Far skal til afghanistan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

NilleG

Nicolinesmor170510 skriver:

Så blev den ene dræbt.. Håber han komme hjem i live!

Lagde lige mærke til dette indlæg  og vil bare sig at det er LANGT FRA alle stillinger er farlige så rolig nu de er altså ca 700 afsted på hvert hold og man bliver jo nød til at tænke at selvfølgelig kommer min kæreste hjem i live!! Min kæreste er selv kampsoldat og er ude hvor det er farligt men man kan ikke gå og tænke på hvad nu hvis for så klare man aldrig de 6 måneder herhjemme alene hvor de kun er hjemme i 3 uger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Carl-Emil's mor

NilleG skriver:

Min kæreste var afsted på hold 7 altså han kom hjem for snart to år siden og der havde vi ikke barn sammen da vi først venter os nu... Han skal dog helt sikkert afsted igen da det jo e hans job.. Havde en veninde som havde en baby på en måned da hendes mand tog afsted samtidig med min egen kæreste og hun tog det i hård hånd og klarede det bare ...

Vil dog selv anbafale at få tilknyttet en af forsvarets psykologer som man kan snakke med når man har brug for det og tiden er svær (Havde selv tilknyttet en imens min kæreste var væk og tiden efter) Det er ikke altid man føler man har behov for det men de er rare at have og de ringer også og spørg til en!!

Jeg skal aldrig nogensinde i kontakt med deres psykologer igen fra Svanemøllen det er så sikkert og vidst som at jeg er fra den 7 januar 1989.. Deltajer vil jeg ikke give i offentlig forum men hold da kæft en gang skod service....

Hmm hvis han var med 7 så burde han da skulle afsted lige om to sekunder medmindre han har bedt om at få det rykket? 

Anmeld

10. juli 2011

Bare mig..

NilleG skriver:

Lagde lige mærke til dette indlæg  og vil bare sig at det er LANGT FRA alle stillinger er farlige så rolig nu de er altså ca 700 afsted på hvert hold og man bliver jo nød til at tænke at selvfølgelig kommer min kæreste hjem i live!! Min kæreste er selv kampsoldat og er ude hvor det er farligt men man kan ikke gå og tænke på hvad nu hvis for så klare man aldrig de 6 måneder herhjemme alene hvor de kun er hjemme i 3 uger!!

Nej det er rigtigt.. Aner ikke hvad det hedder hans stilling, men han var på patrulje sammen med den dræbte
Han kommer heldigvis hjem her i august

Men igen, hatten af for, at de gør det! Det er jo en temmelig høj pris de kan ende med at give.. Men det skal man jo selvfølgelig ikke tænke på

Anmeld

10. juli 2011

NilleG

MorTilJanuar skriver:

Jeg skal aldrig nogensinde i kontakt med deres psykologer igen fra Svanemøllen det er så sikkert og vidst som at jeg er fra den 7 januar 1989.. Deltajer vil jeg ikke give i offentlig forum men hold da kæft en gang skod service....

Hmm hvis han var med 7 så burde han da skulle afsted lige om to sekunder medmindre han har bedt om at få det rykket? 

Han går på officerskole og er først færdig næste år så derfor han ikke skal afsted lige nu, men han skal inden for de næste tre år ca, men håber lidt på en mission i Afrika på det tidspunkt (bryder mig ikke om alle de IEDer de laver i AF)

Ang deres Psykologer har vi ellers haft rigitg gode erfaringer og fik en rigtig sød en og da min kæreste så skulle afted fik jeg min egen uden for forsvaret men en som har med de pårørende til soldater at gøre...

Anmeld

10. juli 2011

Carl-Emil's mor

NilleG skriver:

Han går på officerskole og er først færdig næste år så derfor han ikke skal afsted lige nu, men han skal inden for de næste tre år ca, men håber lidt på en mission i Afrika på det tidspunkt (bryder mig ikke om alle de IEDer de laver i AF)

Ang deres Psykologer har vi ellers haft rigitg gode erfaringer og fik en rigtig sød en og da min kæreste så skulle afted fik jeg min egen uden for forsvaret men en som har med de pårørende til soldater at gøre...

Kunne heller ikke få det til at stemme overens 

Hmm jeg vil sige det sådan her, den psykolog vi havde var mere en vi skulle holde i snor for aftaler... Super ringe service, svarede 2-5 døgn efter henvendelse pr telefon...

Jeg havde selv en sidste gang han var afsted, en jeg havde gået hos som barn det hjalp mig til at få vendt og drejet tingene  Men det 6 mdr forløb vi havde derinde i '10 giver jeg ikke en dyt for.. desværre.. og samtlige af dem vi kender der har gået derinde har haft samme oplevelse af stedet 

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Kan godt se at det er svært for forsvaret at holde datoerne for udsendelse og hjemsendelse hemmelige. (det må ikke oplyses)

Anmeld

22. juli 2011

Carl-Emil's mor

WishForaMiracle skriver:

Kan godt se at det er svært for forsvaret at holde datoerne for udsendelse og hjemsendelse hemmelige. (det må ikke oplyses)

Forstår ikke lige relevancen for dit indlæg? 

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Carl-EmilsMoar skriver:

Forstår ikke lige relevancen for dit indlæg? 

Skulle selv mene at det ikke var så svært at forstå

Anmeld

22. juli 2011

Carl-Emil's mor

WishForaMiracle skriver:

Skulle selv mene at det ikke var så svært at forstå

men når jeg nu siger jeg ikke forstår din relevance så kunne du vil uddybe den hvis du ønsker at deltage i snakke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.