Jonatansmor skriver:
Altså, nu taler jeg til dig i en ordentligt tone, men man må vel stille kritiske spørgsmål til dit emne, der jo egentligt slet ikke burde interessere dig? Forundres blot over det faktum at du åbenbart har et så stort problem med hendes valg at du ikke kan tage det ansigt til ansigt, eller sætte dit eget navn på. Det studsede jeg blot over, synes vi er endda meget hurtige til at dømme andre - som oftest fordi vi selv finder vores egne valg perfekte. Undrede mig blot over selvmodsigelsen "jeg er ligeglad, men forklar mig lige hvorfor hun gør det", i min verden burde vi være absolut ligeglade med andres bevæggrunde til hist og pist, burde måske bruge vores energi på de forældre der virkeligt og absolut forsømmer deres børn.
Men kan du ikke selv se det, skal jeg med glæde lade din tråd i fred 
Nej det kan jeg ikke selv se. at jeg er nysgerrig på HVAD der kan ligge til grund for de valg andre tager kan jeg ikke se er et problem, ligeså vel som nogle kan finde det mærkeligt at andre tager andre valg i livet.
desuden synes jeg ikke du taler til mig i en ordentlig tone da du skriver jeg bør feje foran egen dør mm.
Der er mange tråde på baby.dk jeg finder absurte, men disse springer jeg over.. Jeg behøver ikke spørge TS om hun/han da ikke kan være ligeglade, om hvorfor vedkommende har så travlt med at disse andre fremfor at feje foran egen dør i stedet, hvorfor ts ikke kan tage den ansigt til ansigt osv.
Det er jo heldigvis at vi på baby.dk har valget at kunne være ano!
Jeg er ikke hverken irritereret, gal eller andet på folk der vælger anderledes end jeg, og min energi bliver for den grund ikke mindre på mine egne børn. Jeg diskuterer og debatere på denne side som jeg finder acceptabel, underforstået at min energi bruges på mine børn og når der er tid og ro i hjemmet så klikker jeg ind her. Desuden er jeg ikke ret aktiv i debatterne af samme årsag - mine børn kommer i første række.
Anmeld