Ja, herhjemme var drengen knapt fyldt 7 mdr da hans første tur i DP kom.
Jeg har siden graviditeten ikke villet blive hjemmegående husmor, min barsel sluttede da hullet i min mave var godkendt af min læge, får kuller af ikke at have en plan for dagen og kæresten bliver jeg også sindssyg af at have gående derhjemme, så det var et forholdsvist let valg.
Derudover har vi os en lille fremmelig ung mand, hans energiniveau kunne vi slet ikke holde trit med, vi kunne sådan set ikke udmatte ham til sidst og det gik ud over søvnen. Plus er han så social at det havde han absolut bedst af, lille bestemt bandit er du min skat.
Min DP er verdens sødeste kone, hende, hendes mand og de 2 nuttede unger de har fået sig lavet, er en sikker havn for min dreng og han jubler hver eneste morgen når vi slår ned på hendes vej - alle forbehold jeg havde overfor fremmede der kunne ende med at blande sig i mit privatliv har hun så sandeligt gjort til skamme. ELSKER den kone!
Og havde vi nu ventet, havde det nok ikke været hende og så havde alle mine værste fantasier om nysgerrige pædagoger måske endt ud i virkeligheden?! 
Anmeld