MorTilJanuar skriver:
Tjaaaaeh det er hans 3 hold næste gang så jeg har snart lært hvad dvs han er væk, men derfor er det stadigvæk mindre sjovt at han skal afsted...
Hmm hvor er han tilknyttet?? ALLE jeg kender har ALDRIG fået besked på at sige farvel men på gensyn nemlig ...
Men hvis det er første gang du har en afsted forstår jeg godt det er ekstra hårdt, desværre bliver men til "hård" når man har prøvet det før fordi man finder ud af hvordan man "bedst overlever" at have dem væk..
Du er velkommen til at skrive privat hvis du vil have god fif.. 
Ja, jeg mente også på gensyn 
Ja, man lærer nok, at det bare er sådan det er.. Men i sig selv, tror jeg nu også det er en kæmpe oplevelse, og forstår fuldt ud dem der skal afsted..
Ja, hvis han har prøvet det før, så ved du jo hvad der venter.. - tænker tiden hvor du er selv, hvordan du skal forholde dig osv osv..
Det er første gang han er afsted her, og første gang jeg kender nogen tæt på der er afsted.. Så det er da en lidt underlig/træls følelse for os der er "tilbage" og bare venter på han kommer hjem igen.. Men glæææder mig til august, når han er hjemme igen og ikke skal afsted igen - lige forløbigt..
Tak for det.. Det vil jeg da gøre, hvis jeg får brug for det 
Anmeld