Far skal til afghanistan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

Maalene skriver:

Prøv og skriv til babyklar - hun står i samme situation, bare hvis hun ikke ser tråden

tak det vil jeg gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Bare mig..

MorTilJanuar skriver:

Tjaaaaeh det er hans 3 hold næste gang så jeg har snart lært hvad dvs han er væk, men derfor er det stadigvæk mindre sjovt at han skal afsted...

Hmm hvor er han tilknyttet?? ALLE jeg kender har ALDRIG fået besked på at sige farvel men på gensyn nemlig ...

Men hvis det er første gang du har en afsted forstår jeg godt det er ekstra hårdt, desværre bliver men til "hård" når man har prøvet det før fordi man finder ud af hvordan man "bedst overlever" at have dem væk.. 

Du er velkommen til at skrive privat hvis du vil have god fif.. 

Ja, jeg mente også på gensyn

Ja, man lærer nok, at det bare er sådan det er.. Men i sig selv, tror jeg nu også det er en kæmpe oplevelse, og forstår fuldt ud dem der skal afsted..

Ja, hvis han har prøvet det før, så ved du jo hvad der venter.. - tænker tiden hvor du er selv, hvordan du skal forholde dig osv osv..

Det er første gang han er afsted her, og første gang jeg kender nogen tæt på der er afsted.. Så det er da en lidt underlig/træls følelse for os der er "tilbage" og bare venter på han kommer hjem igen.. Men glæææder mig til august, når han er hjemme igen og ikke skal afsted igen - lige forløbigt..

Tak for det.. Det vil jeg da gøre, hvis jeg får brug for det

Anmeld

5. juli 2011

Fru Aagaard

MorTilJanuar skriver:

Så han skal afsted i august 12 og kommer hjem februar 13? Skal selv føde i januar 12 

Nej, det skal han ikke. Han skal på en speciel tur med deres helicopter.

Han skal "kun" afsted 3 mdr denne gang. Dejligt

Anmeld

5. juli 2011

Moar2011

hejsa

min mand tager afsted her den 2august . - så i er ikke de eneste der går med mange tanker .. 

Anmeld

5. juli 2011

Savannah

Min kæreste er ikke soldat (ville han være, hvis ikke han havde en rygskade) men kunne ikke gå forbi uden at sige at jeg har den dybeste respekt for ham og hans indsats, så du må endelig hilse ham og sige TAK og al mulig held og lykke.. Vi er mange herhjemme der tænker på dem Også håber jeg du klarer det hele når han skal afsted, det er jeg sikker på du nok skal .. Mange hilsner,

Anmeld

5. juli 2011

ønskebørn74

MorTilJanuar skriver:

Puuuuha ja det var tidligt  Kæresten overvejede at søge om at blive flyttet til isaf14 der skal afsted august 2012 men så går han glip af barnets første fødselsdag så vil han ikke.. Så han smutter februar 2013 når mor starter i sin sidste praktik  Men man støtter jo for man vidste hvad man gik ind til.. 

Han er på høvelte kasserne og overgår efter sommerferien til 1/1 ...

hvor er din mand henne af?

Her passer det med at han lige kommer hjem inden min barsel er slut... Og jeg er vandt til det, vi har været sammen i snart 13år... Det er dog første gang med en lille, da det er vores første barn hvis jeg gennemfører denne graviditet... Han vil ikke være afsted igen imens jeg er gravid, for på hans sidste tur mistede jeg en i 2. trimester...

Min mand er ved Rys kasserne i Fredericia...

Anmeld

5. juli 2011

jeansmummie

Min storebror rejser den 30 juli 2011 er så bange da jeg ventede min ældste søn døde min far ;( da jeg ventede noah sidste år døde min stedfar igennem 14 år som jeg også elskede ;( jeg håbede sådan på d blev en pige denne gang af den årsag At min bror skal afsted men det blev en lille mand i maven så er så skide hamrende bange og er blevet dybt overtroisk men har jeg grund til andet han er fra holstebro kerserne

Anmeld

5. juli 2011

Moar2011

jeansmummie skriver:

Min storebror rejser den 30 juli 2011 er så bange da jeg ventede min ældste søn døde min far ;( da jeg ventede noah sidste år døde min stedfar igennem 14 år som jeg også elskede ;( jeg håbede sådan på d blev en pige denne gang af den årsag At min bror skal afsted men det blev en lille mand i maven så er så skide hamrende bange og er blevet dybt overtroisk men har jeg grund til andet han er fra holstebro kerserne

vi har en snart 11uger gammel dreng herhjemme, og manden/faren tager afsted her den 2august til afg .. hvad post har din bror fået dernede ? 

Anmeld

6. juli 2011

Fenja09

MorTilJanuar skriver:

Halløj Halløj de damer.

Jeg er lidt nys for om der er nogle af jer der har haft mand/kæresten som er far til jeres barn afsted til afghanistan ??? Kæresten skal afsted 1 mdr efter baby er fyldt et år og det sætter da lidt tanker igang om forskellige ting 

Min kæreste kom hjem i Februar efter et 1/2 år, så jeg var gravid da han var afsted. Næste gang bliver i 2014 mener jeg og så vil vi have et barn på næsten 2 år. Det er lidt andre tanker man har når der er børn inde i billedet, selvom man har prøvet at være adskilt før. Synes i hvert fald selv at det er knap så sjovt at tænke på næste gang han skal afsted...han tager heldigvis kun 3 mdr, men så er der også kun 1 år imellem før han tager afsted 3 mdr igen.

/Fenja

Anmeld

6. juli 2011

jeansmummie

V det faktisk ikke ved bare han er i 12 deling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.