ammemælk og vil ikke lege på gulvet, heller ikke selvom jeg sidder hos hende.
Om natten vil hun ammes og stopper ikke med at skrige før jeg giver efter (i nat forsøgte jeg forgæves at få hende til at sove i 2 timer

)
Hun er sensitiv og har som sagt brug for at være hos mig, HELE tiden.
Som sagt, så knuselsker jeg hende og hun er da også en glad baby (når det ovenstående går som hun vil have det) men det er HÅRDT!

Planen var at jeg skulle til Take That koncert med efterfølgende bytur lørdag men jeg er SÅ tæt på at bakke ud da jeg ikke kan forestille mig at hendes far skal være alene med hende et helt døgn. Jeg er virkelig ikke en hønemor men jeg har svært ved at se hvordan natten skal gå når hun ikke vil tage en flaske.
Jeg holder mig i hvert fald helt fra alkohol selvom det var meningen at jeg skulle en tur i hegnet

Så kan jeg komme hjem og amme hvis han ringer!
Jeg havde virkelig glædet mig til en aften ude for første gang i over et år men som tingene er nu, tør jeg ikke glæde mig for tidligt
Anmeld