Cajsa var 6 mdr da hun kom afsted, og det var hun, fordi den store flyttede hjem.. Isabella havde brug tid sammen med mig, og med Cajsa herhjemme, gik det op i hvornår Cajsa skulle sove, hvornår Cajsa skulle spise, om Cajsa var træt idag, om Cajsa.... Cajsa, Cajsa, Cajsa... Så vi valgte at få hende i dp, så jeg kunne koncentrere mig om Isabella, i den første vigtige tid.
Det var ekstremt hårdt at skulle aflevere Cajsa så tidligt, og var ved at hoppe fra efter dag nr.2, men havde en lang god snak med dp'en.. Ikke kun om Cajsa, men også om Isabella.. I starten følte jeg, at vi havde fået Cajsa på bekostning af Isabella, fordi vi snakkede hjemgivelse lige før jeg blev gravid. Da jeg så blev gravid, ville de først se hvordan dét gik, så hjemgivelsen (ved dog ikke om hun reelt kunne være blevet hjemgivet før) blev udskudt til efter jeg havde født. Så går hjemgivelsen igang, også følte jeg, at Isabella kom hjem, på bekostning af Cajsa..
Jeg havde regnet med, at jeg skulle gå herhjemme med Cajsa indtil sept. og så skulle jeg ellers bare nyde den tid, jeg ikke fik med Isabella da hun var på den alder.. Men sådan kom det ikke til at gå, og så er jeg glad for, at hun endte i den dp som hun gjorde, for hun har virkelig tilgodeset Cajsa..
Jeg har siddet mange søndage og tænkt "er weekenden allerede slut??", men i sidste ende, så har jeg gjort det bedste jeg kunne, i den situation vi har været i herhjemme.. Desuden så aftalte vi fra start, at hvis Cajsa ændrede den mindste smule personlighed, og vi kunne mærke, at det ikke var det optimale for hende, så ville vi afbryde dp'en, og have hende hjemme indtil sept. alligevel. Men hun har taget det super flot, og har hygget sig derude, og været den samme glade lille engel, som hun var før hun startede.. Vi havde en lidt længere indkørings periode, men det tror jeg vi ville have fået uanset..